În urmă cu doi ani, Audi e-tron a primit un facelift. Cu această ocazie, SUV-ul electric al mărcii din Ingolstadt și-a schimbat numele în Q8 e-tron.
Între timp, însă, germanii au lansat modelul Q6 e-tron, mai modern, mai accesibil și mai eficient decât fratele său mai mare. Totodată, cererea pentru electrice a scăzut, în mare parte datorită eliminării sau reducerii subvențiilor acordate de state.
Tocmai din aceste motive, Audi se gândește acum să oprească, mai devreme decât era plănuit, producția modelului Q8 e-tron. Trebuie menționat că reprezentanții companiei nu au ajuns, încă, la o decizie finală.
Mai mult, constructorul german de automobile ia în considerare și închiderea uzinei din Bruxelles, acolo unde este produs acest model.
"Anunțul... nu înseamnă că a fost luată o decizie. Această veste a fost resimțită foarte profund de angajații din Bruxelles și de mine," a declarat Volker Germann, șeful uzinei Audi din Bruxelles.
via Carscoops
Ar putea, eventual, sa facă un Q6 e-tron mai lung, pentru cei pentru care mărimea contează.
"nuca" e genial?
Clar masinile electrice sunt scumpe si nu se cauta:))
https://www.fleeteurope.com/fr/connected-manufacturers/europe/news/bmw-recalls-324000-diesels-europe-risk-fire
https://www.bmwblog.com/2024/03/18/recall-bmw-egr-cooler-affecting-800000-diesel-engines/
https://www.motoringresearch.com/car-news/bmw-diesel-engine-recall-expanded/
Milioane de fumigene sunt rechemate in service pentru reparatii dupa ce cativa oameni au murit in ele dupa ce au luat foc Inclusiv un politist in UK.
Bravissimo BMW, tineti dieselurile care iau foc, ca sunt bune.
Intrebare pentru experti: cate milioane de electrice au luat foc pana acum?
Mihăiță săracu nu știe ce exemple sa mai dea, M-urile se vând, asta este diferența, iar prețul unui M3 chiar nu este foarte mare raportat la concurență .
Ieftin tare la 122000 euroi...daca furi, nici nu se cunoaste. Ca doar lor li se adreseaza, smenarilor care ciordesc. De aia ii si vezi la volan.
https://www.bmwblog.com/2024/07/10/bmw-recall-390000-vehicles-airbag-inflator-issue/
Vezi sa nu iti explodeze airbagul la troaca.
Ca au mare suuuuuuuces cu IX. Masina de barosani, dau si CD cu manele la livrare, afacere adevarata.
Si au in gama X1, X3 cu motoare DIZAL, dar au scos Ix1, Ix3 FULL ELECTRICE.
Cine sa va mai inteleaga si pe voi, ca nici voi nu mai stiti ce mancati.
Si multe Made in China :))
Nu stiu care e logica sa investesti atata in electrice cand nu se cer. Mai bine mai investeau in software sa le scoata pe alea diesel foarte curate. Sa mai bage denumiri din alea gen Blue motion, ClearTech, Superclean, Megacurat, parfumeaza de la prima cheie... Chestii din astea de pun botul cei care sunt tufa cand vine vorba de masini si care cred ca doar germanii le fac (desi japonezii si coreenii ii intrec demult).
https://www.caranddriver.com/news/a42465084/bmw-ix-i4-i7-high-voltage-battery-recall/
Cica trebuie sa la parcheze afara si la distanta, ca pot lua foc din senin.
Desigur BMW a scapat de ele si acum posesorii cocalari trebuie sa se descurce cu chestiile astea pe care unii le numesc cele mai tari masini din univers, avand in vedere aspectul hidos si semnul de cocalar de pe capota.
Oare te tin altii legat la ochi?
Sau esti genul de roman ajuns in Anglea care da spaga 100£ sa treaca BMW-ul MOT? Ca sunt multi pe acolo care au luat obiceiuri romanesti si cica merge treaba struna. Se imbogatesc mecanicii corupti facandu-se ca verifica masinile.
Vezi ca ai uitat cam repede care a fost cea mai vanduta masina anul trecut.
Revenind la Audi, nu este o întâmplare faptul ca Q7 are 9 ani și n-a primit succesor, strategie de încercare de a forța clienții sa treacă pe electric, un model care s-a vândut foarte bine în primii 5-6 ani de viață, este ținut intenționat în piață mai mult decât trebuie, sa se invecheasca moral, la fel procedează și cu A8, chiar și cu A4, într-o măsură, fix de asta Audi pierde teren de câțiva ani, o abrambureala de strategie de nici clienții nu mai știu ce sa aleagă, unii aleg concurența.
Între timp “Volkswagen ia în calcul închiderea uzinelor Audi de laBruxelles, din cauza cererii scăzute de modele electrice”… prima fabrică care a produs un model Audi electric, fabrică în care s-a investit enorm să producă mașinile viitorului, cum drequ?
Și este doar începutul, va spuneam în urmă cu aprox. 2 luni ca toată gama e-tron este în pauza de producție… și în acest context pauzele costă, enorm!!!
Daca nu se cer, de ce se investeste in ele??? Daca BMW e asa meseriasa si vrea termice, de ce scoate atatea modele electrice? Doar sa dea bine pe hartie la emisiile cumulate?
Legat de aspect, cocalarii nu vad decat semnul, restul le poti da orice hidosenie si troaca cu probleme si rechemari in service, ei cumpara. Desigur iau la pachet cu hidosenia si o botoxata siliconata sa o plimbe.
Cel puțin ai o abordare ridicolă… dar, treaba ta.