Audi A6 2.0 TDI ultra a stabilit un record mondial: 14 țări traversate și 1.865 km fără realimentare

de Sebastian Toma
Luni, 15.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a reușit să stabilească un nou record Guinness. Echipa de doi oameni care a plecat să cucerească Europa cu un singur plin a traversat 14 țări, stabilind un nou record mondial.

Audi se poate mândri cu un nou record Guinness: traversarea a 14 țări fără realimentare. Recordul a fost stabilit de echipajul Andrew Frankel/Rebecca Jackson, care a condus un Audi A6 2.0 TDI ultra vreme de 1.865 de kilometri fără să realimenteze. Cei doi au condus aproape fără oprire timp de 28 de ore și au realizat o viteză medie de aproximativ 80 km/h. Consumul mixt realizat a fost de 3.7 litri la sută, mai bun decât valoarea oficială anunțată de Audi (4.2 litri la sută). Reușita celor doi este cu atât mai impresionantă încât a fost realizată cu un automobil standard, nemodificat în niciun fel față de cum a părăsit fabrica.

Echipa formată dintr-un jurnalist auto și un pilot a plecat din Olanda și a mers până în Ungaria. Pe drum, ei au trecut prin Belgia, Luxembourg, Franța, Elveția, Lichtenstein, Austria, Germania, Italia, Slovenia, Croația, Bosnia și Serbia. Traseul echipei a fost stabilit în avans și a fost planificat special pentru a evita zonele și orașele congestionate, lucruri care ar fi afectat dramatic rezultatul final al încercării de doborâre a recordului mondial Guinness.

Andrew Frankel este jurnalist auto, iar Rebecca Jackson este prezentator TV și pilot.

Urmareste Automarket
Audi A6 2.0 TDI ultra are un rezervor de 73 de litri și asigură un consum mixt declarat la 4.4 litri la sută (manuală) și 4.2 litri la sută pentru versiunea S-Tronic.
Pentru această tentativă de record, Audi a colaborat cu RAC, echivalentul britanic al ACR-ului. Din nefericire pentru britanici, mașina nu a putut să plece din Regatul Unit din motive de omologare a recordului, trecerea Canalului Mânecii într-o manieră diferită de conducerea vehiculului ducând la invalidarea recordului.

Via Audi

Comentarii (9)

  • adica...fs!

    maine vine BMW , are grija sa omologheze un record cu un model cu faruri...laser!
    9 10
  • Cu asa frumusete de prezentatoare, care se pricepe si in acest domeniu, eu scoteam consum si mai mic... :))
    17 2
  • Da nu va puneti intrebari de ce au facut consumul pana in Ungaria ? Oare din cauza ca traficul este mai eficient acolo ? Ca nu aveau de ferit gropi, ca nu erau batrani care trimit vaca in mijlocul drumului si nici ca le pasa, ca nu erau cai pe drum cu carute, ca nu sunt copii care joaca tenis pe drum, ca nu, ca nu si ca nu.
    Doar si noi suntem o tara europeana acuma !

    Inteleg ca le-o ajuns rezervorul pana in Ungaria, dar cam bate la ochi !
    17 4
  • @S tu ai fost in Ungaria ? drumurile sunt execrabile, aproape la fel de proaste ca ale noastre, desi multi sustin ca-s chiar mai proaste si pline de gropi.
    7 8
  • De la vama o ti tati prin Budapesta si pe autostrada ii dai gaz pana ii sar rotile. :))
    4 2
  • In Ungaria drumurile execrabile? Pai mowgli ai umblat prin Romanica sa vezi cum sunt la noi drumurile? Cand spun la noi ma refer nu la autostrada Soarelui sau la Bucuresti-Brasov! Hai sa fim realisti totusi.
    5 1
  • @MPT...

    hai sa fim seriosi nu sunt nici la noi chiar atat de rele. Sunt zone proaste, sunt zone ok, sunt zone in care mergi ca in palma.

    Am fost si acum 2 ani si acum 4 ani prin raid prin tara. In Dobrogea au mai sunt drumuri aiurea, extrem de prost a fost de la Obarsia Lotrului la Petrosani (dar frumoasa zona), mai sunt prin zona Neamt-Bicaz. Cel mai mult ma enerveaza ca pe un drum relativ bun exista gauri sa-ti intre toata roata si daca nu stii amplasamentul "capcanelor" sau mergi noaptea te ia dracu'.

    personal nu m-as plange atat de mult, tinand cont ce kkt e in tara asta drumurile sunt peste asteptari
    8 1
  • Dragilor, facem diferența în cazul Ungariei între autostrăzi și drumurile naționale?

    Am mers mult pe ambele. Autostrăzile aproape excelente, dar drumurile naționale sau ”județene” sunt multe cu probleme și dâmburi. Foarte multe.

    Haideți să fim obiectivi.
    3 0
  • fraierul
    Câteva trucuri pentru un consum scăzut de neaplicat în viaţa reală:
    1. Presiune de 3,5 bari în anvelope;
    2. Geamuri închise permanent;
    3. Nu foloseşti nici un consumator suplimentar (radio, AC, brichetă);
    4. Bagi un pic de aer comprimat în rezervor ca să-l mai umfli şi să încapă mai mult carburant decât scrie în acte ;
    5. Ca bagaj doar chiloţii de pe tine, eventual mai arunci roata de rezervă , perna spate, covoraşe, tetiere
    6. Aditivi în ulei pentru reducerea frecării
    7. Foloseşti o singură pornire la 500 km, şi mai mergi şi cu trenul prin Eurotunel
    8. Şi ca să fim corecţi: au spus că au făcut 1865 km în 28 de ore de condus cu o medie de 80 km/h. Dar 1865/28=66,6 km/h. Unii nemţi se cred foarte deştepţi HA! HA!
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru