În condiţiile în care Mercedes S-Klasse se bucură deja de succes comercial, iar BMW se pregăteşte să lanseze anul acesta o nouă generaţie Seria 7, Audi nu poate sta cu mâinile în sân. Constructorul din Ingolstadt trebuie să ofere şi el o replică rivalilor săi germani, însă noua generaţie A8 se va mai lăsa aşteptată.
Programată să debuteze iniţial la finalul anului 2016, A8 îşi va mai amâna debutul cu cel puţin 12 luni, pentru al patrulea sfert din 2017. Potrivit presei de specialitate, decizia a fost luată pentru a putea perfecţiona arhitectura electronică a sistemului semi-autonom de rulare.
Acesta a fost deja confirmat de către Audi şi ar urma să permită limuzinei să se conducă singură până la viteze de 60 de km/h şi să găsească locuri de parcare.
Noua generaţie Audi A8 se află deja într-o perioadă de testare, însă ea va fi extinsă pentru a cuprinde şi rularea autonomă. Designul nu a fost încă definitivat, de creionarea sa urmând să se preocupe noul designer şef Audi, Marc Lichte. Formele caroseriei vor fi influenţate de filosofia de design introdusă de Audi Prologue Concept, prezentat anul trecut.
De mentionat faptul, ca ei ar trebui sa se concentreze nu numai pe viitorul A8, dar si eventual sa vina cu un raspuns la clasa medie printr-o noua generatie A4. Pana in 2017 sa ne asteptam la lansari in linie la clasa full size, urmeaza seria 7 apoi LS.
Caseta de directive
Popa de motorina.
Ce imi place la voi e ca faceti o anti-reclama teribila pentru Clasa S si bmw . Doar prin comportamentul vostru mi s-a luat de nemtesti, nu vreau sa intru in aceeasi oala cu frustrati ca voi.
Daca era unica problema in a se conduce singura masina , trebuia sa o lanseze acum si in 2017 ii faceau un facelift si masina era unde trebuie , dar asa numai vorba fac ca amana din cauza ca vor sa faca sa se conduca singura asta e vrajeala eu cred ca adevaratul motiv e o strategie de marketing ca la Q7.
Audi nu a fost si nici nu va fi peste BMW si Mercedes-Benz , pentru ca nu e atat de bun nici la motoare ca BMW si nici la CONFORT ca MERCEDES., Dar cand vrei sa prinzi doi iepuri deodata nu prinzi nici unul.
Alte neajunsuri:
debitmetru aer 3,5 mil......comportament,nu trece de 3000 de ture
SRS-ul poate sa nu mai functioneze deoarece membrana din scaunul pasagerului din dreapta se rupe ft usor.
Tractiunea pe spate o face sa fie foarte instabila pe zapada si gheata.
probleme cu Socul automat , etc
e etalon , asa-i?