Deşi părea că deţine una dintre cele mai puternice ofensive electrice din segmentul premium, Audi dă semne de slăbiciune. Acestea apar tocmai atunci când vorbim despre cel care ar fi trebuit să fie vârful gamei e-tron: supercarul R8.
Un purtător de cuvânt Audi a declarat pentru publicaţia britanică AutoExpress că lansarea noului R8 e-tron a fost amânată pe o perioadă nedeterminată. ”În prezent, am construit deja 10 prototipuri ale viitorului R8 e-tron. Ele sunt în continuare analizate de specialiştii noştri pentru a stabili punctele lor slabe”, a declarat acelaşi purtător de cuvânt.
Tot el a recunoscut că principalul motiv pentru care s-a renunţat la debutul acestui model în producţia de serie a fost autonomia bateriilor. ”Inginerii noştri au fost îngrijoraţi de autonomia limitată a vehiculelor electrice pure, echipate cu generaţia actuală de baterii. De aceea s-a decis stoparea produsului.”
Chiar dacă, momentan, veştile nu sunt îmbucurătoare, pe viitor proiectul ar putea fi reluat. Viitorul său depinde doar de îmbunătăţirea tehnologiei actuale.Audi R8 e-tron ar fi putut să se folosească de serviciile unei baterii litiu-ion cu o capacitate de 48.6 kWh, suficientă pentru a ţine în viaţă două motoare electrice pe o distanţă de 215 km. Cele două motoare oferă 380 de cai putere şi un cuplu motor de 820 Nm, suficient pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 4.2 secunde şi o viteză maximă de 200 km/h.
via wcf
Comentarii (0)