Motorizarea este amplasată longitudinal în faţa punţii spate şi livrează 544 CP şi 1.000 Nm. Cuplul maxim este atins la doar 1.500 rpm, iar sistemul de supraalimentare twin-turbo este controlat de un sistem special de supape dezvoltat de inginerii Audi, care lucrează în tandem cu sistemul common-rail cel injectează motorina în camera de combustie la 2.500 bari. Puterea este livrată celor patru roţi prin intermediul unei transmisii S-Tronic cu şapte trepte, cuplată unui sistem de tracţiune integrală quattro care a fost reconfigurat.
Modelul de 1.900 kilograme accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 305 km/h. Sistemul inovator de management termic al motorului asigură un consum mediu de 7.8 litri la sută. Fiind un crossover care are pretenţii în off-road, modelul are o gardă la sol reglabilă în baza suspensiei pneumatice adaptive. Pe lângă această suspensie, modelul se mândreşte şi cu un sistem de direcţie integrală, care poate vira roţile din spate cu până la nouă grade în direcţia opusă faţă de cea în care sunt îndreptate roţile din faţă. La viteze mari, roţile din spate se comportă invers, virând în aceeaşi direcţie în care virează roţile din faţă, asigurând un plus de stabilitate.Via Audi
In rest... arata super.
Va rugini prin saloane auto si expozitii epatand cu cifre si valori tehnice aberante si nu va vedea niciodata ziua cand sa fie lansat in serie.
Desi la urma urmei au si conceptele astea hazul lor, parca cei de la Audi prea o dau de gard.