Audi nu consideră noul BMW X3 un rival pentru Q5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Audi nu îl văd pe BMW X3 ca fiind un rival de seama lui Q5. Mai mult decât atât, oficialii mărcii din Ingolstadt declară că nu se aşteaptă la o scădere a comenzilor de Q5 în 2011 în comparaţie cu anul actual odată cu introducerea noii generaţii a lui BMW X3. Cei de la Audi se aşteaptă la o creştere a vânzărilor lui Q5 în 2010, potrivit lui Johan de Nysschen, şeful diviziei americane a mărcii Audi, specificând că modelul este "tare".
Potrivit lui Johan de Nysschen, Audi ar putea să vândă 1.000 de unităţi Q5 în Statele Unite ale Americii în fiecare lună a anului 2011. În tot acest timp, vânzările de BMW X3 au scăzut dramatic în ultimii ani, anunţă oficialii Audi, lucru care i-ar ajuta să nu fie îngrijoraţi deloc de noua lansare a mărcii BMW pe segmentul SUV-urilor compacte. Oficialii Audi se aşteaptă ca segmentul să crească în mod natural, fără ca vânzările mărcii să scadă indiferent de planurile celor de la BMW.
În schimb, cei de la BMW îl consideră pe Q5 ca fiind rivalul noului X3 fără doar şi poate. E suficient să urmărim clipul de mai jos, surprins la prezentarea lui X3 în cadrul unui dealer BMW din Olanda pentru a urmări rivalitatea dintre cele două mărci germane.
Via | Autoevolution
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Nu mi-e rusine nici cu astia de la BMW.
I-as pune pe toti producatorii sa publice tone de masuratori ingineresti incat oamenii sa poata alege in cunostinta de cauza sau apeland la cineva certificat sa primeasca raspunsuri reale la nevoile lui nu tehnici de a baga produse pe gatul clientilor de la vanzatori.
Nu in ultimul rand mi-ar place sa stiu metoda de masurare a consumului de carburant la fiecare masina.
Cand mergi la reprezentanta trebuie sa fii constient ca te bagi in gura lupui si fiecare te va imbrobodi iar unii, mai ales astia de vandmasini scumpe, sunt foarte buni la asta).
Faceti test-drive fratilor inainte sa cumparati orice masini si daca nu va simtiti in regula nu cumparati pentru ca de obicei ceva in neregula la inceput nu va face decat sa de accentueze in timp si sa va faca sa va para rau.
Chiar nu intelegi ca Quattro se activeaza mai greu la Audi decat xDrive la BMW , xDrive imparte putere pe axe pana la 100 de procente dar Quattro nu poate face asa ceva .
Mai e nevoie de comentarii ???
Referitor la HARD off ROAD TOYOTA sau un ROVER poate bate BMW-ul numai in cazul cand BMW-ul prinde cu BURTA in noroi ca garda la SOL la BMW e mai joasa ca la ROVER sau TOYOTA , dar sa fim seriosi cine baga masinele astea in noroi de 50 de cm ???
Ca pe unde trece UAZUL prin ce noroi trece el cu garda la sol de 50 de cm nu trece nici ROVERUL daca pana la asta ,
Aici merge vorba de zapada , gheata medie-hard nu de MLASTINE si LAC-uri.