Audi confirmă: va exista un R8 mai ieftin cu motor turbo

de Dragoș Băltățeanu
Joi, 16.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a confirmat prin vocea lui Ulrich Hackenberg că va produce un R8 cu motor turbo cu cinci clindri. Audi spune că a ales să ofere și o variantă turbo a modelului R8 pentru a da clienților mai multe opțiuni.

Zvonurile că Audi ar putea produce modele sport propulsate de un motor de 2.5 litri turbo cu cinci cilindri circulă de ceva vreme. Posibilitatea a fost anunţată în luna mai de Dr. Ulrich Hackenberg, şeful departamentului tehnic de la Audi, odată cu prezentarea conceptului Audi TT Clubsport Turbo, care era echipat cu o asemenea motorizare. Tot Ulrich Hackenberg a confirmat neoficial această posibilitate, urmând ca motorul de 2.5 litri turbo cu cinci cilindri să echipeze modelul R8.

Noua motorizare va deveni propulsorul de bază pentru modelul Audi R8, înlocuind astfel versiunea V8. Nu este clar dacă noul motor entry-level va fi o unitate V6 twin-turbo (motor ce va propulsa viitoarea generație RS4) sau un motor turbo cu cinci clindri (ca cel folosit de actualul model RS3). Presa de specialitate îl citează pe Peter Hollerweger, șeful diviziei Quattro, care sugerează că Audi va alege varianta turbo cu cinci cilindri pentru modelul R8.

Urmareste Automarket
"Configurația motorului turbo cu cinci cilindri este clasică pentru Audi, marca noastră având lungă istorie legată de acest tip de motor.
Sunetul specific este sinonim cu Audi, iar acest tip de motor va oferi suficient cuplu pentru modelul R8. Este un motor ușor, de asemenea, așa că rămâne de văzut dacă va fi alegerea cea mai bună pentru modelul R8"
, a completat Hollerwerger.

Comentarii (5)

  • Astept inca 2 generatii ca sa-mi cumpar R8 3 cilindrii 1.2tsi cu 200cp :D
    11 9
  • Şi noi aşteptăm cu nerăbdare, poate atunci vei şti să scrii.
    7 7
  • Tot un Nissan GT-R e mai smecher !
    2 9
  • Vasile Gogosar
    Eu abia astept sa varianta a lui R8 cu 2.0 TDI, nu de alta dar impozite mai mici si consum bun, sa nu ma coste mult cand il iau la sh.
    2 4
  • O veste buna ! Motor mai mic si mai accesibil. Astept si 2.0 sa putem plati impozit si mai mic.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru