Cu numai două zile în urmă, Audi a anunțat în Germania un recall de 330.000 de unități pentru modelele A4, A5, A5 Cabriolet și Q5 produse între aprilie 2011 și mai 2015.
Constructorul german luase această decizie pentru a investiga posibile probleme la cablurile sistemului auxiliar de încălzire, care ar putea fi responsabil pentru apariția unui miros de fum în mașini.
Oficialii menționau că au descoperit acest risc în cadrul unor verificări de rutină și că nu au existat incidente neplăcute. De altfel, compania menționa că șoferii pot să-și conducă în continuare mașinile, cu singura cerință de a suna la reprezentanțele Audi în cazul apariției unui miros de fum în interior.
Audi este însă nevoită acum să extindă programul de rechemare în service la nivel global, iar datele problemei rămân neschimbate: aceeași posibilă defecțiune la sistemul de încălzire și aceleași modele afectate.
Costurile celor de la Audi cu acest program vor crește însă exponențial, întrucât numărul total de vehicule rechemate în service ajunge acum la 1.27 milioane de unități.
Dintre acestea, 875.000 de unități sunt în Europa, 250.000 de în America de Nord și 47.000 de unități în Asia.Audi a mai lansat un recall în luna iulie pentru 850.000 de mașini echipate cu motoare diesel V6 și V8 care respectă standardele de poluare Euro 5 și Euro 6, cu scopul de a reduce emisiile de oxid de azot.
Vizate atunci au fost toate mașinile Audi din Europa echipate cu motoare V6 și V8 care respectă normele de poluare Euro 5 și Euro 6, dar și mașinile colegilor de Grup de la Porsche și Volkswagen care utilizau aceleași unități de propulsie.
Via Autocar
Audi ii urmeaza pe cei de la mercedes si bmw la recall de foc . Datele vin din america . Daca in america e recall de foc nu mi spune ca iese fum de la bucatarie . Cum e sa ai o masina care costa pana la 80.000 dolari sau euro de la mercedes , sau bmw , sau grupul vw si sa ti ia foc . F prost . De passaturile care ard si sunt neavariate si sunt bandute pe mobile. de nu se sufla o vorba . Revin la rar , la fel cum nu a vazut ca a inmatriculta passaturi diesel fabricate in mexic si usa , cu motoare afectate de recall, asa nu va vedea ca n 2017 toti constructorii mari germania au recall de foc , La fel ca nu vede ca inca 7 constructori mari inclusiv japonezi au recall de pompa de combustibil . De masinile franceze care au f multe mase plastice in jurul motorului nici nu mai vorbesc , daca astea germane ard . Deci la mercedes ard si motorele diesel de 3 l conform datelor americane . Dupa 5 ani de profit maxim pt mercedes . Astia de vw si au mazilit inginerul sef presedintele compa niei , nu era normal ca cei din consiliu sa duca compania spre smecherii si profituri uriase ? Mercedes are recal de foc la 1, 1 milioane, ceva similar cu Audi . De copii din grup si ei cu aceleasi componente : seat audi probabil ca nici nu se va vorbi ca astia nu au ajuns cu masinile lor in america . Firea cumpara vw furgon T6 cand asta are recall de noxe . E incredibil . Doresc ca rar sa cumpere teste de noxe americane si sa reincadreze masinile cele mai vandute , nu va face asta pt ca va retrograda dacia si nissan implicit . Si vreau masini incarcate cu pilot si copilot plus 6 saci de ciment de 40 kg, cu aerul conditionat pornit sa vedem acceleratie , noxe si suspensii . Si pana la a avea tesla 3 baterie solida care sa nu degaje gaz toxic cand lovesti o bordura sa nu mori strivit ci intoxicat , chiar si consumul la bateria superioara ce duce masina la 44.000 dolari , cu autonomie de 500 mile , consumul echivalent de energie electrica in cei 1, 79 l benzina neajutandu ne in amortizarea rapida a masinii . Daca o turbina la dodge hellcat este 10.000 euro , pregatiti banii de o Garsoniera confort 2 sau poate si 1 pt o baterie tesla . E o bucurie pt masinile electrice ca merg 500-700 mile si apoi se opresc si se reincarca . Europa se scufunda in coruptie . Si ford in america are recall de foc la 1, 6 benzina . Bine ca a scapat mustangul cu un motor revazut , ca ford focus modelul sport cu al lui motor similar de 2, 3 l ia luat 2 ani sa aiba problema rezolvata . Normal impartind motoare noi .
Pe cand in romania politehnica in colaborare cu fabricanti romani , vor proiecta si construi chiar si doar asambland motoare si cutii de viteze : masini de teren pt armata , politie , jandarmerie , autobuze, troleibuze , tramvaie .
Firea are fabrica de ansamblat tramvaie la ratb si ea cumpara tramvaie ? Doar sa se si exprime ca le cumpara inseamna coruptie . De ce roman si bmc care pot oferi autobuze euro 5 nu sunt acceptate in competitie ?
Unele domenii par a redescoperi ingineria inversa .
Pana atunci rar ul se face ca are aparatura si vede noxele .Si romania tot in mocirla coruptiei sta .