Grupul Volkswagen a anunţat la jumătatea lunii iunie schimbarea radicală a strategiei pentru următorul deceniu, ca efect al scandalului Dieselgate. La vremea respectivă, grupul german a anunţat că va lansa 30 de modele electrice şi maşini autonome în fiecare segment important până în 2025.
În plus, fiecare brand al mărcii urmează să anunţe o nouă strategie până la sfârşitul acestui an, iar primul pe listă este Audi. Potrivit unor informaţii neoficiale, marca de la Ingolstadt va investi semnificativ în dezvoltarea de maşini electrice, servicii digitale şi funcţii autonome, dar şi în servicii premium de mobilitate pentru clienţi.
Scopul final este ca până în 2025 un sfert din vânzările Audi să fie reprezentate de maşini electrice. Pentru a-şi îndeplini aceste obiective ambiţioase, un sfert din bugetul anual de cercetare al Audi va fi alocat pentru aceste noi programe, în condiţiile în care valoarea acestuia a atins 4.24 miliarde de euro în 2015.Inevitabil, alte programe vor avea de suferit din punct de vedere financiar, iar planul Audi este de a reduce costurile pentru maşinile tradiţionale, inclusiv pentru micşorarea numărului de versiuni de motorizări specifice unei anumite ţări.
Practic, strategia pregătită de Audi este foarte asemănătoare cu cea a grupului din care face parte. Noua strategie va fi dezvăluită de şefii Audi miercuri, în cadrul unei conferinţe cu peste 2.000 de manageri ai constructorului. Cel mai probabil, un anunţ oficial pe acest subiect va fi făcut în aceeaşi zi.
Via Reuters
Comentarii (0)