Versiunea de baza a lui Audi A5 va fi motorizata de noua unitate TFSI de 2.0 litri care dezvolta 180 CP.
Audi a anuntat ca va inlocui motorizarea entry-level a lui A5, unitatea TFSI de 1.8 litri si 170 CP, cu noul propulsor TFSI de 2.0 litri care dezvolta cu 10 CP mai mult decat predecesorul sau. Decizia constructorului german de a mari capacitatea cilindrica a motorului de baza a lui A5 este motivata de castigul semnificativ de 70 Nm al cuplului maxim care ajunge la un total de 320 Nm si este realizabil in plaja de turatii 1.500-3.900 rpm.
De asemenea, noua motorizare turbo de 2.0 litri derivata din vechea unitate de propulsie FSI care dezvolta 211 CP ofera coupe-ului Audi un timp de acceleratie de la 0 la 100 km/h imbunatatit de la 8.4 la 7.8 secunde. Viteza maxima constructiva a lui Audi A5 2.0 TFSI este de 238 km/h, cu 8 km/h mai mult fata de vechea versiune entry-level, iar puterea maxima este dezvoltata la o turatie cu 800 rpm mai mica.
Desi Audi a imbunatatit performantele versiunii de baza a lui A5, se pare ca este un pas inainte in ceea ce priveste nivelul emisiilor de CO2, unitatea 1.8 TFSI avand anuntata o valoare de 154 g/km fata de cele 169 g/km emise de vechiul propulsor.
Chiar si consumul noului motor este preconizat la o valoare mai mica cu 0.8 litri/100 km fata de cel al vechiului propulsor,
Audi anuntad valoarea de 6.6 litri/100 km a consumului mediu pentru versiunea de baza a lui A5.
Via | Carscoop & LeBlogAuto
Comentarii (0)