Esential
1650 | km vor parcurge cele 11 Audi A4 2.0 TDI. |
4 | litri la 100 km va trebui sa fie consumul mediu pentru atingerea scopului propus. |
1650 | km vor parcurge cele 11 Audi A4 2.0 TDI. |
4 | litri la 100 km va trebui sa fie consumul mediu pentru atingerea scopului propus. |
Unsprezece Audi A4 2.0 TDI vor participa la un maraton de 1.650 km pe traseul Basel-Viena-Basel, pe care vor incerca sa-l parcurga cu un singur plin de rezervor.
Audi anunta ca acest eveniment are menirea de a demonstra ca noul sedan al marcii germane, motorizat de un diesel, poate avea un consum mediu de maxim 4 litri la 100 km.
Cele 11 exemplare Audi A4 vor avea dreptul sa-si aleaga traseul propiu, in conditiile in care respecta ruta Basel-Viena-Basel.
Pentru efectuarea acestui traseu cu un singur plin de combustibili este necesar un consum mediu de sub 4.1 litri la 100 km. Rezervorul unui Audi A4 are o capacitate de 65 de litri.
Via | Audi
[poll]119[/poll]
Acum facem economii de combustibil cand arabii au zis ca mai avem petrol pentru inca 40 de ani si nu se stie daca tarile dezvoltate sau nu mai au si alte rezerve (prin Alaska, sau Siberia)???
Mai bine ar fiabiliza masinile hibride, sau cele full electrice...
In Bucuresti am auzit pe cineva care mergea o suta si ceva de kilometri cu un plin la RX8... Viitorul nu este al masinilor diesel care sunt "forjate" la maxim 1.800 de rotatii sa nu consume...
Afara din oras un motor diesel de 2 litri poate scoate consum bun dar in oras nu cred ca va scoate sub 6l/100km niciodata!!!!
De aceea, indiferent de tipul de motor (Otto, Diesel, Wankel, etc.), consider ca solutia pentru viitor este folosirea unor combustibili alternativi, poate chiar sintetici, care sa permita functionarea acestor motoare fara sa polueze.
O solutie pare ca a fost deja gasita de BMW, care foloseste hidrogenul lichid ca si combustibil, rezultand astfel ardere cu poluare 0.
Cat despre cei care spun ca un Audi TDI consuma 13% in Bucuresti, ar fi bine sa invete sa conduca un diesel, sau, daca nu, sa isi ia un motor pe benzina, ca dieselul nu e de nasul lor.
Din cate mi-aduc aminte am vazut la Top Gear o emisiune in care James a facut un exercitiu similar dar pe un A8, 4.2 si cred ca era vorba de o distanta de 800 de mile. Sper sa nu ma insele memoria.. In orice caz, eu sunt sigur ca vor reusi testul.
Ford mondeo 2.0 tdci 131cp consuma cam 5.3 la maxim 110 fara consumatori. Eu vb strict in afra granitelor unde merci constant fara franari, depasiri, etc.
Rezulta un 5.2 L/100 KM (Ruta: Brasov - Debrecen(HU) si retur)
Stilul de mers: noaptea, chinuit, maxim 80-90 KM/H, testat special pentru consum.
Cu fratele DIESEL de pe masina in cauza si la stilul asta de condus ... apreciez un 3.5 - 3.6 L/100 ... de putut se poate dar cu compromisuri...
Asadar si un diesel de 2.0 de pe Audi te poate duce la destinatie cu sub 4 L/100 LINISTIT, mai ales la drumurile de afara. Si nu uitati ca de multe ori de poate scoate un consum mult mai bun, fara a folosi CruiseControl ...
ce incearca audi acum e usor.
Cei care fac testul nu o fac sa educe soferii sa conduca cu consum minim pentru ca in X ani se va termina rezerva de petrol a pamantului, ci pur si simplu sa demonstreze ca motorul diesel Audi e un motor puternic, dar in acelasi timp poate fi folosit zilnic la servici cu un consum acceptabil.