Audi A2 se va intoarce pe piata in 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cea de-a doua generatie a lui Audi A2 va debuta pe piata in 2012. Modelul va imparti platforma cu noul A1 si va rivaliza noile modele de clasa mini ale competitorilor "traditionali" ai celor de la Audi, respectiv BMW si Mercedes-Benz. Dupa cum stiti, cei de la Daimler au semnat un parteneriat cu Renault-Nissan pentru dezvoltarea viitoarelor modele de clasa mini si a motoarelor aferente acestor modele, in timp ce BMW pregateste lansarea unor noi modele electrice citadine ce vor apartine segmentului premium si vor avea zero emisii de carbon.
In prima faza, cei de la Audi ar putea dezvolta o versiune exclusiv electrica a lui A2 pentru a face acest model mult mai atragator pentru ecologisti. Ulterior, Audi va implementa si versiuni cu combustie interna ale lui A2, ce vor fi mai ieftine si vor prelua motorizari tot de la A1. Seful Audi, Rupert Stadler, a declarat ca vehiculele electrice sunt o prioritate pentru marca din Ingolstadt, iar sistemul prezentat pe Audi A1 e-tron este o posiblititate distincta pentru A2.
Conceptul Audi A1 e-tron prefigura un vehicul electric de clasa mini echipat cu un motor rotativ care avea rolul de generator electric. CP, dar care poate oferi pana la 102 CP pentru perioade scurte de timp. Acest motor este alimentat de un set de baterii ce au o capacitate de 12 kWh si sunt amplasate sub bancheta din spate, alaturi de motorul rotativ al acestuia.
A1 e-tron este echipat cu un motor electric ce furnizeaza 61Via | Autocar | CGI: Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Odata cu nevoia in creste a masinilor mici de oras, cu consumuri mici si taxe si mai mici sgmentul asta o sa creasca...
Din pacate sau fericire asta e viitorul. O sa avem masini ca astea pt oras si pt weekend plimbari mai lungi e.t.c masini " normale " :)
"The A2 can, however, thus be considered a trailblazer for various newer aluminium-based vehicles, such as the second-generation Audi A8 (D3) and Audi TT, and the X350 Jaguar XJ and 2006 Jaguar XK."
The A2 had many innovative ideas - such as the space floor storage system which was a box that slotted in the rear passenger foot well, a rear cup holder which unclipped and a double (false) floor boot where items could be hidden from thieves. The headrests also do not need to be removed from the rear seats when they are folded, and a four-seater can have the rear seats removed in a matter of seconds.
The front of the car included an unusual design feature called the "Serviceklappe" in German — this translates to "service hatch" or "service panel". On early cars, this was a glossy black panel at the lower edge of the bonnet (hood), where the radiator grille would normally be sited. Behind it are the filling points for oil and screen wash fluid, and the dipstick. Thanks to these features, in the daily use of the car the bonnet does not need to be raised.