Comentarii (81)

  • nu e scump.....e totusi un audi....fiat 500 abarth probabil singurul concurent de pe piata care se poate ridica la nivelul lui A1costa in jur 17.500 de euro dar are 135 de caluti sub capota....A1 are insa avantajul unei fiabilitati cv mai bune decat a fiatului.....
    19 25
  • Vortex66
    poftim?
    Nu e scump? E un supermini dom'le, nu un Focus sau Golf.

    Plus ca, daca chiar vreau un supermini la moda si cu care sa ma distrez la maxim, mai bine iau un Mini Cooper.

    Nu poti compara Audi A1 cu Fiat 500, sunt in clase diferite. Plus ca si Fiat 500 ii foarte scump pentru clasa sa si nu merita sa dai atatia bani pe un Fiat in care stai ca in cotet, sa fim seriosi totusi.
    30 20
  • audi tz1
    Mama ce ieftin este vere, te rog eu frumos fa-mi si mie rezervare de 2 bucati ca poate se vand, vin azi cu cecul.
    Dobitocii dracu cu preturile lor nesimtite
    37 14
  • Audi
    Hmm. Mi se pare normal sa coste mult. La orice platesti si firma. Asta e si la Mercedes si la BMW si la tooate marcile cu ceva traditie... E meritul lor, s-au chinuit si au facut istorie. Si oricum, decat sa dau 20.000 pe un Mini Copper One, mai bine dau pe un A1... Dupa pararea mea, pretul este justificat....
    18 24
  • Praf in ochi
    New Audi
    De urata , nu-i frumoasa ......Pe criza asta , e scumpa . Un diesel de 105 CP la peste 20 k euro e destul , mai ales acum , cand nivelul de trai s-a dus dracu in RO....Ca nemtii aia nu de cretini cumpara Dacii de 10 k euro.....@ davidjupanu ....Masina de abia a aparut ......deci cine a stabilit ca ar fi mai fiabila decat 500 abarth ? Fiabilitatea unui model este rezultanta unei ecuatii cu multe variabile . Doar imaginea de brand a celor 4 cercuri nu este rezultanta 100% a ecuatiei......Sa lasam timpul sa dovedeasca asta . In RO nu prea prind astfel de masini . Chiar daca nu-s rele.....Cand muncesti de iti sar capacele ptr 20 k euro , nu prea iti da mana sa ii dai pe o masinuta din asta . Doar daca faci banii precum florin salam sau ady minune . Dar aia nu cumpara asa ceva , ci altele mai de fite . E o nisa ciudata aici , unde se incadreaza A1 . Cei cu bani suficienti nu prea se omoara dupa asa ceva , decat daca o fac cadou la amante . Iar cei cu bani putini , se uita prima data in portbagaj . Sa nu uitam de "succesul "lui A2 ! Dixit .
    23 6
  • hmm
    De ce ar fi cineva dobitoc cand stabileste un pret?

    Mai corect ar fi dobitoc cineva care da banii pe ceva care nu face .

    In cazul de fata acest A1 ca si Mini Cooper nu prea se adreseaza pietei din Romania unde cu banii astia iti iei un Duster si un Sandero pentru cei interesati .

    Smart cand s-a lansat avea cam acelasi pret si asta nu l-a impiedicat sa fie vandut binsior .

    Deci ? Cand ti se pare ceva nesimtit de scump inseamna ca nu iti este destinat , nu esti in targetul acelui produs etc ...
    23 5
  • audi a1 = masina de pitzipoanca
    audi a1= masina cadou pentru amanta

    punct.
    16 10
  • p-george
    @bozzo
    Astea s deja clisee...tot ce e masina mica funky e de fata si tot ce i mare si opulent e pt baieti...

    Am vazut femei in s65amg cl63 amg ferrari 599 si multe alte masini "barbatesti" si barbati in mini , fiat500, EOS, e.t.c intelegi ideea.

    Mie unu chiar nu mi ar fi rusine in asa masina !
    19 6
  • foarte scump!
    in banii aia, poti lua:

    - un JAZZ
    - un civic 3 usi / 5 usi / sedan / hybrid
    - accord 2.0 sedan
    - insight

    off............... foarte SCUMPA SIGLA cu 4 cerculete !
    23 16
  • ....
    mi se pare k lumea. si este destul de frumos lucrat. bv audi
    13 12
  • @bozzo26
    "amanta" adica Ea care de fapt estem El... cadou dupa terminarea tratamentului hormonal pt "fetite"... zi asa
    9 4
  • Premium
    Brandurile premium costa. De ce? In primul rand ca produsele premium sunt mai de calitate decat cele non-premium - logic! In al doilea rand ca pe langa calitatea superioara iti ofera si statutul unui posesor de masina premium sau imaginea unui om instarit, statut pe care nu o sa-l ai niciodata intr-un clio, fiesta etc. Nu inteleg de ce va lamentati aiurea? Majoritatea dintre noi nu suntem in target-ul masinilor premium si este evident sa ni se para scumpa, mai ales ca in Romania salariul mediu este sub 300E. Mai mult decat atat ma gandesc ca trebuie sa avem inteligenta necesara si sa ne gandim ca Audi nu a proiectat A1cu gandul la Romania (tara in care nici macar Sandero nu are vanzari prea stralucite).

