Audi A4 și A5 cu motorul 2.0 TFSI micro-hibrid sunt scoase de la vânzare în Europa

de Daniel Popescu
Luni, 17.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a fost nevoită să întrerupă vânzările europene pentru A4, A5 și versiunile lor de performanță în urma unor modificări la motoarele pe benzină care au generat un consum mai mare de carburant în testele oficiale.

Audi a efectuat recent câteva modificări de natură software la motoarele turbo V6 de 3.0 litri care echipează modelele A4 și A5, dar și versiunile lor de performanță S4 și S5. Totuși, aceste schimbări au făcut ca modelele să nu mai fie conforme din punct de vedere legal.

Pe de alta parte, Audi a introdus un sistem micro-hibrid pe motorul TFSI de 2.0 litri care aduce un consum mai mic de carburant pe șosea. Totuși, acest sistem micro-hibrid nu este evaluat încă în cadrul testului oficial de laborator NEDC, motiv pentru care pe bancul de probe motorul ajunge să consume cu 0.2 litri mai mult la 100 de kilometri.

"Motorul TFSI de 2.0 litri este un pic diferit. A primit un sistem micro-hibrid, iar consumul s-a mărit cu 0.2-0.3 litri/100 km. Este un consum mai mare, dar sistemul micro-hibrid nu funcționează pe bancul de teste. Este un consum mai mare în laborator, dar mai bun pe șosea", a explicat un purtător de cuvânt al Audi.

Constructorul de la Ingolstadt așteaptă acum ca guvernul german să aprobe schimbările efectuate pentru cele două situații.

Până atunci, vânzările de modele Audi A4, A5, S4 și S5 cu motoare pe benzină au fost întrerupte în toate cele 28 de state membre al Uniunii Europene. Perioada de interdicție ar putea dura între 6 și 8 săptămâni.

"La o astfel de schimbare trebuie să anunți autoritățile să certifice procesul, ceea ce uneori durează între 4 și 6 săptămâni. Alterior durează două luni, iar noi suntem în mijlocul acestui proces. În momentul în care știi că ai un consum mai mare trebuie să oprești vânzările până la publicarea noilor valori", a mai precizat purtătorul de cuvânt.

Via Motor1

Comentarii (7)

  • Cam mari greselile la nivelul asta
    11 4
  • la ce prcizie ai tu romane, nici nu se discuta,

    PS: de aia merge treaba asa bine la Romania, ca sunt multi ca tine.......
    5 10
  • scamel
    asta spuneam si eu, pe 12/07 , in comentarii la articolul privind vanzarile de masini premium in prima jumatate a anului.
    0 1
  • bla bla
    Deci sistemul micro-hibrid are un consum mai mic pe sosea dar mai mare in laborator.In cazul asta, who the fu*k gives a sh*t ca e consumul mai mare in laborator?Ca si consumator, ma intereseaza consumul real, nu cel din laborator.
    10 2
  • iceman
    de ce nu se schiba procedura nedc? sunt dovezi clare ca nu are nici o legatura cu realitatea...dieselgate, apoi alti producatori suspectati,si sistemul micro-hibrid ca consuma mai mult...
    8 0
  • iceman
    de ce nu se schimba
    0 0
  • ProfiBV
    Oare au fost masinile germane corecte pana acum?!
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru