Audi bate BMW şi Mercedes în România în primele trei luni ale anului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi domină segmentul premium din România în 2012, marca din Ingolstadt reuşind să depăşească în primele trei luni ale acestui an adversarii clasici, BMW şi Mercedes-Benz. Cu 479 de maşini vândute în perioada ianuarie-martie 2012, Audi se clasează pe primul loc în clasamentul brandurilor premium. Audi continuă astfel şi în România parcursul bun din acest an la nivel mondial, unde marca a înregistrat un număr-record de livrări: 346.000.
Pe podiumul mărcilor premium din România se clasează, în ordine, BMW şi Mercedes-Benz, cu 431, respectiv 405 livrări în perioada ianuarie-martie. Pe locul al patrulea găsim o surpriză interesantă, Land Rover (159 de unităţi), marca britanică profitând la maximum de succesul noului SUV compact Range Rover Evoque, care a adunat 80 de clienţi şi a reprezentat 50% din vânzările mărcii.
În topul branduri premium în România s-au mai clasat Volvo, Alfa Romeo, Porsche şi Lexus.
VÂNZĂRILE BRANDURILOR PREMIUM ÎN ROMÂNIA (IAN-MAR 2012) | ||
LOC | MARCA | MAŞINI VÂNDUTE |
1 | AUDI | 479 |
2 | BMW | 431 |
3 | Mercedes-Benz | 405 |
4 | LAND ROVER | 159 |
5 | VOLVO | 107 |
6 | ALFA ROMEO | 44 |
7 | PORSCHE | 31 |
8 | LEXUS | 14 |
9 | INFINITI | 4 |
10 | JAGUAR | 3 |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Si reportajele de pe internet cumparate de Audi precum ca noile mașini ale lor sunt mai bune ca rivalii au influientat oamenii sa aleagă VW-Audi .
De exemplu mie nu-mi prea place noul A8 si Noul A6 in mare parte testele de pe net sunt aranjate si plătite de Audi cu milioane bune pentru a le ridica imaginea si succesul..
Dar sunt sigur ca S-65 AMG tot e Mercedes si își are locul acolo sus pe vecie.
Sau M3 tot M3 va fi si peste 50 de ani.
Adică sper ca ați înțeles despre ce am avut in vedere.
1. BMW - 153.000
2. Audi - 143.500
3. Merc - 142.300
Ianuarie-Martie
1. BMW - 356.500
2. Audi - 346.000
3. Merc - 341.000
In contrast, Volvo, Jaguar, Infiniti si Lexus au vanzari foarte mici desi le consider la fel de bune si mult mai interesante ca achizitie intr-o tara unde BMW-urile din Bulgaria, Audi-urile din Germania si Mercurile dau pe afara.
La nivel global proportiile vanzarilor sunt cam aceleasi, exceptand Lexus care nu este pe locul 8, dar bineinteles ca toti din lumea asta sunt cocalari si pitipoance, mai schimbati si voi placa asta ca e chiar rasuflata
Este oarecum justificat ca cele mai mari vanzari in Romania sa le aiba cei 3, pentru ca de restul romanii nu stiu mare lucru, iar marcile astea au fanii lor fideli.
Din pacate Mercedes mi se pare ca a ramas putin in urma la capitolul design, dar nu pot spune de ce am aceasta parere.
Ar fi interesant un tabel ordonat si dupa valoarea vanzarilor.
De exemplu Porsche, a vandut 31 masini fata de 44 Alfa Romeo, numai ca pretul mediu al unui Porsche este de vreo 3 ori mai mare decat a unei Alfe.
Contrar opiniei tipice romanesti ca "cocalarii isi ia numa audi, bemve si mertzan pentru ca numai atata stie ei" ar trebui reamintit tuturor faptul ca Audi, BMW si Mercedes "este tata lor" ;)
(iar Audi nu sunt niste VW rebranduite ... se mai umbla pe ici pe colo .. iar A6-A8 ... R8 ... ar visa multi posesori de VW ca povestea aia sa fie adevarata si in masina personala sa se afle elemente comune cu alea)
Dupa foarte multi critici insemnati ai industriei auto,Mercedes face inca unele dintre cele mai bune si fiabile masini.
