Esential
385 | de cai putere produce ABT AS8 |
880 | de Nm dezvoltă propulsorul creaţiei germanilor de la ABT |
385 | de cai putere produce ABT AS8 |
880 | de Nm dezvoltă propulsorul creaţiei germanilor de la ABT |
Tunerii de la ABT au prezentat viziunea proprie asupra lui Audi A8. Germanii au pregătit pentru limuzina constructorului din Ingolstadt un kit de caroserie discret şi un pachet pentru performanţă. Kit-ul de caroserie are în componenţa sa un spoiler redesenat pentru partea din faţă a maşinii, praguri laterale noi, un deflector de aer care pune într-o lumină nouă evacuarea cu patru ţevi de eşapament şi un eleron discret poziţionat pe portbagaj. Din toată această ecuaţie germană nu puteau lipsi jantele clasice ABT CR de 20 sau 21 de inch.
Primul A8 modificat dispune de propulsorul V8 de 4.2 litri TDI. Maşina este capabilă să producă până la 350 de cai putere şi poate dezvolta un cuplu motor maxim de 800 Nm. Mulţumită schimbărilor aduse de tunerii germani, puterea lui Audi A8 a fost îmbunătăţită cu 35 de cai putere, iar cuplul motor a crescut cu 80 de Nm. Cu noile modificări, timpul în care limuzina germană sprintează de la 0 la 100 de km/h a scăzut la 5 secunde.
"Modificările operate de noi nu au ca scop schimbarea caracterului acestei maşini.
Noi am dorit să subliniem eleganţa acestui model", a declarat Hans-Juergen, manager general ABT Sportsline.Via | ABT Sportsline
Pacat ca arata ca cea mai grasa papusa ruseasca. E un A1 tras la xerox cu 200% zoom.
Bmw-u nu are in prezentr un motor V8 diesel care sa fie concurent ptr S450 CDI si A8 4.2 TDI, de cuplu motor habar nu aveti ca sa stiti cati nm poate sa iasa dintr-un 4.2 tdi.
Bravo, in sfarsit un fan bmw cu capul pe umeri. tot asa!
@ian. lica, ger
Va sugerez sa vedeti masina asta live nu in poze. Arata superb. Cei drept e drept nu tipa a manea de la 7km departare, e mai discreta asa cum trebuie sa fie o limuzina.
Catdespre interior este cel mai frumos si luxox din clasa la momentul asta. Si nu o spun doar eu care l am vazut pe viu, o spun jurnalistii in domeniu.
@ @335
Iti arat repede ca habar nu ai despre ce vb, si ca tu care cica esti fan bmw habar nu ai de firma aia.
Audi are 4.2 benzina ASPIRAT 371cp bmw are 4.8 aspirat 350 cp ( pe x5 de ex ), ala de 407 cai este un 4.4 BITURBO. Asa ca lasa ma cu premiile tale. Audi are clar tehnologia sa scoate din 4.2 aspirat 450 de cai... dar nu au nevoie acum de motorul ala pe masina aia. De aia au lasat gama de motoare asa. Cand o sa aiba nevoie de un motor mai mare sau mai puternic fii sigur ca o sa il scoata.
Cat despre premiile luate de audi le poti cauta si singur pe google. Iar despre lexux, adica masina dupa care s a copiat noul seria 7, imi pare rau sa spun dar nu are rafinamentul si calitatea unui a8. poate doar jucariile.
Iar daca tu imi spui ca interiorul de a8 nu este frumos pt ca seamana cu cel vechi este clar ca nu ai un simt al frumosului foarte dezvoltat.
Oricat aberati voi, audi este ce este, unul dintre primii constructori germani premium la ora actuala cu sanse foarte mari sa devina primul in urmatorii ani, si cu un buget care sa i permita asta. Si ca sa inchidem subiectul, nu eu spun asta cii publicatii ziaristi economici e.t.c.
Daca chiar va considerati mai destepti sau mai pregatiti decat ei va rog, aberati in continuare despre cat de nasol e audi si cat ulei consuma.
Dupa tine fiecarui model nou de masina i ar mai trebui inca o roate in plus ca sa nu fie le fel ca precedentul...gresit. Tu ca fan bmw nu ar trebui sa comentezi la schimbari de design ca nici aia nu prea schimba nimic intre modelele lor.
In final iti explic ceva care deaca o sa intelegi o sa fii mai destept in viata, dinamica bmw nu o are PT CA NU VREA SA O AIBE, iar luxul mercedes IL ARE DAR SUB ALTA FORMA MAI PUTIN CONSERVATOARE. Audi este compromisul ideal intre sport si elegant. Nu vrea sa fie mai tare ca ala si mai frumos ca celalalt, este propria identitate.
Intre timp chiar o sa caut pe google si in reviste ca daca as spune atatea bazaconii ca tine mi ar fi rusine cu mine ca om.
. Alta monstra de imaginatie bolnava - ,, ...dinamica bmw nu o are PT CA NU VREA SA O AIBE, iar luxul mercedes IL ARE DAR SUB ALTA FORMA MAI PUTIN CONSERVATOARE. '' - nu au dimanica BMW si luxul MERCEDES pentru ca inca NU POT , nu pentru ca nu vor ( de ce mai produc rs-uri? ) daca ai gandi logic ai intelege ca isi doresc sa fie ca cei 2 , dar deh . Revenind la motorul 4,4 l turbo de la BMW ,au pus acest motor ca sa reduca cilindreea si noxele conform noilor norme UE si asa o sa fac toti , numai ca ei sunt primi , din nou . Da , interiorul lui A8 este vechi ( 70 % cel precedent ) , dupa logica ta progresul nu s-ar mai realiza si am merge tot cu Ford -T . Cum ti-am demonstrat si cu alte ocazii , inainte sa susti ceva ar fi bine sa ai si argumente , esti departe copilu.
PS. am mers si cu a8 2002 3.3 diesel si cu 2007 4.2 iar pe asta nou la m vazut la showroom.
PS2: te rog zimi si mie ce pregatire ai si in ce domeniu lucrezi ca sunt foarte curios cum poti sa gandesti atat de gresit. La cat aberezi tind sa cred ca lucrezi la bmw.
Eu tocmai am terminat o facultate, imi dau licenta peste cateva zile ( de aia si stau asa tarziu la pc), tu in schimb tot nu mi ai raspuns, si te mai intreb odata pe un ton amiabil, ce facultatea ai? S