Audi A1 primeşte la Paris pachetul Competition
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În absenţa mult aşteptatului S1, Audi va prezenta la Paris un kit de personalizare pentru mezinul gamei sale. Mai exact, constructorul german va lansa Competition Kit, un pachet care include o serie de accesorii de personalizare, croit special pentru A1.
Pentru exterior, inginerii au gândit un Competition Kit Aerodynamics care include un spoiler faţă nou, inserţii cromate la nivelul grilei supradimensionate, jante din aliaj şi o serie de viniluri speciale, inspirate de legendarul Audi Quattro, condus de Walter Rohrl.
Nu lipseşte nici pachetul Competition Kit Legends, care aduce noi guri de ventilaţie, oglindă retrovizoare modificată, logo-uri şi covoraşe speciale şi mânere revizuite pentru portiere. Preţul pentru kitul exterior este de 1865 de euro, în timp ce la interior, personalizările vor costa 670 de euro.
Tot începând cu lunile viitoare, Audi va pune la vânzare şi o gamă S-Line pentru A1, estimată la 1900 de euro. Lista de accesorii va include jante de 17 inch din aliaj, extensii, praguri şi logo-uri la nivel caroseriei, scaune sport îmbrăcate în piele perforată asemeni volanului, schimbătorului şi frânei de mână, cusături de culoare gri şi inserţii sportive.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Am vazut recent un Mini Cooper, rosu cu putin crom adica atat cat trebuie, cred ca arata inca excelent. Aspectul sau inca face fata trecerii timpului, plus ca are o calitate dovedita, aceea ca se conduce ca un cart. Iar in curand, anul viitor adica, implineste 50 de ani de la lansare. Ca sa nu mai spun ca a castigat de 4 ori consecutiv raliul Monte Carlo. Sau ca a avut nu mai putin de 40 de editii speciale, acestea numai intre anii 1980 si 2000 ...
Nu spuneam despre aceste lucruri, daca nu vedeam ca se aduce destul de des in discutie aceasta comparatie, intre Mini si A1 ...
Noul A1 se lupta cu un competitor ce are in spate o istorie foarte bogata. Si lunga. Tot Mini cred ca este deocamdata mai bun, chiar daca unii s-au plictisit poate de cum arata, mi se pare inca un model care se mentine foarte bine din cel putin doua puncte de vedere : tinuta de drum si aspect retro. Sper ca viitoarele comparative sa-l aprecieze tot pe primul loc in categorie :)