În ultimii ani, o serie de producători și-au schimbat identitatea vizuală și au optat, printre altele, pentru un logo 2D (mai potrivit pentru era digitală). Pe listă regăsim nume ca Volkswagen, Nissan, Skoda, BMW și Peugeot.
Germanii de la Audi au început să se gândească la un logo 2D încă din 2016. În 2020, această idee a început să se concretizeze tot mai mult, iar acum putem vedea noul logo 2D pe Q8 e-tron, facelift-ul "vechiului" SUV electric e-tron.
Potrivit designerului Andre Georgi, noul logo 2D este mai modern decât cel vechi. Constructorul din Ingolstadt a păstrat cele 4 inele care l-au consacrat (introduse pentru prima oară în 1932, odată cu nașterea Auto Union), dar acestea sunt acum acum de culoare albă pe fond negru.
Clienții pot comanda și un logo cu tentă închisă, adică cercuri gri închis pe același fundal negru. De menționat că noul logo Audi a renunțat de tot la crom, inclusiv din motive de sustenabilitate.
Mai mult, versiunile modelelor nu vor mai fi inscripționate pe spate.
În schimb, numele producătorului și al modelului vor fi gravate cu laser pe montantul B. Pentru asta, germanii utilizează un font special, denumit "Audi Type".Toate acestea le-am putut vedea pentru prima oară pe noul Audi Q8 e-tron, acesta fiind primul model din portofoliu care adoptă noua identitate de marcă.
via Audi
Comentarii (3)