Esential
320 | de Nm dezvoltă noul motor 1.8 TFSI. |
5.7 | litri este consumul mediu anunţat de Audi pentru motorul 1.8 TFSI. |
230 | de km/h poate atinge A5 Coupe cu motorul 1.8 TFSI: |
320 | de Nm dezvoltă noul motor 1.8 TFSI. |
5.7 | litri este consumul mediu anunţat de Audi pentru motorul 1.8 TFSI. |
230 | de km/h poate atinge A5 Coupe cu motorul 1.8 TFSI: |
Odată cu faceliftul operat pe actuala gamă A5, Audi anunţă şi introducere unei versiuni îmbunătăţite a motorului pe benzină 1.8 TFSI. Motorul cu patru cilindri, care cântăreşte acum cu 3.5 kilograme mai putin (131.5 kilograme), foloseşte o injecţie directă de a doua generaţie şi un turbocompresor pentru a putea respecta normele de poluare Euro 6.
Chiar şi aşa, bagajul de resurse creşte comparativ cu vechea versiune, unitatea de 1.8 litri livrând acum 170 de cai putere la 3800 de rotaţii, cu 10 cai în plus. Şi valoarea cuplului motor creşte cu 70 de Nm, atingând un total de 320 Nm, disponibili pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1400 şi 3700 de rotaţii.
În ciuda aportului de putere şi cuplu, valorile consumului scad cu 21%, media motorului fiind de numai 5.7 litri/100 de kilometri. Audi a dat publicităţii şi performanţele noului motor pe benzină atunci când este montat pe A5 Coupe. Modelul german accelerează de la 0 la 100 de km/h în 7.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 230 km/h.
PS: Cei ce au dat vot negativ la commentul precedent,sa inteleg ca nu stiau? :)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=77000
Singura modalitate este doar topit si facut 1.8TFSI!!
Cei care ti-au dat voturi negative ti le-or fi dat nu pentru ca nu stiau ci poate pentru ca nu conteaza. La ce le-a folosit pana la urma acest lucru? La ce-a folosit motorul V12 de 1500 cmc a lui Honda?
Nu ai vazut EURO 6 pe carti de identitate pentru ca nu stii unde sa te uiti. Daca masina e EURO 6, e si in CIV. Si, apropo, un motor EURO 6 cu performantele astea nu e rau deloc chiar daca n-o fi cel mai bun.
Acuma, pe bune, am mai vazut fanatici anti-VAG feroce dar ca tine, extrem de putini... Tu esti din ala de-ti plesneste jugulara de ciuda...cred ca exagerezi grav...
N-am nimic impotriva sa arunci galeti cu laturi peste ei cand mai comit cate o nasoala (chiar si eu procedez asa) dar atunci cand mai fac si ei cate o chestie desteapta, macar taci din gura (nu-ti cer sa-i lauzi ca ai face apoplexie)...
acuma sunt chiar curios cat de plauzibila e acea valoare de consum
personal, as fi foarte impresionat si de o valoare de 7 in conditiile de la noi
La mai mare.
zici ca nu au excelat niciodata?eu unu am ramas mirat ca dupa ce am facut itp-ul la coaja mea (A4 '96,1.8i ADR)cand au luat gazele(de vreo 4 ori),am intrebat daca sunt probleme,la care nea' ingineru : ''sunt foarte bune,mai luam si pentru altele '' :|
@Ivanoff
exista motor cu o combinatie de injectie directa si indirecta?
On:
plaja de turatii e buna,consumul e in functie de stilul de condus si de talpa picior,euro 5 la VAG va avea putin de trait,exact ca si Euro3(la unele motoare s-a trecut la euro 4 foarte repede)
ceva ieftin cand ?
Motorul de 1.8 de la Audi scoatea 180 cai (179 mai precis) inca din 2001 pe Audi TT, A3 si A4!
Ca orice motorizare si aceasta a avut mai multe versiuni de putere: 150, 163 si 179. A fost chiar si un S3 care scotea 209 cai din acelasi motor.
Iar pe Audi TT acelasi motor avea o versiune si de 224 cai in 2005.
Toate acestea au avut turbosuflante Honeywell Garrett diferite pt fiecare varianta de putere diferita.
Puterea noului motor nu e nimic de admirat. Dar turatia la care o atinge precum si plaja de cuplu sunt (cum zice cineva mai sus).
O zi buna.
a5-ul din imagine are 1530 kg si cu "amaratul" asta de 170 hp ia suta in 7.9 ...ca sa vezi diferente dahhhhhhh
Ala de 192 e turbo toata ziua. Singurii suficient de dementi incat sa fi scos peste 110 cp/l din aspirate (masini de strada) sunt honda.
@B: confunzi 1.8T cu 1.8TFSI... sunt alte motoare, alte generatii, 1.8TFSI avand o distributie mai buna a cuplului pe plaja de turatii si consum o idee mai mic.
OnTopic: motoru' asta e o evolutie fireasca a lui ala de 160 cp.. o mapa usor modificata si inca vre-o 2 imbunatatiri PROBABIL. Cat despre consumul ala... eu cel putin nu-s in stare sa-l scot cu un 1.4 aspirat 90 cp in Ro... nu stiu cum fac altii:)).
ps: putere maxima la 3800 de turatii? omg!!! da ce-i diesel? Maresti presiunea in halul asta ... oare cat o sa reziste pompa de injectie? Sau vrea si Audi sa le calce pe urma Bmw cu a lor 330i...