Esential
2010 | este anul in care va fi lansat noul Audi A7. |
600 | de cai putere va avea cea mai puternica versiune, RS7. |
2010 | este anul in care va fi lansat noul Audi A7. |
600 | de cai putere va avea cea mai puternica versiune, RS7. |
Piata coupe-urilor cu patru usi se largeste in fiecare an iar Audi nu va sta foarte mult timp departe de acest segment de piata. Modelul pe care germanii il vor propune intr-o clasa marcata de modele cu aspect extrem de dinamic si clientela la fel de dinamica va fi A7, ale carui detalii incep sa iasa la iveala in presa internationala de specialitate.
Audi A7 va fi lansat in premiera in 2010, fiind unul dintre pilonii de marca ai extinderii vanzarilor Audi in urmatorii sapte ani. Noul model va fi incadrat intre A6 si topul de gama A8, urmand sa se concentreze pe o paleta de rivali de clasa, cum sunt Mercedes CLS, cu noul BMW Seria 8 (model care va prelua liniile de design ale coneptului CS) sau viitoarea generatie a lui Jaguar XJ.
Viitorul Audi A7 va iesi pe piata in doua versiuni de caroserie, un coupe cu patru usi cu acoperis dur si un cabriolet, de asemenea cu patru usi. Amplasarea a patru portiere in arhitectura unui model cabrio reprezinta, la aceasta ora, o adevarata provocare tehnica, inginerii germani sustinand insa ca vor face ca Audi sa devina primul constructor care va dezvolta un cabriolet cu patru usi modern, care sa corespunda tuturor normelor de siguranta europene.
In ceea ce priveste motoarele, viitorul Audi A7 va dispune de doua unitati V6 pe benzina: una de 2.8 litri aspirata normal de 204 CP si una de 3.0 litri turbo de 300 CP. Peste acestea va veni versiunea de performanta S7, al carei motor V8 de 4.0 litri va fi capabil sa scoata 394 de cai. Cea mai puternica varianta a lui A7 va fi insa Audi RS7, care va deveni o adevarata arma pe sosele cu al sau motor V10 de 5.2 litri si 600 CP. Normal, tractiunea integrala quattro isi va face si ea aparitia. Versiunile S7 si RS 7 vor fi lansate ceva mai tarziu, in noiembrie 2010, respectiv in iunie 2012.
via | Automotive News
In rest este plina lumea de imbecili fara minte !
Mai puteti lauda marca asta intr-atat de exagerat?!
si daca nici audi nu merita laudata, atunci du-te si lauda-le pe celelalte.
Acum cativa ani, Mercedes isi numea in acest fel modelul care a lansat lupta in acest segment. Acum, acel model se numeste CLS si e cunoscut peste tot in lume.
Segmentele auto sunt extrem de dinamice. In expresia "coupe cu patru usi", primul termen denumeste linia exterioara superioara dinspre montantul A spre stopuri iar a doua parte denumeste numarul portierelor. Daca s-ar fi numit doar "coupe" am fi vorbit de ceea ce aduceti voi in discutie. Segmentul coupe-urilor se extinde, dragilor, si pentru asta nu e de condamnat un redactor, un om de PR ci insasi nevoia de dinamism a publicului.
In concluzie, exista coupe-uri cu patru usi. Asa cum exista crossovere, SUV-uri Porsche sau motoare diesel la Subaru. De necrezut, nu-i asa?
atunci daca aia zic o prostie care sa iasa din comun hop si noi la fel ca ei ca doar deh ne e greu sa gandim...
daca nemtii zic la imprimanta televizor noi toti ne uitam la ea ca sa vedem meciu rom-ita
uite eu nu vreau sa cred
si bafta cu vazutul meciului la imprimanta
@MM: "N-ai cu cine ma, niste...":))
In cea ce priveste masina mie mi se pare un A6 decupat in photoshop, varianta asta de masina nu cred ca se va produce pentru ca un acoperis pt o masina asa de mare ii greu de realizat, plus rigidizare caroseriei de asemenea va fi aproape imposibil de realizat. Sunt de acord ca s-au mai construit cabriolete cu 4 portiere dar aveau 2 doua locuri acoperite.
Cat despre masini cand nemtii faceau masini tari voi inca mai sperati sa aveti vreodata o dacie 1310 ,ca vi se rupsese talpile de la mers pe jos si aglomeratii in autobuze sa nu mai zic de cei care birjareau carutza . Halaal de voi rashilor.Oricum in fata la AUDI nu valorati nici cat o ceapa degerata Huuuuuuuuu!!!!