Audi A7 a primit un facelift la patru ani de la debutul pe piaţă. Modelul are o nouă grilă frontală, un set de bare de protecţie redesenate, blocuri optice noi şi alt eşapament. Tehnologia LED este standard pentru blocurile optice ale modelului, iar clienţii pot comanda şi faruri cu matrice de LED-uri, introduse pe A8. Stopurile lui A7 au în standard semnalizatoare dinamice, care pot fi montate şi în faruri dacă este bifată opţiunea LED Matrix. La interior, A7 are materiale şi ornamente noi, iar paleta de culori are mai multe posibilităţi, existând cinci culori disponibile pentru comandă.
MOTORIZĂRI
Gama Audi A7 Sportback este oferită în compania a cinci motorizări, care livrează între 218 şi 333 CP, toate conforme cu norma Euro 6. Vorbim despre două motoare alimentate cu benzină şi trei TDI-uri. Versiunea entry-level este are tracţiune faţă şi este dotată cu un V6 TDI de trei litri şi 218 CP, fiind versiuna ”ultra” a lui A7, care aduce un consum mediu de 4.7 litri la sută. Pe deasupra motorizărilor menţionate mai sus, Audi oferă şi o versiune S a lui A7, numită S7, care este echipată cu un motor 4.0 TFSI de 450 CP şi beneficiază de tehnologia cylinder on demand, ceea ce înseamnă că poate să-şi dezactiveze o parte din cilindri pentru a economisi carburant atunci când rulează cu viteză constantă sau la sarcini reduse.
TEST DRIVE AUDI A7 SPORTBACK 3.0 TDI
Versiunile lui A7 care prezintă o motorizare de peste 272 CP (inclusiv) pot fi echipate cu un diferenţial sport pentru sistemul de tracţiune integrală quattro.
Anumite configuraţii de motorizare prezintă un nou sistem de frânare, mai uşor decât al versiunii precedente. În standard, Audi echipează modelul A7 cu sistemul drive select, care permite comutarea între mai multe moduri de rulare. Opţional, coupe-ul cu patru uşi din Ingolstadt poate fi comandat în compania a două suspensii sport şi a unei suspensii pneumatice adaptive. Aceasta din urmă oferă o setare mai fermă pentru S7 Sportback.TEHNOLOGIE
Sistemul multimedia al lui Audi A7 Sportback a fost actualizat odată cu restilizarea estetică adusă gamei germane. Versiunea de vârf, MMI Navigation plus, prezintă şi sistemul MMIT touch şi se bucură de un procesor grafic de la Nvidia. Pentru acelaşi sistem, clienţii pot comanda sistemul Audi connect, care aduce un modem LTE pentru conectarea la internet cu viteze 4G. Pe partea de sonorizare, gama Audi A7 poate fi comandată şi cu un sistem hi-fi de la Bang&Olufsen.În ceea ce priveşte sistemele de asistenţă a şoferului, A7 are tempomat adaptiv cu funcţie stop&go, o nouă generaţie a sistemului night vision şi sistemul de siguranţă Audi pre sense. A7 este echipat cu două sisteme de monitorizare a unghiului mort, Audi side assist si active lane assist, cel de-al doilea având rolul de a evita accidentele care ar putea să aibă loc la schimbarea benzii de rulare fără asigurare. Livrările lui Audi A7 facelift vor începe în ultima parte a verii 2014. Pe piaţa din Germania, Audi A7 Sportback pleacă de la 51.300 de euro, pe când S7 Sportback pleacă de la 82.300 euro. Preţurile pentru piaţa din România nu au fost încă anunţate.
Via Audi
El are vise umede cu toti, mai putin cu nemtii, ca doar e hater. A fost cu japonezii si coreenii, cu suedezii, cu americanii, cu englezii, putin cu rusii (Moskvici) acum a ajuns la italieni. Dupa ce se satura si de astia, sa vedem ce obsesie va mai avea...probabil cu francezii, ca doar astia au cam ramas.
"imi place" ca mereu subliniati plusurile la Bmw si le ascundeti pe cele de la Audi...clar, tot romanul e fan Bmw.
Ati uitat sa scrieti de motorizarea 3.0 TDI de 320 cai...pt ca de ce?...are 7 cai mai mult decat bmw 640 D.
Lista ar putea continua, cu multe sesizari, dar ma opresc.
Cu stima