Audi aduce la Geneva versiunea blindată a lui A8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul Audi A8 se transformă la Salonul Auto de la Geneva într-un model blindat numai bun de utilizat de oficialii de rang înalt care au nevoie de protecţie suplimentară. Modelul se numeşte oficial A8 L Security şi, aşa cum îi spune şi numele, are - pe lângă caracteristicile de securitate pe care le vom prezenta în următoarele rânduri - şi ampatament mărit.
Spre deosebire de versiunea de serie pe care orice client Audi o poate cumpăra din showroom-uri, varianta blindată vine cu panouri armate de caroserie create din materiale speciale precum oţelul armat, cu geamuri multistratificate cu policarbonaţi şi cu o mulţime de alte elemente de siguranţă care cresc masa proprie a maşinii cu peste 1.3 tone. Rezultatul este însă o maşină excelentă pentru cei care au nevoie de astfel de modele, nivelul de protecţie balistică a lui A8 L Security fiind VR7, unul extrem de înalt care certifică rezistenţa materialelor exterioare la arme precum AK47 sau la grenade de mână.
A treia generaţie a versiunii blindate A8 nu a primit modificări vizuale evidente, singurele apariţii fiind cele ale unei sirene şi a unui girofar.
La interior, în plus de elementele standard de pe maşina de serie, pasagerii vor avea la dispoziţie un sistem care împrăştie aer proaspăt în habitaclu în cazul unui atac chimic, un pachet de stingere a incendiilor şi un sistem de comunicare cu un punct fix din exterior.Sub capotă, noul Audi A8 L Security pune la dispoziţia celor interesaţi un W12 de 6.3 litri, 500 de cai putere şi 625 Nm. În ciuda masei suplimentare deloc de neglijat, performanţele modelului german blindat sunt interesante: 7.3 secunde pentru 0-100 km/h şi o viteză maximă de 210 km/h.
via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Nice design gone wrong !
A copy paste Auto Group: idem si pentru Porsche
They took all the info from Lamborghini Gallardo and created a better mas selling car: R8
Bine ca le merge bine.
Nu acelasi lucru putem spune in Europa despre Fiat, Toyota sau Ford ( http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110216/ANE/302169979/1193 ) .
Vanzarile auto in Europa in luna ianuarie 2011 le gasesti in link-ul urmator : http://www.acea.be/images/uploads/files/20110216_PRPC-FINAL-1101.pdf .
P.S. Lamborghini Gallordo s-a bazat pe un proiect Audi si nu invers . Lamborghini proiecteaza in-house doar varful de gama, in cazul de fata Murcielago si urmasul acestuia, Aventador .
Dragi cititori sa va spun ceva.
Eram la supermarket si cumparasem niste turta dulce.Cand am iesit de la magazin vad un Audi A5 alb, arata foarte bine.
Ghici cine iesea dinm Audi?
Un copil de 19-20 de ani.
Adica eu am 46 de ani si conduc un vechi Opel Monza si ala care nu a muncit o viata intreaga are Audi nou nout.
On-topic: hidos design....
hai sa muncim mai putin....))))
A inceput sa devina obositor. Poate cel mai bun termen ii CONFUSING Design.
@"@gabi"
From Wikipedia :
"The Audi R8 sports car, launched in early 2007, is based on the Gallardo platform, and uses a 4.2 litre V8 in place of the Gallardo's V10 to avoid competing directly with the Gallardo. In December 2008, Audi unveiled a V10 Audi R8, with a detuned version of the Gallardo's engine, placed between the R8 V8 and the Gallardo."
In plus, au pus un motor de Lamborghini pe fostul/current S6, according to Fith Gear.
You may call their sales as a "Audi Bubble" daca nu schimba ceva in design-ul lor.
Cred ca te inseli in prvinta la Lamborghini... asta este din wikipedia:
"The Audi R8 sports car, launched in early 2007, is based on the Gallardo platform, and uses a 4.2 litre V8 in place of the Gallardo's V10 to avoid competing directly with the Gallardo. In December 2008, Audi unveiled a V10 Audi R8, with a detuned version of the Gallardo's engine, placed between the R8 V8 and the Gallardo."
Imi place designul lui Audi, dar este un design confuz si abuzat - fiind utilizat de la A1 la A8 sau modelele Q.
Luat in parte fiecare model - este un design atractiv, dar in masa, este confuz.
Sper sa le mearga bine si sa nu fie un "Buble Audi" in vanzari cand toata lumea ce isi cumpara un Audi realizeaza ca are aceeasi masina la dimensiuni diferite...
One size fits all.
