Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a anunţat un nou motor TDI pentru gama sa. Vorbim de o unitate V6 de 3.0 litri, echipată cu două turbocompresoare şi cu un actuator de sunet pentru a furniza performanţe deosebite şi un sunet pe măsură. Cea mai puternică unitate V6 TDI dezvoltată până acum va oferi 313 CP şi 650 Nm, suficienţi pentru propulsa un A6 sedan de la 0 la 100 km/h în 5.1 secunde. Puterea maximă a noului propulsor este oferită între 3.900 şi 4.500 rotaţii pe minut, în timp ce cuplul maxim vine între 1.450 rpm şi 2.800 rpm, promiţând reprize excelente.
Noua motorizare V6 TDI va debuta în primăvară în gamele A6 berlină, A6 Avant şi A7 Sportback, urmând să fie introdusă ulterior în gama A6 Allroad. Cei de la Audi ar putea oferi motorizarea ulterior şi pe alte modele din gama sa, cum ar fi Q5 şi Q7. Unitatea V6 BiTDI este atât de puternică încât se apropie de motorizarea V8 din gama A8, propulsorul TDI de 4.134 centimetri cubi oferind 350 CP la 4.000 rpm şi 800 Nm la 1.750 rpm.
Audi A6 BiTDI are un consum mediu de 6.1 litri la sută şi emite 169 de grame de CO2 în regim mixt. Modelul are în standard un sistem Start/Stop, iar noua motorizare se mândreşte cu un sistem de manangement al temperaturii, care aduce rapid lichidul de răcire şi uleiul la temperatura optimă de funcţionare pentru a permite un regim de funcţionare cât mai eficient. Respectivul sistem va reduce şi uzura propulsorului, deoarece motoarele sunt predispuse la uzură accentuată la rularea la o temperatură mai mică sau mai mare decât cea optimă.
Toate modelele echipate cu noua motorizare V6 BiTDI sunt echipate în standard cu o transmisie Tiptronic cu opt trepte şi cu un sistem de tracţiune integrală quattro. Sistemul quattro care intră în echiparea acestor versiuni are un diferenţial central autoblocant şi un diferenţial spate cu distribuţie variabilă a cuplului între roţi. Actuatorul cu care sunt echipate modelele care vor primi noua motorizare BiTDI este compus dintr-un difuzor care emite un tipar oscilator predefinit şi transformă nota de evacuare tipică a TDI-urilor într-un sunet mai sportiv. Cei de la Audi au prezentat şi o înregistrare a noului motor în acţiune.
Via | Autoblog | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
500 de cai si u cuplu de camion.........insa trebe sa te ti bine de volan......
chiar ca ar fi un monstru......
Oamenii emit opinii decente si vine o tarzta partza ca tine sa se bage in seama!
ON: bravo audi! suna bine jucaria :)
Hyunday ofera 160000km sau 10 ani pt motoarele lor cu benzina.
Pana si aici un impostot posteaza in folosind numele meu.
Ca la romani.
Ironia este Cuanticule ca marca asta penibila care a avut un bat si o scobitoare face ,,ravagii" fiind un concurent foarte bun pentru clasa superioara, are vanzari multe, pe cand minunatul tau S-A-A-B cu aerul sau grandios este la fier vechi.
De 2l nu sunt capabili sa faca, poate la 3l mai incearca ceva :)
Oricum, performantele celor 3 marci premium germane sunt atat de apropiate incat doar chestiunea de "gust" te face sa alegi modelul x sau y!
data tot nu ajungem la un consens..... mai bine ne luam cate una din fiecare si am rezolvat problema
PS Nu imi place Audi catusi de putin.
Cine te-a pus sa stai cu orele in A8 ? Inseamna ca ti-a placut... te dai singur de gol. Eu cand sunt intr-un SAAB, nu stiu cum sa cobor, nu sa stau in el. (glumeam...nu am stat niciodata intr-un SAAB, crezi ca sti de ce).
Ce narcotizati ? Mie imi place AUDI, deoarece imi place designul pe care il are, filozofia/strategia de marketing/istoria/modelele/performantele pe care le are.
Nu uita de amiralul V8 din anii 90 (dotari multe+quattro+torssen+calitate+confort+performante)... este doar un exemplu din masinile alea vechi de care ziceai (BMW si MERCEDES).
Pentru mine sunt egale toate trei din tripleta Germana. Daca ar fi sa aleg ar fi foarte greu. Ideea este ca nemtii au o istorie in spate, atat in domeniul auto cat si in alte domenii care i-au ajutat sa se dezvolte, sa creeze lucruri de calitate si sa nu isi bata joc de propria munca, sa fie stricti. Cine a facut W140-ul ?
De ce sunt fan V.A.G ? Pentru ca acolo gasesc tot ceea ce doresc.