Spre exemplu clasele compacte entry-level la cei trei producatori au urmatoarele preturi.
Audi A 4 1,8 tFSI-25.000euro+TVA
BMW 320 i-27.800 euro+TVA
Mercedes C Klasse-28.900 euro+TVA.
Adica multi cocalari care s-au uitat la TV si pe youtube au vazut ca : Audi surprins circuland cu 250 km/h pe autostrada soarelui, sau audi condus cu 200 km/h prin comuna, sau audi si bmw fac intrecere pe autostrada si ajung la 310 km/h. In consecinta, desi nu avem strazi bune si suntem vai de noi, ne luam masini cu multi cai putere care sa compenseze lipsa neuronilor.
Ce sa stie Georgel ce e ala Land Rover sau Volvo, cand el primul lucru care il intreaba cand intra in reprezentanta auto e "cati cai putere are si care e viteza maxima ???"
MAI ALES CA-N AFARA DE CATEVA EXCEPTII ( CARE MAI MULT INTARESC REGULA ) CEI CARE AU FACUT SI MAI ALES FAC BANI , ACUM,IN ROMANIA O FAC PRIN F_U_R_T !!!
DECI IN TIMP CE 15MIL ZAC SE ZBAT IN PRAGUL SARACIEI SI PLATESC TAXE SI IMPOZITE , MAI SI MUNCESC JUCARIILE ALE UNOR APROX 1500 DE ODRASLE OLIGARHICE .
BMW aspira femei prostutze.
Audi aspira femei educate.
MBZ aspira femei destepte.
Volvo aspira poponari.
Land Rover aspira ........ caini de vanatoare.
Si cu-n Volvo S80 ce faci in Romania? Merge bine prin gropi sau merge maxim cu 50 la ora? Aceleasi aberatii...
Nu orice muritor primeste finantare pentru un BMW sau Mercedes. Crud, stiu, dar asta e realitatea pe piata din Romania. Prea multi greblari vedem in masini de exceptie gen BMW si toate astea de pe vremea mult-ravnitei perioade "Credit doar cu buletinul!"
Vanzarile sale pot fi adaugate la cele ale lui BMW pt ca Mini este o completare a gamei sale: in clasa mica Cooper are vanzari mai bune decat A1, dar si la SUV uri noul Countryman este un model extrem de placut mai bine primit decat Q3!
Lexus, Infiniti au vanzari modeste peste tot in Europa, Jaguar sufera de lipsa imaginii de marca pt ca ultimele modele lansate sunt extrem de reusite!
Volvo si Alfa pot fi considerate mai mult concurente pt VW, se apropie cu greu de performantele tripletei premium, iar pe de alta parte si preturile sunt semnificativ mai mici.
@dan_grc: S80 merge si prin Romania, insa nu asa de bine ca prin Suedia, Olanda, Germania, unde am vazut ca se misca destul de liber. Adica nu vad ce are in plus un Audi, Mercedes sau BMW ca sa mearga mai bine prin gropile de la noi. Astea sunt masini proiectate ca sa sara gropile ?
La noi isi ia poporul masina ca sa-si impresioneze prietenii si vecinii. Si cel mai tare e sa vezi unul cu Mercedes, BMW sau Audi cum alimenteaza de la peco cu 5 litri ca de atat mai are bani si mai da o tura cu masina prin cartier.
@AndreiRN: uite aici un clip cu cei atrasi de Volvo: http://www.youtube.com/watch?v=0l7O7UiTYdg
Sunt familisti care vor sa stie ca ai lor copii sunt in siguranta.
Si ei sunt cei care nu prea cotizeaza la politie amenzi cum fac cei smecheri cu Audi pe la noi. Dar ce sa stii tu ... care faci parte din urmatoarea categorie:
http://www.youtube.com/watch?v=1QZq7vtIDP4 sau urmatoarea: http://www.youtube.com/watch?v=7PKbR6JRQCk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Xgekmo1DIQY&feature=player_embedded
Si apoi un reprezentant al Mercedesului intrece BMW: http://www.youtube.com/watch?v=thOLq5bpP-8&feature=related
Pare a fi AndreiRN dupa cum vorbeste, dar nu sunt sigur.