Sau vba aia "3 la zece mii" :))
Aceeasi tentinta la Mini si Porsche: o gramada de variatziuni pe aceeasi tema devine annoying...
daca ai sti tu ca lambo nu a avut niciodata motoare v8 /v10 la unghi de 90 probabil ca ai sta in banca ta
"The aluminum cylinder heads and block of this new engine were built at the Cosworth Technology factory (also owned by Audi AG), after which they are shipped to Györ in Hongary to be finished, much like other engines from the Audi range, this mighty engine was actually based on the Audi 4.2 V8 engine, sharing the 90 degree V-angle and bore centers, however the Lamborghini unit has a four valves per cylinder configuration instead of the 'Audi trademark' five valves and naturally two more cylinders."
si
"An interesting note was that the entire aluminum space frame or so-called body-in-white of the Gallardo, built at Neckarsulm like the Audi A8 aluminum structure, only weighs about 250 kg, completely finished, much less than a traditional steel space frame chassis would be thanks to Audi AG's extensive experience in this field."
si
"The Gallardo presented an entire collection of airbags, the driver's and passenger's airbag were 'two-stage' models, while the airbags mounted in the seats protected both the body as the head of those seated inside this super car, other nice touches found inside the new Lamborghini were a great quality stereo and air-conditioning (straight from an Audi A8), while a big screen DVD navigation system was available as an option, again much like the one found on the Audi A8."
WIKIPEDIA NU-I SFANTA!
Esti sarcastic, dar eu nu a facut altceva decat sa citez Wikipedia sau Fith Gear (http://www.youtube.com/watch?v=oAynI7oC44k).
Nu iti contest cunostina imprumutata din publicatii anglofone pe care nu le citezi.
Nu am asa multe detalii cum ca in ce comuna din ungaria face Audi motoarele sau know-how-ul lui Audi in Supersports car gen Ferrari sau Lamo (inexistent in inainte sa aiba Lamborghini).
In fine, hai sa nu intran in debate-uri, eu mi-am dat cu parerea de designul lui Audi. Gustul fiecaruia poate fi bun sau prost, cert e ca ramane personal.
O sa am ocazia sa conduc un Lamborghini Gallardo in cateva saptamani. O sa ma uit dupa motor si aeru conditionat de la Audi si iti zic :)).
Problema celor de la Audi nu a fost niciodata knowhow-ul (cam de prin ani 30 au participat in motorsport cu succes) insa cu siguranta nu ar fi putut sa vanda o supersportiva cu 4 cercuri pe grila precum o fac acum cand toata lumea stie ca R8 e defapt lambo :)
Imaginea unei supersportive italiene a vandut intotdeauna mai bine decat cea britanica sau germana!
drive safe!
2. Vanzarile Audi nu au cum sa fie o "bula" pt ca in ultimii 10 ani aastia si-au batut in mod sistematic recordurile de vanzari.
3. Fiecare model Audi luat in parte vine cu un design conservator si curat, care in nici un caz nu displace. Faptul ca gama de modele are trasaturi comune este perfect normal pt un brand care se respecta. Daca tu nu esti capabil sa le deosebesti este vina naturii, nu a celor de la Audi.
Si pana la urma daca Audi ar face masini xerox asa cum le numesti, care ar fi problema? Esti tu potential client? Nu cred! Deaia nu mai pot nemtii ca tu bati campii si eu imi uzez tastaura de pomana. Aia vand, fac bani si noi pierdem timpul. Daca ai bani de masina premium si nu ai ce face cu iei, dar vrei totusi ceva mai putin conservator, incearca la Mercedes care au gama foarte interesanta din pct de vedere al designului, vezi Lexus, Infinity, jaguar, sunt atatea optiuni. De ce trebuie sa le porti de criza nemtilor astia nu stiu. Ba si am si zis ca nu mai comentez la subiectele astea...
In acelasi timp, oricine poate sa isi dea cu parerea despre aspectul unei masini. Aici nu e nimic gresit, oricine poate sa aiba o parere si nu e gresita nici una.
Intradevar, dupa cum zici, nemtii nu mai pot de ceea ce zic eu...sau tu. Forumul asta nu e pentru nemtzi ci pentru mine si tine sa avem pareri fara sa ne jignim,
O zic si am mai ziso. Imi place f mult audi luandu-le individual (mai ales A7 sau prototipul quattro) si respect ceea ce fac ei. Dar cred ca they are running out of ideas cu designul - figure of speach.
Nu cred ca e o problema a mea ca nu reusesc sa deosebesc Audi-urile intre ele, problema ta e ca esti prea plin de rautate intr-un forum in care parerea fiecaruia conteaza si conteaza mai putin jignirile.
ps: Sunt potential client Audi, dar asta nu e neaparat relevant.
parerea mea :P
si ce le-a luat atata timp casa faca un concurent pt MB si BMW ?
@C-G-C, am apreciat umorul fin, ''english'' vorbind cu care ai dat replica. Ma bucur ca te-ai straduit nu numai sa raspunzi unui ''coleg'' de tastatura, dar sa dai si niste raspunsuri bazate pe niste puncte de vedere verosimile, posibile, insotite de informatii verificabile(apropos, sunt corecte).
Si eu care nu mai doream sa scriu nimic pe aici deoarece...sunt destui care se pricep(ca sa fiu si eu ''schick'')
Masina este urata cu spume, tehnic este posibil sa fie de vis, dar, este urata cu spume de Marea Neagra poluata de noi.
Quintesenta definitiei design-ului acestui Audi ai emiso tu !!
:))