Audi A3 are o noua motorizare care emite doar 99g CO2/km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producatorul din Ingolstadt ofera o noua motorizare ecologica pentru modelele A3 si A3 Sportback, care emit doar 99 de grame de CO2 per kilometru. Motorul TDI de 1.6 litri este disponibil atat pentru A3, cat si pentru A3 Sportback si ofera 105 CP si 250 Nm pentru ambele versiuni ale acestui model. Motorul cu patru cilindri livreaza puterea maxima la 4.400 rpm, iar cuplul motor maxim este oferit intre 1.500 rpm si 2.500 rpm. Ambele modele sunt oferite doar cu o transmisie manuala cu cinci trepte, iar ultima treapta are un raport mai lung pentru a oferi o economie sporita de carburant.
Performantele noului propulsor 1.6 TDI de la Audi sunt rezonabile avand in vedere ambitiile ecologice ale acestui model. Astfel, Audi A3 1.6 TDI poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 11.4 secunde, iar viteza maxima pe care o poate atinge este de 190 km/h. Modelul A3 Sportback realizeaza sprint-ul 0-100 km/h in 11.7 secunde si are aceeasi viteza maxima.
Consumul de carburant scazut este unul dintre punctele forte ale celor doua modele, acestea fiind capabile sa parcurga 100 km cu doar 3.8 litri. CO2 sunt realizate si prin intermediul sistemului Start-Stop, care opreste motorul in momentul in care masina este oprita si levierul schimbatorului este in punctul mort, iar soferul a eliberat ambreiajul. De asemenea, modelele A3 si A3 Sportback au si un sistem de regenerare a energiei pierdute la franare, care este stocata temporar in baterie si utilizata de sistemul electric al masinii pentru a micsora sarcina la care este supus alternatorul. Soferul este asistat de masina pentru a schimba treptele in momentul oportun prin intermediul unui afisaj.
Emisiile scazute deSasiul Modular Efficiency Platform al acestor modele este proiectat special pentru a avea o garda la sol mai scazuta si pentru a oferi un coeficient aerodinamic cat mai bun. Totodata, masa noului sasiu este scazuta si rezistenta acestuia este sporita prin intermediul design-ului. Noua motorizare va fi disponibila in gama A3 incepand cu anul 2010.
Via | Oneeightturbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)