Audi se poate mândri cu un nou record Guinness: traversarea a 14 țări fără realimentare. Recordul a fost stabilit de echipajul Andrew Frankel/Rebecca Jackson, care a condus un Audi A6 2.0 TDI ultra vreme de 1.865 de kilometri fără să realimenteze. Cei doi au condus aproape fără oprire timp de 28 de ore și au realizat o viteză medie de aproximativ 80 km/h. Consumul mixt realizat a fost de 3.7 litri la sută, mai bun decât valoarea oficială anunțată de Audi (4.2 litri la sută). Reușita celor doi este cu atât mai impresionantă încât a fost realizată cu un automobil standard, nemodificat în niciun fel față de cum a părăsit fabrica.
Echipa formată dintr-un jurnalist auto și un pilot a plecat din Olanda și a mers până în Ungaria. Pe drum, ei au trecut prin Belgia, Luxembourg, Franța, Elveția, Lichtenstein, Austria, Germania, Italia, Slovenia, Croația, Bosnia și Serbia. Traseul echipei a fost stabilit în avans și a fost planificat special pentru a evita zonele și orașele congestionate, lucruri care ar fi afectat dramatic rezultatul final al încercării de doborâre a recordului mondial Guinness.
consum mixt declarat la 4.4 litri la sută (manuală) și 4.2 litri la sută pentru versiunea S-Tronic. Pentru această tentativă de record, Audi a colaborat cu RAC, echivalentul britanic al ACR-ului. Din nefericire pentru britanici, mașina nu a putut să plece din Regatul Unit din motive de omologare a recordului, trecerea Canalului Mânecii într-o manieră diferită de conducerea vehiculului ducând la invalidarea recordului.
Audi A6 2.0 TDI ultra are un rezervor de 73 de litri și asigură unVia Audi
maine vine BMW , are grija sa omologheze un record cu un model cu faruri...laser!
Doar si noi suntem o tara europeana acuma !
Inteleg ca le-o ajuns rezervorul pana in Ungaria, dar cam bate la ochi !
hai sa fim seriosi nu sunt nici la noi chiar atat de rele. Sunt zone proaste, sunt zone ok, sunt zone in care mergi ca in palma.
Am fost si acum 2 ani si acum 4 ani prin raid prin tara. In Dobrogea au mai sunt drumuri aiurea, extrem de prost a fost de la Obarsia Lotrului la Petrosani (dar frumoasa zona), mai sunt prin zona Neamt-Bicaz. Cel mai mult ma enerveaza ca pe un drum relativ bun exista gauri sa-ti intre toata roata si daca nu stii amplasamentul "capcanelor" sau mergi noaptea te ia dracu'.
personal nu m-as plange atat de mult, tinand cont ce kkt e in tara asta drumurile sunt peste asteptari
Am mers mult pe ambele. Autostrăzile aproape excelente, dar drumurile naționale sau ”județene” sunt multe cu probleme și dâmburi. Foarte multe.
Haideți să fim obiectivi.
1. Presiune de 3,5 bari în anvelope;
2. Geamuri închise permanent;
3. Nu foloseşti nici un consumator suplimentar (radio, AC, brichetă);
4. Bagi un pic de aer comprimat în rezervor ca să-l mai umfli şi să încapă mai mult carburant decât scrie în acte ;
5. Ca bagaj doar chiloţii de pe tine, eventual mai arunci roata de rezervă , perna spate, covoraşe, tetiere
6. Aditivi în ulei pentru reducerea frecării
7. Foloseşti o singură pornire la 500 km, şi mai mergi şi cu trenul prin Eurotunel
8. Şi ca să fim corecţi: au spus că au făcut 1865 km în 28 de ore de condus cu o medie de 80 km/h. Dar 1865/28=66,6 km/h. Unii nemţi se cred foarte deştepţi HA! HA!