Pe www.cocalari.com gasiti clasamentul adevarat !
http://www.youtube.com/watch?v=F3q87c54WMU&feature=related
Concluzia e simpla: Asta e Romania.
Am vrut sa spun ca dupa logica ta toata lumea ar trebui sa aiba maxim logan ca oricum nu sunt drumuri, iar in afara tarii sunt drumuri si tot Bmw, Mercedes, Audi vezi mai mult decat Volvo, exceptand Suedia in principal si tarile nordice, despre vanzari la nivel global nu are rost sa mai vorbim, deci incearca sa privesti in ansamblu, poate in afara de imagine au niste lucruri in plus marcile astea, asta daca nu crezi ca tot mapamondul este cocalar
Si acum am inteles de ce te-ai suparat: tu ai BMW.
Spui ca vrei masini sigure de parca un Mercedes ar fi o caruta, si tu esti subiectiv cu Volvo, iar Toyota nu este concurent direct cu nici un producator premium, exista Lexus pt asta, este total irelevant ca modelul Corolla s-a vandut in peste 1 milion de exemplare, comparatia se face cu Lexus, Volvo, Jaguar, etc.. .Nu m-am suparat, doar ca privesti f simplist, f bine ca esti fan Volvo, dar nu toata lumea face liniute sau se uita doar la caii putere, dar spui asta de parca Volvo ar oferi motoare de maxim 75 de cai in raport cu germanii, iar la siguranta toata lumea ofera siguranta de la anumite preturi in sus, deci incearca doar sa fii fan Volvo fara sa fii anti fan alte marci, cele germane mai ales doar pt ca le vezi mai des pe sosea si ca unii proprietari sunt intr-un fel sau altul
@All: Pe tema "cocalari vs masini nemtesti" s-a ajuns deja la exagerari. Este adevarat ca o buna parte a posesorilor acestor masini au o inteligenta sub medie si ei inteleg sa cumpere ce se vinde mai bine. Este asa numitul efect de turma. Pe de alta parte piata din Romania este insignifianta in cuantumul vanzarilor din Europa. Astfel ca cele aproape 500 unitati din Romania palesc in fata celor 650.000 pe care Audi le vinde in restul Europei occidentale, unde este si lider de vanzari de cativa ani buni. Acum ori toata Europa este plina de cocalari, ori toti nu vor masini sigure. Sa fim seriosi! Volvo nu are produse care sa rivalizeze cu tripleta germana, iar Lexus intr-o piata conservatoare ca cea a Europei este 0 barat. Pur si simplu Audi, BMW si Mercedes produc cele mai bune masini din lume si este normal ca toata lumea sa le doreasca.
Ca sa intelegi ce inseamana Volvo, trebuie sa conduci unul.
Ca altfel ne dam toti cu parerea si visam numai la Bugatii Veyron, Ferarri, Porche si Lamborghini. Si suntem toti romanii super specialisti in masini.
Personal as alege un S80 in detrimetul unui Clasa C sau Seria 3. Asa cum as alege un S60 dotat (mult) mai bine decat un Seria 3 de baza. Asta nu inseamna ca ar fi masini mai slabe. Nici vorba!
Ar trebui sa alegi un S80 in locul unui seria 5, e-classe, audi a6 totusi, pt cele 3 modele exista S60:) iar indemnul lui @gabi "sa conduceti un Volvo sa vedeti cum e" e valabil pt orice marca, si el sa conduca un Bmw sa vada cum e si sa inteleaga dc place la "cocalari" asa de mult, plus ca cele 2 marci ofera lucruri total diferite. Oricum e o discutie fara sfarsit asta.
Ideea e ca per total Volvo e mai ieftin.
Asa ca, de fapt Audi ar fi cam pe locul 3, iar BMW pe locul 1 si Mercedes-Benz pe locul 2. Cred ca imaginea corecta despre performanta in vanzari a fiecarui brand ar trebui sa tina cont si de inmatriculari.
Alftel fiecare producator / importator poate sa comunice catre APIA ce cifre doreste, influentand opinia consumatorului in mod eronat.
Singurul brand care se apropie din punct de vedere al cifrelor de ceea ce ati comunicat este Mercedes, 405 vs 410.