BMW ironizează conceptul Audi cu lumini laser: „Noi lansăm deja versiunea de serie”
Săptămâna trecută, BMW a livrat primul i8, model echipat standard cu faruri cu laser, întrecând Audi la acest capitol. Cei de la Audi aveau şi ei un model de serie care era oferit cu faruri cu laser, respectiv ediţia specaiala R8 LMX, care urma să fie disponibil începând cu vara anului curent.
Ulterior, cei de la Audi au schimbat macazul, promovând noul R8 LMX ca fiind cel mai rapid model cu faruri cu laser din lume. Supercarul din Ingolstadt este echipat cu un motor V10 de 5.2 litri, care furnizează 570 CP şi 540 Nm, ceea ce îl face capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde şi să atingă o viteză maximă de 320 km/h. În comparaţie, supercarul hibrid din Muncen este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.4 secunde şi să atingă o viteză maximă de 250 km/h, specificaţii inferioare modelului oferit de constructorul rival, dar asigurate de un sistem de propulsie hibrid.BMW i8 - detalii şi informaţii ale versiunii de serie
VIDEO: Atac frontal Audi la restul mărcilor premium din SUA: "Mai bine merg cu taxiul"
BMW i8, supercarul hibrid al nemţilor, costă 126.000 euro pe piaţa din Germania. Modelul futurist de la BMW are patru locuri, o caroserie din fibră de carbon ranforsată cu plastic şi un tren de propulsie construit de la zero. Centrul de greutate al lui i8 este amplasat la mai puţin de 46 de centrimetri distanţă de sol, iar distribuţia maselor între punţi este de 50:50. Nemţii au păstrat portierele cu deschidere "fluture", ca la conceptul care prefigura acest supercar şi au livrat un model futurist, cu un interior similar cu cel găsit pe alte modele din gama lor.
PS. nu am nimic cu marca Audi daca as avea bani as cumpara una
sa reincalzesti aceeasi ciorba cu niste faruri laser in speranta revigorarii vanzarilor mi se pare o strategie usor perdanta.
Nu e cazul de revigorarea vanzarilor pt ca nu sunt in scadere, sunt doar agresivi:),
uita-te pe vanzari..in afara de anul 2008 (mai bun decat 2007) in rest au scazut constant. Iar primul sfert al lui 2014 fata de 2013 e cu 30% mai slab.
Lui R8 ii este necesar un inlocuitor. "primenirea" cu serii limitate, speciale sau dotari noi nu il vor salva.
Totusi agresivitatea asta nu se justifica aici, pentru ca practic in lupta becurilor R8 este asociat lui i8. BMW-ul fiind cu mult mai avansat (din orice punct de vedere) audi-ul iese ca perdant chiar daca e "cel mai rapid model de serie cu laser". De parca asta chiar connteaza.
Strategia asta de a alatura modele din curtea VAG cu modele complet diferite de la concurenta are o logica dar si o limita. Doar ca baietii nu-si dau seama cand devin ridicoli.
BMW-ul ar putea juca inteligent prin lipsa unei eventuale replici date celor de la Audi. Iar audi ar putea plusa si mai mult (sa nu lase mamaliga sa se raceasca si sa-i uite lumea) si sa declare peste o saptamana ca au si "cel mai rapid model albastru cu laser" cum observa cineva mai sus :)
Pana la urma astia de la BMW baga o turbina si scot limitarea la un I8 si adio record "impresionat" Audi dar no... nu se dau ei jos din pat pentru chestii d'astea puerile.
Eu pe Audi il vad ca un Cihuahua cu tulburari de personalitate, hiperventilat care latra toata ziua la un Rottweiler care sta cuminte si se uite cum apune soarele. Cel putin in campaniile astea de marketing de doi lei ce le fac. Pt a nu stiu cata oara isi dau singuri cu piciorul in cap.