Esential
50.000 | este numarul de exemplare A1 pe care Audi le va produce in 2010. Aceasta cifra va fi depasita insa de comenzi. |
50.000 | este numarul de exemplare A1 pe care Audi le va produce in 2010. Aceasta cifra va fi depasita insa de comenzi. |
Audi a anuntat ca este foarte probabil ca targetul de comenzi pe care constructorul german si l-a fixat in 2010 pentru noul A1 sa fie depasit. Conform primelor planuri, Audi anuntase ca va produce 50.000 de exemplare A1 in cursul acestui an, insa comenzile in crestere indica faptul ca germanii vor depasi aceasta tinta.
"Analizand cererea crescuta, comenzile ar putea sa depaseasca intreaga capacitate de productie planuita in acest an", a declarat Peter Schwarzenbauer, directorul biroului de vanzari si marketing Audi, citat de Automotive News.
Planurile Audi prevad productia a 80.000 de unitati A1 in 2011, germanii asteptandu-se la o perioada si mai buna din 2012, cand planuiesc sa produca 100.000 de unitati A1 anual.
Pentru a promova lansarea noului sau model, care se adreseaza mai ales tinerilor, Audi a lansat o campanie online si l-a angajat pe Justin Timberlake pentru a sustine imaginea acesteia.
Conform estimarilor Audi, 90% din clientii lui A1 vor fi noi pentru brandul german.
Diferentele dintre Audi A1 si Mercedes A-Klasse, de exemplu, sunt foarte mari la capitolul target. Atunci cand Mercedes a lansat modelul sau de segment mic, germanii anuntau ca principalii clienti sunt posesorii de modele Mercedes care se vor orienta spre o a doua masina. Rivalii importanti ai lui A1 sunt gama Mini (care intr-o comparatie motor-motor este insa mai scump cu aproape 800 de euro in Germania) si Alfa Romeo MiTo (modelul italian avand insa un pret mai redus cu 1000 de euro decat A1).via | Automotive News
Si mini este tare insa parca trebuie sa mai reimprospateze aspectul, si NU cum au facut cu clubman !!!
Si este gresit spus copiat deoarece este un stil. E ca si cum ai zice ca tot ce inseamna led in lumea auto e copiat de la audi ca ei l au folosit primii ( sau lexus, nu mai stiu ) sau toti care fac forme rotunjite se iau dupa porsche... ma rog ai inteles ideea.
Plus ca stilul asta il are audi pe concepte de prin 2002.
Numai bine!
Cu siguranta or sa fie si pe strazile nostre asta daca nu taie astia salariile 100%...:).
pure speculatii ! n-au de unde sa stie ! e ca la bursa in perioada asta: nici cei mai buni analisti nu pot trasa evolutia pietei... asa ca sa ne scuteasca de bullshit-ul asta de marketing
Daca tu setezi un barem de 50.000 / an si in primul trimestru vinzi 25-30.000 de exemplu prognozezi o depasire a baremului nu?
Daca erau analize facute de guvern despre iesirea romniei din criza in august 2010 nu le credeam, insa nicio companie nu are interes sa se minta pe ea insasi. Si crede ma o companie care se respecta stie sa ia in calcul o criza financiara si sa analizeze pietele unde o sa se vanda produsul, unde nu cand si cat trebuie sa se vanda produsul ca sa aduca profit.
Poate din 50k unitati 30k sunt destinate pietei germane care nu este atat de afectata de criza cum sunt tarile mai subdezvoltate. Si nu uita ca si in romania s au inregistrat usoare cresteri in vanzarile auto fata de 2009.
Parca ar fi italieni sau francezi.
Stiam ca germaniimai intai demonstreaza superioritatea si apoi o clameaza.
Mai mult, in linia cunoscatorilor de marketing de mai sus, la inceputul ciclului de viata al unui produs cumpara publicul care asteapta modelul si sunt dispusi sa il cumpere oricum si sa fie intre primii, acei "early adopters". Acestia de obicei cumpara cofiguratiile scumpe si mai dotate si sunt fani ai brandului sau conceptului.
Ritmul de acum nu e relevant, mai ales ca masina nu a trecut prin furcile caudine ale judecatii clientului si nici prin comparativele directe cu ai sai competitori directi, in primul rand Mini care are o comunitate inchegata in spatele sau ca brand pe cand Audi nu are istorie (hai sa zicem A2, dar e un caz nefericit) in segment.
,,In September 1921, Audi became the first German car manufacturer to present a production car, the Audi Type K, with left-handed drive,,
Istoric vorbind in 1934 aveau masini care atingeau 280 Km/h asa ca mi se pare normal sa se bata pe toate fronturile si la masini mici si la limuzine si la suv si in curand si un pick-up bazat pe VW Amarok daca se poate.
Pentru noi cumparatorii ideal este sa fie concurenta cat mai mare pe toate segmentele, asfel vom avea oferte din ce in ce mai bune si vom avae de unde alege.
O companie atat de mare trebuie sa aiba puse la punct toate datele astea pentru ca au foarte multi furnizori si trebuie sa fie in permanenta aprovizionati. Si nici nu au voie sa isi umple stocurile si sa riste sa stea cu ele nevandute.
Cunsc putin din marketing-ul AUDi si sunt convins de capacitatea lor de previzionare si de necesitatea de a adresa toate segmentele (mai ales cel mic ce poate compensa creditele de carbon consumate de motoarele de peste 2 litri). Sunt de acord intru totul cu" DKV" si "p-george" dar ca si comunicare asta e un impuls ieftin.
Oare marketatorul care aplecat de la Fiat si e la VW e implicat si la AUDI acum?