Audi e-tron va avea o versiune de bază: SUV-ul electric va fi disponibil într-o variantă cu 313 cai putere și autonomie de 300 de kilometri

de Daniel Popescu
Joi, 01.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi va lansa o versiune de bază pentru SUV-ul electric e-tron, care va avea 313 cai putere și o autonomie de 300 de kilometri. Ambele valori sunt mai mici decât cele oferite de versiunea disponibilă în prezent la vânzare.

SUV-ul electric Audi e-tron a fost prezentat în luna septembrie a anului trecut și, până în prezent, este disponibil la vânzare într-o singură versiune care a primit indicativul 55 Quattro.

Audi a anunțat însă acum că va lansa în curând o versiune de bază pentru e-tron, care va oferi o putere totală și autonomie mai mici decât în cazul versiunii standard.

Noua versiune are indicativul 50 Quattro și oferă două motoare electrice, iar acestea generează împreună echivalentul a 313 cai putere și un cuplu maxim de 540 Nm. Noua versiune de bază ajunge la 100 km/h în 7 secunde, iar viteza maximă va fi limitată la 190 km/h.

Performanțele sunt astfel mai mici comparativ cu versiunea actuală, care oferă în total 360 de cai putere și un cuplu de 561 Nm. În plus, prin comutarea selectorului din modul D în modul S, sistemul electric intră în modul "Boost" și oferă 402 CP și 664 Nm pentru maximum 10 secunde.

Noua versiunea de bază este echipată cu o baterie cu capacitatea de 71 kWh și oferă o autonomie maximă de 300 de kilometri, conform standardului WLTP. Autonomia este astfel cu peste 100 de kilometri mai mică comparativ cu versiunea standard 55 Quattro, care utilizează un acumulator de 95 kWh și oferă o autonomie de 417 kilometri (WLTP).

Pentru moment, nu este clar când va ajunge pe piață nouă versiune Audi e-tron 50 Quattro, însă este cert că aceasta va avea un preț mai mic decât cel solicitat de germani pentru versiunea 55 Quattro.

În România, Audi e-tron 55 Quattro are un preț de pornire de 82.656 euro.

Via AutoWeek, Caradisiac

Comentarii (4)

  • Asta cu autonomie de 300 de km o fi doar de oras?
    6 1
  • someone
    oare nu se vinde bine versiunea scumpa cu 400 si ceva cai ? si vor sa dreaga busuiocul? zic si eu
    4 1
  • Cum mama dracului sunt SUV-uri electricele astea habar nu am cand au garda la sol mai mica ca un hatchback normal. Pe langa astea, un Logan este off-roader dedicat. Mie greata numai cand vad ca le numiti SUV.
    5 3
  • @Oras: da, e masina de oras. Aia 300 de km autonomie o sa fie in viata reala sub 200 in conditii reale de condus si de vreme cu temperaturi fluctuante. Deci o sa-ti iei SUV sa mergi la munca si o sa speri ca gasesti loc de incarcare. De parca nu era destul de nasol cu locurile de parcare. Dupa ce o sa dai vreo 70.000 de eur pe hardughie, o sa te mai stresezi si cu incarcarea. Frumos, nu? Progresismul e o binecuvantare. Diversitatea e puterea noastra. Multiculti e lumina. Sa salvam planeta! :))
    7 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru