Audi amână lansarea noii generaţii A8 pentru anul 2017 cu scopul de a testa capacitatea limuzinei de a se conduce singură

de Bogdan Mirică
Miercuri, 11.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a anunţat deja că noua generaţie A8 va fi oferită alături de un sistem semi-autonom de rulare. pentru ca acesta să fie gata, germanii au decalat data de lansare a modelului pentru finalul lui 2017.

În condiţiile în care Mercedes S-Klasse se bucură deja de succes comercial, iar BMW se pregăteşte să lanseze anul acesta o nouă generaţie Seria 7, Audi nu poate sta cu mâinile în sân. Constructorul din Ingolstadt trebuie să ofere şi el o replică rivalilor săi germani, însă noua generaţie A8 se va mai lăsa aşteptată.

Programată să debuteze iniţial la finalul anului 2016, A8 îşi va mai amâna debutul cu cel puţin 12 luni, pentru al patrulea sfert din 2017. Potrivit presei de specialitate, decizia a fost luată pentru a putea perfecţiona arhitectura electronică a sistemului semi-autonom de rulare.

Acesta a fost deja confirmat de către Audi şi ar urma să permită limuzinei să se conducă singură până la viteze de 60 de km/h şi să găsească locuri de parcare.

Noua generaţie Audi A8 se află deja într-o perioadă de testare, însă ea va fi extinsă pentru a cuprinde şi rularea autonomă. Designul nu a fost încă definitivat, de creionarea sa urmând să se preocupe noul designer şef Audi, Marc Lichte.

Formele caroseriei vor fi influenţate de filosofia de design introdusă de Audi Prologue Concept, prezentat anul trecut.

Comentarii (11)

  • Audi, imi inspira incredere, iar din punctul asta de vedere este singurul "produs" VAGist care nu imi pare banal si sters, iar calitatea interioara este la standarde egale cu a altor producatori premium. De asemenea, apreciez noile inovatii in domeniul auto, mai ales noul sistem "Matrix" ( matrice led ) pe care mai nou si Mazda a adoptat-o pe 6 facelift. Intr-un cuvant cei doi constructori sunt cam singurii din industrie care au adoptat asemenea tehnologie .Un mare plus la siguranta.

    De mentionat faptul, ca ei ar trebui sa se concentreze nu numai pe viitorul A8, dar si eventual sa vina cu un raspuns la clasa medie printr-o noua generatie A4. Pana in 2017 sa ne asteptam la lansari in linie la clasa full size, urmeaza seria 7 apoi LS.
    21 35
  • Uite asa @mafia apreciaza si Audi, este suficient sa postezi sub alta denumire. Cei de la Audi fac o mare greseala cu aceasta amanare, pentru ca taticul limuzinelor o sa apara la anul, principala noutate fiind a doua generatie de butoane electrostatice.
    32 18
  • Dane, eu nu stiu in ce masura poate fi o bila neagra pentru Audi amanarea lui A8. Da, in acest moment Clasa S isi cam face "de cap" fiind probabil etalonul industriei auto. BMW va lansa un viitor Seria 7. DAR este posibil ca A8 sa ofere ceva ce Clasa S si viitoare Serie 7 sa nu ofere. Poate ca tocmai in asta consta amanarea lansarii Audi. Deh, si in industria auto exista spioni si "turnatori".
    23 17
  • Calin, nu este o bila neagra aceasta amanare, glumeam si eu cu domnul @Marean. Vorbind serios, clasa S oricum va domina, indiferent de cat de autonom se va conduce viitorul A8.
    26 11
  • haha etalonul industriei auto
    Probleme tehnice intalnite la w222 ... cablul macaralelor de la geamuri cedeaza usor.
    Caseta de directive
    Popa de motorina.

    Ce imi place la voi e ca faceti o anti-reclama teribila pentru Clasa S si bmw . Doar prin comportamentul vostru mi s-a luat de nemtesti, nu vreau sa intru in aceeasi oala cu frustrati ca voi.
    9 24
  • Eu cred ca noul A8 nu o sa fie mare lucru , tot ce ai anuntat ei este o strategie de marketing ca sa credeti voi ca Audi e cine stie ce .
    Daca era unica problema in a se conduce singura masina , trebuia sa o lanseze acum si in 2017 ii faceau un facelift si masina era unde trebuie , dar asa numai vorba fac ca amana din cauza ca vor sa faca sa se conduca singura asta e vrajeala eu cred ca adevaratul motiv e o strategie de marketing ca la Q7.
    Audi nu a fost si nici nu va fi peste BMW si Mercedes-Benz , pentru ca nu e atat de bun nici la motoare ca BMW si nici la CONFORT ca MERCEDES., Dar cand vrei sa prinzi doi iepuri deodata nu prinzi nici unul.
    7 19
  • anti-cretinisme
    Hai lasati-o moale, cautati pe forum probleme la noul S class si o sa vedeti ce spun proprietarii de " etalonul industrie" , etalon poate la stricaciuni . w222 este considerat un model slab la fiabilitate, care reuseste sa fie supus de-a lungul timpului unor defectiuni grave. Totusi, la achizitie este foarte important sa-l verifici bine pt ca orice elemente care trebuie schimbate sunt foarte costisitoare. De exemplu, capota din aluminiu este extrem de scumpa, iar orice defect minor poate aduce cheltuieli mari. Datorita faptului ca este foarte rigid, trenul de rulare poate fi supus unor uzuri premature daca masina a fost condusa pe drumuri proaste.

    Alte neajunsuri:
    debitmetru aer 3,5 mil......comportament,nu trece de 3000 de ture
    SRS-ul poate sa nu mai functioneze deoarece membrana din scaunul pasagerului din dreapta se rupe ft usor.
    Tractiunea pe spate o face sa fie foarte instabila pe zapada si gheata.
    probleme cu Socul automat , etc

    e etalon , asa-i?
    6 17
  • @anti_frustrare
    Esti penibil, cumpara-ti mataluta Lexus si schimba capota sau mergi pe drumuri proaste sa vezi ce rezista suspensia, clasa S chiar este etalon, la fel ca tine, etalon al prostiei.
    13 6
  • anti-anonimi
    Baii cal cu ochelari, cine a zis bai ceva de Lexus? Mai vazut pe mn ca am zis ceva de Lexus, sau ai dizabilitati in a gandi ? Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Cauta pe forum probleme la mercedes si Bemve sa vzi ce pareri au chiar insusi proprietarii de aceste "etaloane" germane, tu ce pareri ai ? De fapt nici nu ai asa ceva , poate sh cu 300j de mii la bord. Dar imi place de voi, ca prin obsesiile pozitive care le exprimati pt aceste marci, de aia a inceput lumea sa se sature de ele.
    5 12
  • @penibilule
    Nu ma intereseaza forumurile, ideea este ca daca sunt atat de proaste nu s-ar mai cumpara, intelegi? Apoi forumul este fix pentru diferite probleme, orice marca are asa ceva, deci in afara de faptul ca esti un frustrat care se baga in seama aiurea, ai ceva de zis cu adevarat?
    10 5
  • bai vida
    Nu s-ar mai cumparaa? Paii bahhhhh , asta e o fraza atat de cretica precum ai zice ca " Daca Ponta ar fi asa furacios lumea nu l-ar mai fi votat ca premier" asa si faza cu vanzarile nemtesti. Lui Ponta ii trebuie prostime care sa-l voteze, asa cum nemtilor le trebuie spalati pe creier ca tine ( prostime ) care sa le cumpere masinile de unica folosinta. Intelegi ? Nu te-am facut ei prost !
    6 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru