Audi atacă BMW cu un diesel V6 bi-turbo de 313 cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacă până acum doar BMW culegea toţi laurii segmentului premium cu al său motor diesel de 3.0 litri bi-turbo, cu şase cilindri în linie, a venit timpul ca Audi să aibă un cuvânt de spus. Constructorul din Ingolstadt va introduce pe piaţă un derivat al propulsorului său V6 diesel, cu mono-turbină, prezent în gama sa în două versiuni de putere, de 204 respectiv 245 de cai putere.
Noua versiune va beneficia de o nouă turbină cu geometrie variabilă şi conducte noi de aspiraţie. Inginerii reuşesc astfel să obţină un 3.0 bi-turbo de 313 cai putere şi 650 de Nm, ce urmează a fi instalat pe modele proaspete, cum sunt A6 şi A7.
Primul exponent al progresului diesel din Ingolstadt va fi chiar A6 Avant, derivatul break al modelului de clasă E. Potrivit unor informaţii preliminare, A6 şi A7 vor putea atinge 100 de km/h în doar 5.3 secunde. Chiar şi aşa, consumul mediu se va opri la numai 6.4 litri/100 de kilometri, în timp ce emisiile nu vor depăşi 164 de g/km.
Alături de acest motor nou, Audi va oferi deja celebra tracţiune integrală quattro, asistată de o transmisie cu opt rapoarte.
Nu va lipsi nici sistemul start-stop, care va ajuta modelele germane să îşi reducă consumul în aglomerările urbane.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Gorden Wagener, designerul șef al germanilor de la Mercedes-Benz, a declarat într-un interviu recent că ecranele mari, instalate în mașini, nu reflectă luxul. (24.02)
-
Stellantis a dezvăluit oficial noul său sistem de conducere autonomă, STLA AutoDrive. Noul sistem este de nivelul 3, iar acesta ar urma să fie disponibil cel mai devreme la sfârșitul acestui an. (21.02)
-
Au apărut noi detalii despre viitorul sistem de tracțiune integrală electrificată care va fi prezent la Dacia Duster și Bigster în viitorul apropiat. În premieră pentru Dacia, cele două modele vor avea versiuni cu tracțiune integrală și cutie automată în același timp. (17.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
Cifrele (ok, teoretice) sunt fenomenale... Progres prin tehnologie, nu?
Felicitari, Audi!
Ciudata tre sa fie senzatia sa stii ca ai sub capota un motor care iti poate prinde suta ca un porsche (ok, mai entry-level) si sa se multumeasca cu un consum care practic nu prea ar trebui sa treaca de 7...
Astept cu nerabdare testele...
Audi over BMW !
Si se poate sa faca 5.3 sec/100km/h.
Lancer Ralliart are 240CP/350Nm si face in 5.8s, la 1600-1700kg. Deci la 313 si 650 Audi poate sa faca suta in 5.3.
Si un motor de 3 litri e putin probabil sa consume doar atat .
'Eu' are dreptate :))
Poate fii un nou inceput, dar sunt circumspect, pentru ca tehnologia TDi V6 este dezvoltata si prin R18 TDi care din cate stiu foloseste o singura turbina.
S-ar putea sa ma insel, iar daca cifrele prezentate se adeveresc ar fi o adevarata realizare.
va amintesc ca aceste consumuri sunt facute in exact aceleasi conditiii pentru toti, si inca ceva... consumul declarat este pentru o transmisie quattro, iar BMW are acest consum pentru aceeasi varianta de caroserie fara X-drive
stima
VW mai are motoare diesel biturbo pe:
A8 4.2 tdi
Q7 V12 TDI
VW Transporter 2.0 TDI
@all
Consumul e declarat dupa normele folosite de toti producatorii europeni.
Restul e can-can:)