Într-un interviu recent, șeful Audi a spus că brand-ul din Ingolstadt nu va mai dezvolta o nouă generație de motoare cu ardere internă. În schimb, nemții le vor îmbunătăți pe cele existente pentru a îndeplini noile standarde de emisii.
Anterior, Markus Duesmann susținea că Audi ar putea deveni un brand 100% electric până în 2035.
Informații publicate acum de presa germană arată că producătorul ar putea să lanseze ultimele sale modele noi cu motoare cu ardere internă în 2026 și ulterior se va concentra doar pe mașini electrice.
Potrivit Sueddeutsche Zeitung, Audi va renunța treptat și la sistemul de propulsie hibrid pentru mașinile sale, începând cu anul 2026.
Era si timpul! Poate le iese mai devreme!
Declaram deschis festivalul dejectiilor:
e bine oricum c-au ales 2026, taman anu-n care se cam termină litiul pentru mașinuțele cu baterii.
Sau puscaria le-a bagat putintel mintile in cap?
Cocalari din Romania, luati acum ce mai puteti...de fapt voi sunteti asigurati cu jafurile germane deja. Singura problema e sa le puteti intretine.
On topping (cu cremă suplimentară de dinozaur comunist care are carnetul de e-Partid vizat la zi de OSF-Komintern) – apropo de Audi (iar nu de actualul şi viitorul “Audi”, voios că se sinucide…), iată maximum maximorum de ingeniozitate tehnică sau sublimul refugiat în realitate:
https://www.youtube.com/watch?v=7-AKOahObt4&t=195s
PS. Nota bene: olandezi, tati! Unii însă nespălaţi şi neapretaţi pe creier.
PPS. @PMC, aştept impresii…
Stii cum se calculeaza taxa de drum in Olanda, la olandezii aia nebatuti in cap?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/auto-en-vervoer/content/hulpmiddel-motorrijtuigenbelasting-berekenen
Baga acolo niste valori si vezi ce rezulta la o masina diesel cu o greutate de vreo 2 tone... Vreo 590 Euro pe trimestru adica vreo 2300-2400 Euro anual, doar taxa de drum :) pretul masinii iarasi ia in considerare o taxa pentru putori care poate ajunge si 25% din valoarea masinii.
Acum daca esti olandez inteligent si nu un prost, iei masina full electrica si nu te costa nimic taxa de drum, ba mai mult, ai sanse sa primesti curent gratis de la birou cat timp tu muncesti si in plus ti se mai si platesc 0,19 centi pe km de naveta pe care ii faci. Deci sa revenim: 0 euro taxa de drum, 0 euro costuri incarcat, plus bani de naveta, deci cam in 4-5 ani ajungi sa te distrezi cu masinile astea, daca ai un IQ mai ridicat.
Daca esti prost, iei V10, V12 TDI si te duci cu el pana in Germania ca sa te "bucuri" ca imputi pe acolo si ca ies germanii prost la emisii, pentru ca in Olanda nu-l poti folosi ca sa te dai smecher. Ei au multe portiuni de autostrazi pe care calculeaza viteza medie asa ca nu prea fac olandezii figuri.
Cand te vei lumina si iti vei lumina si amicii, poate iese si Romania din topul tarilor cu cei mai prosti soferi si cu cei mai multi morti in accidente rutiere.
Dar stiu sigur ca mai e foarte mult pana atunci.
Capitulez pe baricade (doar prin prisma somnului, sic!). Epopeile noastre M.A.I. te vor fascina în continuare. În timp ce voi avea grijă în mod expres ca războiul să se înteţească…
Si vis pacem, para bellum.
eu vreau dar...ce semnez?
Eh, oricum, cei care “pur şi simplu au alte orientări sexuale, nefiind anormali” se pot consola cu tot mai (politico-)fulminantele e-vibratoare, disponibile la preţuri extrem de tentante, disponibile, la rândul lor, graţie băncii populare de stat (cine poate să înţeleagă, să înţeleagă!), inclusiv dujmanii e-popoului, pardon, ai e-poporului fiind răzuiţi volens nolens în acest sens…păi şi normal; mediul are prioritate de Stânga.
Masinile cu ICE nu vor fi interzise la circulatie, doar ca nu se vor mai gasi pe la vanzare asa cum se gasesc inca acum si investitiile se duc catre electrificare si nu catre dezvoltarea de noi motoare cu combustie.
Sper ca esti mai luminat acum, ca inexorabil nu are nicio sands.