Audi caută să se adreseze publicului din China, mare amator de produse premium de mari dimensiuni, cu o versiune nouă a lui A6. Ea se numeşte A6 L e-tron şi, după cum o sugerează şi numele, este declinarea hibridă a modelului german, bineînţeles în varianta cu ampatament mărit.
Ansamblul de propulsie este compus dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri TFSI, dispus să ofere 211 cai putere şi 350 de Nm. Unitatea pe benzină este asistată de un motor electric, capabil să livreze 124 de cai şi un cuplu motor de 220 Nm. Împreună, cele două soluţii de propulsie vor garanta o putere totală de 245 de cai şi un cuplu de 500 Nm.
Deşi resursele sunt generoase, adăugarea unui pachet de baterii litiu-ion va urca masa totală a sedanului la 2000 de kilograme şi va compromite spaţiul din portbagaj, acesta reducându-şi capacitatea de încărcare la numai 340 de litri. Ca o comparaţie, Skoda Fabia, cel mai încăpător model din segmentul mic, oferă un portbagaj de 330 de litri.
autonomie pur electrică pe o distanţă de 50 de kilometri.
Mulţumită resurselor de sub capotă, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 8.2 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 210 km/h, respectiv 135 de km/h atunci când maşina rulează doar cu energia electrică înmagazinată în baterii. Şi pentru că tot a venit vorba de baterii, trebuie să precisăm că ele vor putea servi pentru oDacă luăm în calcul şi cantitatea de benzină care intră în rezervor, Audi A6 L e-tron poate parcurge o distanţă totală de până la 880 de kilometri. autonomiei oferite de baterie, consumul garantat de sedanul german este de 2.2 litri/100 de kilometri.
În primii 100 de kilometri însă, graţieModelul hibrid, recunoscut după vopseaua specială Explore Blue şi logo-urile speciale, va intra în producţie pe piaţa din China începând cu anul viitor, imediat ce Audi va finaliza un joint-venture cu un producător auto local.
Asta-i masina de cursa lunga. Degeaba imi ia 2.2% (teoretic) in primii 100km, daca dupa 100 km am consum minim 10 % pentru motor de 2000cmc si 200 CP. Undei eficienta? Trebuia s-o asocieze macar unui diesel.
Iar 340 litri volum portbagaj... e ridicol pentru un A6.
Ar trebui sa cumpere tehnologie de la Nissan / Infiniti:
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-a-creat-un-sistem-hibrid-care-nu-taie-din-portbagaj-41127.html
Deci, avem consum redus pe prima suta si consum ridicat pe urmatorii 780 km. Grozav.
Vreau si eu 2, de pofta.
Iar comentezi total eronat ...