Audi va lansa o versiune a lui A1 echipată cu un motor otto cu trei cilindri în linie, anunţă englezii de la Auto Express citând CEO-ul mărcii. Ulterior, nemţii vor lansa aceeaşi motorizare şi în gama A3, dar unitatea cu trei cilindri în linie nu va fi oferită şi pentru modelele mai mari ale constructorului din Ingolstadt. Rupert Stadler, CEO-ul Audi, promite că motorizarea va oferi cuplu motor din belşug şi nu va dezamăgi şoferul în materie de feeling. Şeful mărcii germane nu a dezvăluit alte informaţii despre viitoarea motorizare din gama A1, dar aceasta ar putea fi unitatea 1.0 TSI lansată în gama Polo facelift.
Pentru versiunea de 1.0 litri a lui Audi A1, motorizarea respectivă va fi modificată de inginerii mărcii germane. Propulsorul are rolul de a reduce emisiile de CO2 la nivel de marcă pentru constructorul din Ingolstadt şi de a oferi o nouă variantă de motorizare pentru cel mai mic Audi oferit vreodată la vânzare.
În gama A3, acesta ar putea juca rolul de propulsor entry-level, rezervat în prezent unei unităţi cu patru cilindri în linie, un 1.2 TFSI de 105 CP. Între timp, în gama A1, propulsorul entry-level este un 1.2 TFSI de 86 CP.Audi vrea să-şi mărească gama la 60 de modele până în 2020
Motorizarea 1.0 TSI din gama Volkswagen Polo facelift, cea mai probabilă pentru transplantul în gama A1, asigură 90 CP. Propulsorul este o adăugire recentă în gama de agregate a concernului Volkswagen şi respectă normele Euro 6 încă de la lansare. În gama Polo, unitatea are un frate mai mic, un 1.0 MPi, preluat de la modelul Up!. Acesta din urmă nu este aşteptat să ajungă în viitorul apropriat sub capota vreunui model de la Audi.Via Autoexpress
:)
Eu ma refeream la aparitia motoarelor in 3 chiar si acolo unde nu te astepti. Ideea e ca existau niste "guralivi" prin zona scarbiti de "drujbele" de la Fiat, Renault ori Ford. Iaca Audi isi trage un 3 cilindri (in linie). Asteptam deci comentariile la fel de istete asa cum erau ele scrise si la alte articole. Dar e...liniste. Probabil ca baietii se repliaza dupa un astfel de soc.
Strict legat de pret....motorul (ca dimensiune) numai pare sa aiba o prea mare greutate in pretul final. Dotarile si badge-ul conteaza.
1. habar n-am despre motoare in general (doar ce mai incerc sa traduc din articolele scrise chiar si in lb. romana
2.m-am dat doar cu V8-uri si rar cu vreun L4, si asta in f mare viteza
asa ca hai terminati cu V3-urile astea, ca iar incep sa dau de pamant cu voi
:))))))))))))))))))
restul, majoritatea, ar trebui stersi, curatzenie AM, s-a auzit acolo??
cel mult sa Ne citeasca polemicile interesante si atat :
sa Ne cititi cu bine!