Aproape 35 de miliarde de euro este suma pe care Audi o va folosi în perioada 2021-2025 pentru dezvoltarea de noi modele și tehnologii, prioritățile anunțate de germani fiind electromobilitatea și digitalizarea.
Jumătate din acest buget va fi dedicat “noilor tehnologii”, în timp ce aproximativ 15 miliarde de euro sunt destinate dezvoltării de mașini electrice și hibride, a subliniat constructorul.
În acest context, nemții pregătesc o restructurare a gamei, care va însemna renunțarea la unele modele și motorizări.
Primul model care ar putea fi eliminat din planurile de viitor ar putea fi Audi A1, conform declarațiilor făcute de directorul mărcii, Markus Duesmann.
“Trebuie să discutăm ce vom face cu A1. Ne gândim să oferim Q2 ca entry-level și este posibil să nu lansăm o nouă generație pentru A1,” a explicat CEO-ul Audi.
Duesmann spune că una dintre primele sale sarcini la conducerea companiei a fost să revizuiască portofoliul, prin reducerea motorizărilor și lansarea de modele electrice.
Audi susține că, în 2025, va avea în portofoliu undeva la 30 de modele electrificate, dintre care 20 vor fi 100% electrice.
Via Auto Express
Lesinati dupa vanzari mari sa fie number one dar imaginea lasa de dorit cu atatea copii de slabuta calitate
Oricum, A1 tot mai arată a maşină, pe când oroarea pură A2 n-avea echivalent în toată istoria lui Audi!
Totuşi, mă feresc să susţin că nu m-ar urmări niciun fel de regrete în privinţa dispariţiei (diplomatic afirmat “posibilă” – în realitatea cea invariabil crudă: iminentă!) micuţului A1. De fapt, în fiecare zi automobilistică moare câte ceva din mine…
Stati linistiti, va reveni sub forma electrica, la fel cum si Mini se curenteaza.
@Johnny: ideea e sa fii prezent in toate segmentele de piata, pentru simplul fapt ca si concurenta e acolo. E vorba de imagine. A1 e o reclama pe roti, cel putin, chiar daca nu se vinde in volume mari. Iar faptul ca-l vezi pe strada iti aduce aminte de Audi, si tu tocmai aveai niste bani in buzunar pe care acum s-ar putea sa-i dai pe un A6. Intr-adevar, banii la Audii (si la ceilalti) vin din masinile mari.
Si nu uita ca la final de an, cifrele conteaza si ele. Conteaza pentru actionari, conteaza pentru management, conteaza pentru clientii carora cifrele le demonstreaza ca marca respectiva o duce bine.