Tocmai de la această premiză pleacă și constructorul din Ingolstadt atunci când anunță planurile sale pentru un R8 ceva mai cuminte și accesibil.
Audi vrea să se adreseze unei mase cât mai mari de pasionați și plănuiește o versiune entry-level a lui R8, gata să ajungă pe piață în 2018. Potrivit publicației Car and Driver, care la rândul ei citează surse de încredere din interiorul Audi, noul R8 de bază va avea un motor V6 de 3.0 litri, bi-turbo. Este vorba despre un derivat al unității 3.0 TFSI de pe actualul Audi S4. În cazul lui R8 însă, el va livra ceva mai multă putere, primele estimări anunțând aproximativ 450 de cai.Propulsorul va fi conectat la o cutie automată cu dublu ambreiaj, cu șapte rapoarte, și va păstra sistemul de tracțiune integrală quattro. Chiar dacă performanțele nu sunt încă publice, aceleași surse de încredere susțin că viteza maximă va ajunge la 305 km/h.
În prezent, noul Audi R8 este oferit cu un motor V10, disponibil cu două versiuni de putere: una de 540 de cai și 540 de Nm și una de 610 cai putere și 560 Nm, similară celei întâlnite pe Lamborghini Huracan.
Oricum arată a mașină numai bună ptr. șoselele noastre, service-uri auto și chiar de tragedii.
" Nuuu, noi nu ne mai concentram pe volume si vanzari pe banda, noi ne concentram pe calitate. "
Sigur, sigur Pinocchio!
Este “turnat” ȋn firea noastră ca toată viața să tânjim după ceva anume, pe care, desigur, l-am vrea la discreție exclusivă, iar dacă muncim “de ne sar capacele”, “zi de vară până-n seară”, bașca ne dovedim și cinstiți până-n măduva oaselor, chiar că ne revoltăm de mama focului observând limpede că obiectul (adică obiectele) tuturor caznelor noastre zilnice și…zadarnice (ȋn viziunea Creatorului nostru și pe bună dreptate) nu apare odată și odată ȋn fața ochilor noștri. Eu, de pildă, “salivez” de ani de zile după un Buick GN “din ăla adevărat, de la mama lui americană”, dar, numai când mă gândesc la cilindree, mă apucă pe loc groaza: de unde să plătesc 5000-5500 lei/an, cât este impozitul calculat pentru 3800 cmc? Există varianta “de avarie”, recte a ȋnmatriculării ca “vehicul istoric”, ceea ce te scutește de orice obligații fiscale, dar, totodată, te obligă să circuli cu el numai cu ocazia reuniunilor și paradelor organizate de asociații/cluburi retro autorizate, ceea ce nu m-ar ȋncânta, deoarece eu vreau să-l folosesc ȋn mod regulat.
Ȋn condițiile date, n-am avut de ales decât să-mi iau gândul “forever and ever” de la bijuteria mea preferată, “grație” unor autorități adorabile, care taxează luxul, dar nu și sărăcia din capul lor...
Totuși, un compromis acceptabil poate fi conceput: Oldsmobile Achieva SCX W41, tot un sport coupé, dar de “numai” 2.3 L și 190 CP (excelent pentru un motor natural aspirat, cu 4 cilindri ȋn linie). Ȋnsă, chiar și așa, credeți că mi-ar veni ușor să-l aduc ȋn Ro? Sunt șanse 51 % să se ȋntâmple asta, dar…”mai am de tras” (ȋn sclavia cea de toate zilele). Pe urmă, să tot…răcesc, @Stefi, dar inimii mele tot cald ȋi va fi :P
PS: Dacă mi s-ar ȋmplini visul, atunci n-aș ezita să ȋmprumut mașina oricui care ar dori să “dea ture” cu ea, fără să mă așez, “din motive de siguranță”, pe scaunul din dreapta sau ȋn spate, cum ȋi mai știu eu pe unii (printre care și o rudă), care se tem că ai putea să provoci vreo daună bunului lor “neprețuit”.
Ce naiba iti place la Buick GN ? E urata cu crengi !
E misto Buick GN.
Si mie imi place
Si sigur e o masina pe planeta care tie iti place si altcuiva nu.
Discutiile de mai sus nu isi au noima.
Oamenii sunt diferiti, au gusturi, nevoi...diferite in momente diferite in functie de contexte diferite.....
Despre ce se discuta pe aici e "neverending story""
Dacă nu ȋnțelegem alegerile altora, măcar să le respectăm, ceea ce sugerează @abc. Uitându-mă pe contul tău, remarc o mulțime de modele care te atrag, ȋnsă niciunul care să aparțină unei anumite corporații ;) Presupun că nu te-ar tenta un Corvette sau un Camaro.
Oricum, respect opțiunile tale, dar n-o voi descrie pe niciuna ca fiind “urâtă”, cu atât mai puțin atașând expresii de efect precum “cu spume”, “cu crăci” etc. Precizez: manifest această atitudine din convingere, nu din politețe.
De cumparat nu ! Nu m-ar tenta Vett-ul sau Camaro. Poate un Mustang din 68 ... asa sa il mai pornesc din cand in cand sa ascult sunetul ala inconfundabil. Mie imi plac masinile mai utile...mai normale. Nu m-as vedea in masini sport cu atat mai mult americane. Dar asta nu inseamna ca nu imi plac unele. Dodge Challenger sau Viper ala mai vechi din prima generatie , Camaro, Mustang, Corvette sunt preferatele mele de la americani. Dar cel mai probabil as alege un Dodge Ram. Mi se pare cel mai tare pick-up fabricat vreodata asta nou. Dar modelul de mai sus pe care am spus ca e urat, chiar nu imi place. E parerea mea cum si a ta este ca e o masina frumoasa.