Noua generație Audi A7 a fost prezentată oficial în toamna anului trecut, iar luna ianuarie a adus și lansarea oficială cu public la Salonul Auto de la Detroit. Constructorul german își pune multe speranțe în A7 pentru revitalizarea vânzărilor, iar managerul de producție Anthony Foulk are câteva argumente în această direcție.
"Principalul motiv pentru care oamenii aleg A7 este pentru că le place designul, le place imaginea. În al doilea rând, oamenii vin pentru versatilitate. A7 este pentru cumpărătorul mai emoțional", afirmă el.
În acest context, Foulk afirmă că Audi va reuși să câștige clienți noi de la rivali și oferă și câteva exemple concrete, printre care se numără și un model consacrat de la partenerii Porsche din cadrul Grupului Volkswagen. "Oamenii vin la Audi pentru A7. Preferă să cumpere A7 în loc de Porsche Panamera și Tesla Model S", a adăugat el, în ciuda faptului că Model S nu este un concurent direct prin prisma faptului că modelul american are propulsie exclusiv electrică.
Noul Audi A7 nu surprinde semnificativ la nivel estetic, întrucât vorbim despre același coupe cu patru uși cu linii elegante și tușe dinamice pe care-l știam încă de la prima generație.
Designerii Audi au umblat însă la detalii: grila frontală Single Frame se modifică și e mai lată și mai coborâtă decât în cazul fratelui mai mare Audi A8, scopul fiind acela de a imprima un aspect dinamic. Blocurile optice se modernizează și primesc trei variante de "prezentare", cea de top fiind denumită HD Matrix LED.La rândul său, interiorul este un pas înainte față de generația anterioară, modificarea majoră fiind realizată la nivel ergonomic. Audi mizează pe digitalizare și a eliminat în versiunile superioare toate butoanele de pe planșa de bord, acestea fiind înlocuite de două ecrane centrale plus cel care ia locul ceasurilor analog de bord (Virtual Cockpit). De asemenea, ecranul superior are 10.1 inch în diagonală și este cel principal, prin care șoferul acționează prin pachetul MMI orice element personalizabil și orice funcție a mașinii.
Via Automotive News
Intr-adevar iei clienti de la un "rival" in-house care se vinde pe bani mai multi, doar ca, in lume Porsche Panamera se vinde intr-un nr. mai mic decat Audi A7, iar daca A7 o sa aiba si mai multi clienti, chiar daca este mai ieftin decat o Panamera, va genera mai multi bani...
Daca vinzi un nr. mai mare de masini ieftine, castigi mai multi bani decat ai vinde masini mai scumpe dar mai putine...