Audi a pregătit o baterie nouă pentru versiunile PHEV ale mai multor modele din gamă. Constructorul german spune că bateria își păstrează dimensiunile, însă capacitatea a fost mărită de la 14.1 kWh la 17.9 kWh.
Update-ul se aplică modelelor Q5, Q5 Sportback, A6, A6 Avant și A7 Sportback. Autonomia maximă în regim electric va crește până la 73 de kilometri conform WLTP, această valoare fiind anunțată pentru A6 în varianta 50 TFSI e, cu 300 de cai putere și 450 Nm.
Audi subliniază că versiunile PHEV ale modelelor menționate pot fi încărcate la 7.4 kW în aproximativ 2 ore și jumătate.
În plus, constructorul a introdus și modul de rulare “Charge”, pe lângă EV, Auto și Hold, prin care bateria de 17.9 kWh poate fi încărcată în mers cu ajutorul motorului termic.
Via Audi
Bravos AUDI!
Asteptam insa, ca in intregul Grup VW, sa apara cat mai curand si variante de masini PHEV care sa atinga/depaseasca stacheta ridicata (privind autonomia pur electrica de 100 km WLTP), de grupul MERCEDES BENZ, cu noul C-classe 300e PHEV 2021 (care utilizeaza o baterie de acumulatori avand capacitatea de 25,4 kWh).
Un Audi care să fie 100% electric în oraş, iar în weekend prima 100km electric apoi diesel este deja foarte bine.
Nu sună rău deloc. Pentru început (10-15 ani), apoi mai vedeţi.
in RO cand vom primi despagubirea ?