Audi nu consideră noul BMW X3 un rival pentru Q5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Audi nu îl văd pe BMW X3 ca fiind un rival de seama lui Q5. Mai mult decât atât, oficialii mărcii din Ingolstadt declară că nu se aşteaptă la o scădere a comenzilor de Q5 în 2011 în comparaţie cu anul actual odată cu introducerea noii generaţii a lui BMW X3. Cei de la Audi se aşteaptă la o creştere a vânzărilor lui Q5 în 2010, potrivit lui Johan de Nysschen, şeful diviziei americane a mărcii Audi, specificând că modelul este "tare".
Potrivit lui Johan de Nysschen, Audi ar putea să vândă 1.000 de unităţi Q5 în Statele Unite ale Americii în fiecare lună a anului 2011. În tot acest timp, vânzările de BMW X3 au scăzut dramatic în ultimii ani, anunţă oficialii Audi, lucru care i-ar ajuta să nu fie îngrijoraţi deloc de noua lansare a mărcii BMW pe segmentul SUV-urilor compacte. Oficialii Audi se aşteaptă ca segmentul să crească în mod natural, fără ca vânzările mărcii să scadă indiferent de planurile celor de la BMW.
În schimb, cei de la BMW îl consideră pe Q5 ca fiind rivalul noului X3 fără doar şi poate. E suficient să urmărim clipul de mai jos, surprins la prezentarea lui X3 în cadrul unui dealer BMW din Olanda pentru a urmări rivalitatea dintre cele două mărci germane.
Via | Autoevolution
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu mi-e rusine nici cu astia de la BMW.
I-as pune pe toti producatorii sa publice tone de masuratori ingineresti incat oamenii sa poata alege in cunostinta de cauza sau apeland la cineva certificat sa primeasca raspunsuri reale la nevoile lui nu tehnici de a baga produse pe gatul clientilor de la vanzatori.
Nu in ultimul rand mi-ar place sa stiu metoda de masurare a consumului de carburant la fiecare masina.
Cand mergi la reprezentanta trebuie sa fii constient ca te bagi in gura lupui si fiecare te va imbrobodi iar unii, mai ales astia de vandmasini scumpe, sunt foarte buni la asta).
Faceti test-drive fratilor inainte sa cumparati orice masini si daca nu va simtiti in regula nu cumparati pentru ca de obicei ceva in neregula la inceput nu va face decat sa de accentueze in timp si sa va faca sa va para rau.
Chiar nu intelegi ca Quattro se activeaza mai greu la Audi decat xDrive la BMW , xDrive imparte putere pe axe pana la 100 de procente dar Quattro nu poate face asa ceva .
Mai e nevoie de comentarii ???
Referitor la HARD off ROAD TOYOTA sau un ROVER poate bate BMW-ul numai in cazul cand BMW-ul prinde cu BURTA in noroi ca garda la SOL la BMW e mai joasa ca la ROVER sau TOYOTA , dar sa fim seriosi cine baga masinele astea in noroi de 50 de cm ???
Ca pe unde trece UAZUL prin ce noroi trece el cu garda la sol de 50 de cm nu trece nici ROVERUL daca pana la asta ,
Aici merge vorba de zapada , gheata medie-hard nu de MLASTINE si LAC-uri.