Noua generație Audi A5 este acum disponibilă și în versiuni hibride cu încărcare la priză. Constructorul german a pregătit două astfel de motorizări atât pentru varianta Sedan, cât și pentru varianta break Avant.
PÂNĂ LA 367 CAI PUTERE
Așadar, noile Audi A5 Sedan e-hybrid quattro, respectiv A5 Avant e-hybrid quattro primesc motorizări de 299 de cai putere sau de 367 de cai putere. În ambele cazuri, propulsorul este alcătuit din motorul pe benzină 2.0 TFSI de 252 de cai putere și dintr-un motor electric care poate să livreze până la 143 de cai putere.
Versiunea cu motorul de 299 de cai putere accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde, în timp ce versiunea mai puternică are nevoie de 5.1 secunde pentru a ajunge la aceeași viteză. Indiferent de versiunea aleasă, viteza maximă este de 250 km/h.
AUTONOMIE ELECTRICĂ DE 110 KM
Noul Audi A5 e-hybrid quattro este alimentat de o baterie cu o capacitate netă de 20.7 kWh. Aceasta asigură o autonomie electrică de 110 kilometri și poate fi încărcată în 2 ore și 30 de minute la o priză AC de 11 kW.
SISTEM NOU DE RECUPERARE A ENERGIEI
Versiunea PHEV a lui Audi A5 introduce un nou sistem de recuperare a energiei la frânare. Șoferul va putea acum să regleze nivelul de recuperare cu ajutorul unor padele pe volan.
De asemenea, noile versiuni primesc și două moduri de rulare noi: EV, modul de rulare pur electric și Hybrid.
În ceea ce privește dotările standard, versiunea mai puternică a lui Audi A5 e-hybrid quattro primește pachetul exterior S Line, un pachet exterior cu accente negre și geamuri fumurii.
START DE LA 62.500 EURO
Pe piața din Germania, noul Audi A5 e-hybrid quattro, în varianta Sedan și în versiunea de 299 cai putere, are un preț de pornire de 62.500 euro. Varianta Avant pleacă de la 64.150 euro. Versiunea mai puternică de 367 cai putere are un preț de pornire de 70.900 euro pentru varianta Sedan, respectiv 72.550 euro pentru Avant.
via Audi
O sa fie cu siguranta peste 80k dupa ,,reduceri" un model bine dotat, ceea ce e enorm ptr vremurile noastre tulburi. In afara de flote, nu stiu cine o sa cumpere modelul asta plin de piano black si alte materiale de calitate inferioara.
E ok ca si design si ptr faptul ca are range real 80km pe electric, dar este f scump...
clientela pentru masini premium va exista mereu, deci stati lini ca se va vinde tot ca pana acum, adica bine, mai ales ca in toate testele derulate cu noul A5, jurnalistii au apreciat la unison modelul si progresul remarcabil fata de ultima generatie A4, careia A5 ii vine succesor.
amuzant e ca isi dau cu parerea bica si nsrei, care au niste tigai jenibile, niste rapandule de ford vai pistonu' lor, daca imi amintesc bine si alea cica "de ocazie", adica ce a aruncat altul la gunoi