La finalul anului trecut, Audi a prezentat noua generație A7 Sportback. Modelul constructorului german a primit o serie de modificări discrete în materie de design și promite o ofertă generoasă în dreptul capitolului tehnologie.
Noul A7 Sportback are o grilă frontală Single Frame restilizată, blocurile optice pot fi comandate în trei versiuni (HD Matrix LEX este varianta de top), iar în parte din spate apare o bandă LED care unește stopurile. Portbagajul modelului din Ingolstadt promite 535 de litri în varianta de bază și 1.390 de litri atunci când scaunele din spate sunt rabatate.
La interior, noul A7 Sportback mizează pe digitalizare și a eliminat, pe versiunile superioare, toate butanele de pe planța de bord. Aceasta au fost înlocuite de două ecrane centrale. Display-ul superior poate avea o digonală de 10.1 inch și prin intermediul acestuia, șoferul acționează funcțiile sistemului de infotainment. Cel de-al doilea display integrat în consola centrală are o diagonală de 8.6 inch și găzduiește comenzile sistemului de climatizare.
Patru tipuri de suspensii sunt disponibile pe A7 Sportback: standard, sport (-10 mm gardă la sol), sport cu controlul amortizoarelor și pneumatică (2.256 de euro).
Evident, Audi pune la dispoziție un sistem de tracțiune integrală. O altă apariție notabilă este cea a direcției integrale, denumită oficial Dynamic All-Wheel Steering în cazul Audi (2.155 de euro).Pentru moment, clienții din România pot comanda doar versiunea echipată cu motorul diesel de 3.0 litri care produce 286 de cai putere și 620 Nm. Motorul va fi oferit alături de o transmisie automată cu opt rapoarte. Acestă versiune va fi cunoscută în noua nomenclatură a versiunilor Audi sub denumirea oficială Audi A7 50 TDI (citește aici mai multe despre schimbările de nume din gama Audi).
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
Preț (euro, TVA inclus) |
|||
Indicativ | Motor | Putere (CP) | Transmisie | |
50 TDI | 3.0 | Diesel 286 CP |
Aut8/quattro | 70.741 |
Pentru pachetul sport S Line, clienții vor avea de scos din buzunar 4.784 de euro. Acesta include suspensia sport, ornamente pentru praguri, logo-ul S Line, scaune față sport, ornamente interioare din aluminiu, pedale din oțel inoxidabil și covorașe speciale.
Pachetul quattro cu diferențial sport costă 1.700 de euro, iar suspensiile cu controlul amortizoarelor pot fi bifate pentru încă 1.280 de euro. Blocurile optice LED Matrix HD costă 3.164 de euro, iar camera video pentru mersul cu spatele este disponibilă pentru suma de 533 de euro.
Noul Audi A7 Sportback vs. concurență |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi A7 50 TDI, Aut8, 4x4 |
286 | 5.6 | 5.7 | 70.741 |
Mercedes-Benz CLS 350d, Aut9, 4x4 |
286 | 5.6 | 5.7 | 71.703 |
BMW Seria 6 Gran Coupe 640d, Aut8, 4x4 |
313 | 5.8 | 5.2 | 93.772 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
hai sa zic: din banii astia mai bine iti iei un Tesla Model 3. Uite asa!
dar sunt sigur ca fan-boy isi vor lua doar unu' de 75.000 sa nu intre povestea in faliment.
@nica....e si asta o idee. Adica e foarte buna ideea. Si se preteaza oricarei masini electrice. De exemplu unui Leaf care e la jumatate de pret fata de Model 3, de ala nefalimentabil.
Typo. Mulțumesc.
asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu tine