Audi A3 Cabriolet a intrat în producţia de serie la uzina din Gyor. Modelul este construit alături de A3 Sedan, Audi TT Coupe şi Audi TT Roadster la o fabrică în care nemţii au investit peste 900 de milioane de euro. În prezent, fabrica are o capacitate de producţie de 125.000 de unităţi pe an, fiind unul dintre cele mai noi uzine ale constructorului din Ingolstadt. Generaţia precedentă a lui A3 Cabriolet a fost produsă la rândul ei la fabrica din Gyor, 63.000 unităţi fiind construite între 2007 şi 2013.
În comparaţie cu modelul precedent, noul A3 Cabriolet are un portbagaj mai mare, mai mult spaţiu pentru pasagerii locurilor din spate şi este mai uşor. Dimensiunile modelului au crescut, în timp ce consumul de carburant a scăzut. În prezent, modelul este oferit în compania unui 1.4 TFSI de 140 CP, un 1.8 TFSI de 180 CP şi un 2.0 TDI de 150 CP.
Plafonul soft-top al lui A3 Cabriolet poate fi decapotat în mai puţin de 18 secunde şi poate fi coborât sau ridicat la viteze de până la 50 km/h. Opţional, clienţilor li se oferă un soft-top cu antifonare îmbunătăţită, care prezintă un strat suplimentar de spumă interioară, menit să reducă nivelul de zgomot care ajunge la interior.Via Audi
Oribil nu era dar nici cine stie ce nu a fost. Audi a evoluat enorm in ultimii ani. Probabil e singura marca care si-a schimbat radical gama in bine !! Cum era gama Audi acum 10-15 ani si cum este acum. Chiar daca au multe modele care seamana prea mult intere ele, nu e singura si sunt toate frumoase si bune zic eu.