Audi ar putea implementa transmisii cu opt trepte in toata gama
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Audi iau in considerare implementarea transmisiilor cu opt trepte in toata gama de modele. Cutiile de viteze automate cu sase trepte vor fi inlocuite cu unitati cu opt trepte, care ofera un plus de agilitate si o economie de carburant suplimentara. Pentru moment, cei de la Audi nu au anuntat in ce masura vor elimina sau inlocui transmisiile manuale cu unitati cu opt trepte. Mercedes-Benz este singurul producator de automobile care a reusit sa echipeze aproape toate modelele din gama sa cu transmisii automate cu sapte trepte.
Clientii Audi care vor sa isi cumpere un A1 isi pot lua gandul de la o transmisie cu opt trepte, cel putin in urmatorii ani, deoarece constructorul din Ingolstadt a anuntat ca A3 este cel mai mic model din gama sa care va primi noua cutie de viteze cu opt trepte. Cel mai mic motor din gama Audi care va fi cuplat unei transmisie automate cu opt trepte este unitatea TFSI de 2.0 litri care echipeaza A3. Cifrele de performanta ale acestor modele nu au fost inca anuntate, dar ne putem astepta ca modelele echipate cu o transmisie automata cu opt trepte sa realizeze o economie de carburant importanta.
Noile transmisii automate cu opt trepte vor folosi, cel mai probabil, tehnologia DSG.
Cei de la Audi trebuie sa se concentreze pe reducerea dimensiunilor si greutatii acestor transmisii, care vor echipa atat modele precum A8 si Q7, dar si modele mai mici precum A3 si A4. O transmisie DSG cu sapte trepte are o masa de aproximativ 77 kilograme, in timp ce prima generatie de DSG - cea cu sase trepte - are o masa de 93 kilograme. Masa ridicata a transmisiei DSG 100 este cauzata de faptul ca ambreiajul este umed si fluidele utilizate maresc considerabil greutatea acesteia. O transmisie echivalenta cu convertor de cuplu cantareste circa 85 kilograme, pe cand o cutie de viteze manuala cu cinci sau sase trepte are o masa in jurul valorii de 40 kilograme.Via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Domnule redactor,Lexus e producatorul ce a inclus pt prima oara transmisia cu 8 (opt) rapoarte si tot el a implementat-o pe majoritatea modelelor,insa din pacate unii inca nu stiu ca pamantul e rotund si ca exista tehnologie avansata si de cealalta parte a globului,nu numai la nemti.
PS: Pe bune ca pamantul e rotund! :)
P.S Glumesc si eu :)
La fel cum am spus si cand ford si renault isi anuntau intentia de a baga cutii DSG pe modelele lor , o sa spun si aici : Singurul motiv pentru care se face aceast IMENS pas in fata in ceea ce priveste mega-tehnologia sunt banii pe care ii vor lua in plus. Or sa apara pe piata cu 2 cutii automate, una varza la 2000E si una DSG la 4000 ... si ? , ne incalzeste cu ceva ca baga mana in buzunarul clientului ?
Evident ca , personal, sunt un adept al progresului tehnologic - dar tot personal sunt un mare adversar al progresului tehnologic dictat de departamentul de marketing :)