La 4 luni de la prezentarea oficială din septembrie, Audi A5 Sportback și Audi S5 Sportback sunt acum disponibile și pe piața din România.
Construite pe noua platformă MLB Evo, A5 şi S5 Sportback beneficiază de un ampatament mai lung şi de o masă totală mai mică, care în cazul versiunii de performanţă este de numai 1.470 de kilograme. Ampatamentul mai lung are ca efect principal o creştere importantă a spaţiului disponibil la interior, a cărui lungime a crescut cu 17 mm. Pasagerii au un plus de 24 mm pentru genunchi şi 11 mm în plus pentru umeri, ceea ce ar trebui să asigure un confort sporit.
Pasionaţii de tehnologie au de asemenea motive de satisfacţie, întrucât A5 şi S5 Sportback primesc deja celebrul Virtual Cockpit, display-ul gigant de 12.3 inch care înlocuieşte clasicele ceasuri de bord şi care şi-a făcut apariţia în premieră în gama Audi acum doi ani, pe noua generaţie TT. Acesta este acompaniat de un al doilea display cu diagonală de 8.3 inch poziţionat central care găzduieşte sistemul MultiMedia Interface (MMI).
Pe piața din România, cea mai ieftină versiune Audi A5 Sportback este cea cu motor diesel TDI de 2.0 litri care generează 190 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm și beneficiază de o cutie de viteze automată cu 7 trepte.
Prețul de comercializare este de 42.554 de euro și este valabil pentru echiparea Basic, iar consumul mixt oficial este de 4.2 litri/100 km.Între timp, Audi S5 Sportback este disponibil într-o singură versiune, cea cu motor pe benzină TFSI de 3.0 litri, 353 de cai putere și cuplu de 500 Nm. Aceasta costă 64.465 de euro și este echipată cu o cutie de viteze automată cu 8 trepte și oferă un consum mediu oficial de 7.3 litri/100 km.
MOTORIZĂRI A5 SPORTBACK (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Basic | Design | Sport |
2.0 TFSI | Benzină 252 CP |
S-Tronic7 4x4 |
48.554 | 50.614 | 50.614 |
2.0 TDI | Diesel 190 CP |
S-Tronic7 | 42.554 | 44.406 | 44.406 |
S-Tronic7 4x4 |
45.304 | 47.354 | 47.354 | ||
3.0 TDI | Diesel 218 CP |
S-Tronic7 4x4 |
50.144 | - | - |
MOTORIZĂRI S5 SPORTBACK (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | - |
3.0 TFSI | Benzină 353 CP |
Aut8 4x4 |
64.465 |
NOUL AUDI A5 SPORTBACK vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
AUDI A5 Sportback 2.0 TDI Basic |
190 | 4.2 | 7.9 | 42.554 |
BMW Seria 4 Gran Coupe 2.0 420d |
190 | 4.0 | 7.3 | 46.063 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
NOUL AUDI S5 SPORTBACK vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
AUDI S5 Sportback 3.0 TFSI |
353 | 7.3 | 4.7 | 64.465 |
BMW Seria 4 Gran Coupe 3.0 440i |
326 | 7.1 | 5 | 58.663 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Si brusc ma opresc aici si rumeg in gand dezgustat '' primesc deja celebrul Virtual Cockpit, display-ul gigant '' apoi imi dau seama ca-i o greseala la mijloc si forma corecta este : Virtual kitschKopit Display :))
Mare mi-a fost mirarea sa observ ca vine tot cu scaune de cârpă in varianta BASIC de 5j de mii . Clar ca-i o ''calitate'' nemaiintalnita a interiorului. Apoi privirea imi sare brusc asupra levierului cutiei de viteze si vad ca nici acesta nu-i din piele, ci doar un burduf ca la Logan :)) . Iar farurile alea pe halogen si proiectoarele ceata doar optionale e fenomenal neica. DAS HAUTOS
Poate catadicsești să-mi răspunzi măcar la o singură ȋntrebare din suita de aici…Și, te rog, găsește minima demnitate de a te semna simplu și elocvent: Mafia.
Articolul 30, aliniatul 1 Inscris in Constitutia Romaniei.
Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
Stima,
Nu-ți interzice nimeni să apelezi la invective, doar că nu se cade să fie folosite pe un forum sau sub orice altă formă de interacțiune publică, fiindcă o astfel de “libertate” denotă carențe educaționale, dacă nu cumva grave…Din păcate, legile omenești nu le sancționează!
Tu practici atacul la persoană (pe lângă faptul de neȋnțeles că urăști persoana!), care, ȋn termeni savanți, se numește argumentum ad hominem. Iar dacă drăguța de Constituție ȋți permite, află că Legea de Sus ȋn niciun caz: “Pentru orice cuvânt deșert pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteală în ziua judecăţii. Căci din cuvintele tale vei fi găsit drept şi din cuvintele tale vei fi osândit” (Matei 12:36,37). Te poți duce la orice preot sau teolog – vei primi același răspuns, ȋntr-un fel sau altul…
Ȋn schimb, dacă adresezi sudălmi unor persoane la ordinea zilei care pregătesc ȋmpărăția ȋntunericului pe pământ, această variantă n-ar fi reproșabilă nici aici, nici Dincolo, dar tot de preferat ar fi opoziția, apologetica, mărturisirea credinței, lupta prin orice mijloace disponibile.
daca nu s-ar mai aduce in discutie pe nea omu' ala care sta intre nori inconjurat de ingerasi ce bine ar mai fi.
adica constitutiile sa fie facute cu 'mnezau in minte....stupid...care 'mnezau? al tau al meu sau ala cu capot si sandale, ala cu perciunii pana la genunchi sau ala care sta in pozitia lotus?
cat despre mafia....ignore si vot negativ
Desi, am auzit din sursa sigura ca isus a condus o Honda Accord, poate ca de asta le amesteca.
Libertatea de opinie e senzațională pe domeniul public, dar aici ești într-o instituție privată și trebuie să respecți regulile acesteia pentru a continua să discuți cu ceilalți membri ai comunității Automarket. Știu, nu e prima dată când auzi asta, indiferent de identitatea pe care o ai. Pentru că sunt sigur că nu intri în casele vecinilor și te apuci să-i înjuri mizând pe faptul că libertatea de exprimare e sfântă în România. You get it.
@inexorabil
Aș prefera să limitezi referințele religioase aici. Suntem pe un site cu și despre mașini și sunt atâtea de discutat despre ele, încât nu ne ajung anii pe car-ei avem. Cu religia e bine să ai o relație personală, totuși.
@TheArrogantOne
Înțeleg că până la urmă poți accesa site-ul cu noul user, da?
''Cenzura de orice fel este strict interzisa''
da, merge perfect, am primit intr-un final mailul de confirmare a adresei, acum totul e ok
mersi
Desigur. Doar că nu prea știi despre ce vorbim aici. Cenzură e când îți interzic să comentezi fără să am motive, nu când te las să comentezi, dar dai pe-afară ca râurile ieșite din matcă și sunt nevoit să-ți șterg comentariile care-i înjură pe ceilalți. Simți diferența?
Era vb de inexorabil. Eu nu am injurat niciodata pe nimeni fara motiv. De abia m-am logat pe acest site, nici nu stiam. ;)
:))))
mare e gradina ....spitalului
Degeaba mă “rașchetați”…Am publicat pe FB ceea ce mi-ați interzis voi. Au revoir!