Audi A6 Avant, primele imagini şi informaţii oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a prezentat aseară, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Berlin, versiunea break a noii generaţii A6. După ce sedanul a fost lansat deja în Europa în această primăvară, familiile europene care îşi doresc mai mult decât ceea ce poate oferi A4 Avant se pot baza din această vară pe noul A6 Avant, un break al cărui design se încadrează perfect în linia familiei Audi de ultimă generaţie.
Interiorul noului A6 Avant împrumută, aşa cum era de aşteptat, liniile şi materialele fratelui său sedan. Există însă diferenţe la partea din spate, inginerii Audi împrumutând de la Volkswagen posibilitatea deschiderii automate a portbagajului cu ajutorul senzorilor aflaţi sub spoilerul spate. Astfel, dacă şoferul vine de la cumpărături cu pungi în mână, simpla introducere a piciorului sub spoiler deschide uşa portbagajului şi permite astfel depozitarea bagajelor fără efort. Apropo de locul destinat bagajelor, acesta are un volum de 565 de litri, însă poate fi extins prin rabatarea banchetei până la 1680 de litri.
DIMENSIUNI ŞI MOTOARE
Nouyl A6 Avant creşte în dimensiuni în raport cu generaţia anterioară.
CU o lungime de 4930 de milimetri, o lăţime de 1870 mm şi o înălţime de 1460 de milimetri, A6 Avant este cu 7 centimetri mai lat decât anteriorul. Cu toate acestea, masa proprie a modelului a scăzut cu 70 de kilograme mulţumită utilizării unor materiale compozite şi a aluminiului la nivelul suspensiilor şi a altor zone care până acum erau ranforsate cu oţel.Aşa cum era normal, A6 Avant preia toate motorizările versiunii sedan. Vorbim de două motoare pe benzină (2.8 FSI V6 de 204 CP şi V6 turbo TFSi de 300 CP) şi de două unităţi diesel (2.0 TDi de 177 CP şi 3.0 TDI V6), aceasta din urmă fiind disponibilă în trei versiuni de putere: 204, 245 şi 313 cai putere. Evident, dieselul de 2.0 litri are cel mai redus consum din gamă, cu 5.0 litri/100 km şi cu emisii de CO2 de 132 de grame/km. De celaltă parte, unitatea V6 biturbo 3.0 TDi reuşeşte sp atinge 0-100 km/h în doar 5.4 secunde, fiind cea mai potentă din gamă din acest punct de vedere.
Noul Audi A6 Avant va fi lansat în Europa la finalul acestei veri.
via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
N-am mai vazut de mult asa o masina frumoasa, noutate ce sa mai...
Si alba si break... pardon avant.
Super.
Cat despre A6 Avant, o sa-si gaseasca sute de mii de clienti, la fel ca si generatiile viitoare, daca nu mai mult. Cei carora bugetul nu le-ar permite niciodata un break premium, vor arunca in continuare cu praf chiar daca vantul bate in directia lor...
O.T.: Desi designul este subiectiv, iar in principiu in clasa premium fiecare are preferinte, un singur lucru cred eu ca este destul de clar: Audi realizeaza cele mai frumoase break-uri. Doar la Alfa Romeo am mai vazut linii atat de placute la un break.
Referitor la Audi A6 Avant,acelasi design cuminte,nu impresioneaza cu nimic la exterior sa zici ca au facut o schimbare radicala,dupa cum am zis mai demult,niste faruri cu leduri nu salveaza situatia.Interiorul ramane unul foarte frumos si bine facut,deci in aceasta privinta jos palaria