Audi isi doreste un R8 mai sportiv, demn de sigla RS
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi isi propune sa dezvolte si mai mult gama supercarului R8, incercand sa exploateze fiecare dorinta a clientilor sai. Dupa ce a lansat o varianta decapotabila, propulsata de cel mai puternic motor din gama, V10 de 5.2 litri, in cadrul Salonului de la Geneva, constructorul german se gandeste si la o versiune entry-level a roadsterului.
Varianta Spyder a lui R8 ar putea primi sub capota si motorizarea mai "cuminte", de 4.2 litri si 420 de cai putere. Aceasta optiune ar urma sa ajunga pe strazi cel mai probabil in primul trimestru al lui 2011.
Audi nu se va opri insa aici, surse interne sugerand faptul ca oficialii germani isi doresc o versiune sportiva a actualului R8, o versiune demna de indicativul RS. Daca va fi aprobat de consiliul director, un asemenea model ar urma sa se inspire mult din exemplarul R8 LMS, dedicat exclusiv circuitului.
In aceste conditii, un eventual R8 RS ar urma sa adopte o caroserie din fibra de carbon si o unitate ceva mai puternica. Unele voci sugereaza chiar o transformare radicala a unitatii V10, similara cu cea a fratelui de concern Lamborghini Gallardo MP570-4 Superleggera.
Unitatea va fi asistata de o cutie automata cu dublu ambreiaj de tip DSG, cu sapte rapoarte, renuntandu-se astfel la actualul R-tronic cu sase trepte.
Versiunea standard va adopta insa aceeai cutie manuala cu sase rapoarte, apreciata de cei care vor sa simta mai bine forta bruta a supercarului.In anii urmatori vom vedea insa si copilul nascut din conceptele e-tron. Este vorba despre un supercar electric, alimentat de baterii litiu-ion de inalta performanta, ce ar urma sa ofere trasaturi apropiate de cele ale versiunilor conventionale. Pretul va fi si el destul de piperat, urmand sa se apropie de 200.000 de dolari.
via | caranddriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
* SPORTS car awards
Scuze!
M3 GTS e tare, dar e o masina sport in haine de sedan, in varianta coupe:))( M3 Coupe se compara cu RS5 totusi ). Sa nu mai zic ca la pretul ala nu ai nici aer conditionat....si totusi se vinde. Lumea e nebuna. Nu inteleg de ce nu au pus motor biturbo pe R8, sa se bata cu Nissan GTR.
ati vazut ce a scos MTM dintr-un R8 , 888 CP , doar pentru ca i-au pus turbine
Adevaratele modele rapide au motoare turbo sau cu compresor, ZR1, Gumpert, Koenigsegg.
Mai nou, AMG trece pe turbo, se aude ca si Ferarri si-au exprimat dorinta de a trece pe turbo, etc.
Nu mai abera.
@C-G-C
BATEA Porsche turbo, acum nu cred ca-l mai bate dupa facelift-ul lui Porsche.
P.S.: Da, motorul turbo este mult mai eficient ca cel aspirat. Scoate mult mai multi cai din aceeasi cilindree, are un cuplu semnificativ mai mare si obtinut la turatii mult mai "lejere" dar nu are acelasi farmec. Este exact ca si cu sanii siliconati; sunt mai mari, mai frumosi dar nu in final tot aia naturali rullz. Bafta.
Suntem siguri ca loganul tau 1.4 benzina aspirata e mult mai sportiv decat R8.