Bentley,Lambo,Bugatti,VW,AUDI,SEAT,SKODA,VW AUTOVEHICULE COMERCIALE, 71,8% din Scania, 55,9% din Man, 49,9% din Porsche, 19,9% din Suzuki, mai gasesc Volkswagen Servicii Financiare (Volkswagen Bank), Volkswagen Air Service, Volkswagen Piese originale Logistică.
-Auto 5000
-Sediul din Sticla (situat in Dresda)
-Volkswagen R
-Volkswagen Sachsen (producator din Saxonia
-Audi BKK
-AutoUni Wolfsburg
-Motor City
-Muzeul auto vw
-Volkswagen Coaching (un fel de ,,scoala")
-Volkswagen Immobilien (servicii imobiliare).
Deci au un fel de oligopol pe piata.
Scuze ca am inceput sa scriu si eu mici romane.
ON: Noul motor are caracterisitici interesante si nu este altceva decat raspunsul celor de la Audi la 535d-ul de la BMW. Desi consuma cu 0.5 l mai mult, accelereaza cu aproape 0.5 sec mai bine si are 20Nm in plus. Similaritatea dintre cele doua motorizari este izbitoare.
Eu vreau sa trag o concluzie si atat in afara de tripleta germana nimeni si nimic nu se apropie cautati review-uri pe net si articole (este adevarat ca in romanica poti gasi ceva atipic ) in clasa premium.Acum nici nu stiu care este mai bun din punctul meu de vedere toti sunt Nr.1
BMW cam da clasa celor de la audi in ceea ce priveste motorizarile ;) . mai cauta si tu si vezi de cand exista 535d cu motor de 3l si putere de 300cp .. si apoi incearca sa gasesti ceva similar in curtea AUDI.
@C-G-C am o vaga impresie ca transmisia Audi face diferenta la accelerare (ajuta si faptul ca masina este "usurica"). Diferenta este de doar 0,4s dar procentual este aproape 10% ceea ce face din cuplul motor-transmisie o pereche mai performanta (pe hartie) decat concurentul BMW. Performantele de +10% vin insa cu un consum +10% fata de concurenta BMW.
@istorici ... usurel cu istoria copii ... daca nu stiati exista (in lumea academica) niste reguli de bun simt in ceea ce priveste dezbatrile - una dintr ele fiind : "nu aduce ca argument fapte si evenimente arhicunoscute" ... deci usurel cu "vai ce mult stiu eu despre istoria brandurilor si ce prost esti tu" si "dar vai si eu stiu despre istorie si deci tu esti prostul" ... pentru ca gresiti ...
Poate am exagerat eu, dar am vrut doar sa inteleaga ca a fi fan auto inseamna mai mult decat atat...Inseamna inclusiv gesturi exclusiviste, constituirea unui fan-club, o paleta larga de senzatii zilnice, penduland intre agonie si extaz, pur si simplu traire intensa si implicare ideatica, nu numai "Marca mea preferata a scos bijuteria cutare si cutare...wooow!" sau "fraierii de concurenti nu pot concepe motorul cutare cu atatia cai si atatia newtoni, care prinde maxim atat si la 0-100 scoate atat", caci orice "ciocoflender" reuseste lejer sa prelucreze mental nimicuri platitudinale ca acestea...Uite, sunt sigur ca @lorinczi-thomas, asa pustan diletant cum il cred multi, va "creste" netulburat, incet, dar sigur (chiar i-am sugerat sa...invete sistematic de la noi, cei mai varstnici, cum sa-si croiasca, sa-si dezvolte si sa-si cizeleze stilul propriu), si va ajunge peste cativa ani la un nivel de analiza de-o sa-mi ziceti "Cuantice, lasa-te, taica, de meserie, nu vezi ca esti depasit de evenimente?"...Foarte posibil, fiindca adolescentii de astazi pot beneficia de resurse de formare intelectuala mult mai numeroase si mai cuprinzatoare decat cele care existau pe vremea astora mai "ruginiti" ca alde mine, cum nici n-as fi visat eu vreodata! Singura hiba redutabila a noilor manji sau a celor mai proaspete generatii se imparte de fapt in doua: no fucking morality and no God damn spirituality! Bleeeah, nici n-ar fi nevoie de asa ceva la urma urmei, ca doar nu sunt entitati cotabile la bursa :D In definitiv, implacabila globalizare, care, mai devreme sau mai tarziu, in mod inevitabil, ne va inghiti pe toti ca un balaur, nu-si aroga ca deviza atot-calauzitoare decat doua cuvinte-borna, evidentiate pe drapelul Braziliei: ordem e progresso...Un singur lucru se va pierde in timp sau se va transfigura in mod nefericit, anume cel mai important sentiment al omului, quintesenta supravieturii lui launtrice intr-o lume a culturii de amalgam polivalent, noima fundamentala care (inca) ne da noua aripi aici si pretutindeni: libertatea.