    @vortex66 te agiti aiurea. Un Ford Fiesta (vad ca la avatar ai unul) costa in varianta Ghia (dotari similare cu ce vine Audi ) si motor 1.25 de 82cp (din nou similar) costa 13.700E cu TVA inclus. Discutam despre o diferenta de 2800E in conditiile in care cumperi o masina superioara calitativ - premium, mai performanta si cu o imagine de marca mai buna. Deci? Si Nokia si Alcatel sunt producatori de telefoane mobile; de ce scoti mai multi bani din buzunar pt un Nokia?

    P.S.: Si nu uitati ca discutam despre o masina noua. Pt cine o vrea mai ieftina sa astepte cativa ani ca sa o ia din Germania :D
    11 15
  • scumpa
    Da scumpa mai este jigodia asta mica. Ma intreb daca nu era criza si era lansata asa normal ce pret avea? Ma da astia nu fac si ei masini mai ieftine nici morti si se mai mira lumea de ce cumpara logan. trebuie sa fii fraier sa-ti ei asa ceva. este urata rau de tot.
    12 7
  • audi
    f tare masina. arata cel mai bine din clasa ei. pretul e un pic cam piperat, dar cine isi permite bravo lui.
    7 9
  • Pret fals
    nici pe departe pretul la fiesta aia nu e cat zici tu. Mai treci prin showroom-uri inainte, nu vorbi de preturile de pe net, ce nu sunt updatate.
    11 3
  • Vortex66
    @C-G-C
    Stai linistit, 13.600 am luat eu Fiesta asta cu motor 1.6, 120 cp, titanium, si Ford nu-i chinezism, modelul acesta chiar ii asamblat in Germania.

    Nu ii cea mai vanduta masina in Europa anul acesta degeaba, si nici n-o trebuit sa dau 22000 euro pe ea :)
    16 4
  • in detaliu masina e ok...ce mai..calitate ,doar e audy,RESPECT!dar in ansamblu designul e destul de...sec, fara linii deosebite...un mini are el ceva...aparte tre recunoscut...cat despre pret care din voi daca-i da taticu 16500 euroci isi ia a1?pai sincer iti iei un second 320 din 2008 incoace poate sub 100mii km...gresesc?sau..ma rog altceva daca nu-ti place bmw-ul...
    10 14
  • audi the best
    scump scump da si frumos ,a dat o alta infatisare clasei mini
    8 9
  • fratilor......
    cu 16500 euro iei golf 6 nou........care da clasa acestui A1.......
    in golf ai tot ce vrei spatiu confort fiafilitate si altele.......
    12 8
  • Fiti-ar cazanul de ras
    Ba, POLUATI TARA CU TAMPENIILE VOASTRE!!! Dece sa imi iau s classe cand pot sa imi iau 5 bmwuri 320 din 08 sau 10 din 02 sau 2 milionane de perechi de slapi chinezesti...
    12 9
  • Monsieur
    AUDI
    Buna! Personal, masina este foarte frumoasa. Desi sunt baiat, avand in vedere stereotipurile, tare mi-ar place sa conduc o astfel de masina, de fetite, fitze, shic, sau cum vreti voi sa-i ziceti. Pretul, o fi el mare, insa noi il vedem mare, din perspectiva unui roman, ce nu are un venit la fel de mare, precum un olandez, elvetian, neamt, e.t.c. Cat despre fiabilitate, confort, si alte criterii, ne putem afirma doar dupa ce conducem una, nu dupa ce vedem niste poze sau dupa ce auzim povesti pescaresti. Numai bine si la venituri cat mai mari sa ne permitem asa ceva!
    10 7
  • Marius
    "Progres prin....vrajeala" - Audi
    1.Cam scumpior acest Audi A1. Adica scuzati-ma domnilor de la VW, am componente identice in mare parte si la Polo si la Audi A1, si imi cereti bani grei pt o "gaoace de oras premium?". Niet. Nu, mersi. Oricum, am 17000 euro, in schimb nu pot plusa cu 4000 euro pt un Audi A3 care este si clasa compacta?

    2.Daca ati observat o chestie interesanta.......concernul VW imparte intre membrii lui mai multe platforme, Audi este mereu cu un pas inainte la design si confort interior, iar VW se vrea a fi la cel mai bun randament pret-calitate-performanta, adica cu un pas in urma Audi la design si calitate interior.
    Totusi, domnii mei smecheri nemtzotei de la grupul Porsche, voi cam sunteti nesatui si la masini si la preturi. Mai concret, daca vreau sa ma imbrac popular, ma duc la un Carrefour si caut pe alese. Dar daca vreau sa fiu brici, imbracat de firma, nu merge sa am costum complet Gucci, dar in picioare am sosete no name si pantofi "de lac de la minimarketul de cartier". Nu merge tata. Pentru ce mama dracu va dau eu 17000 euro??? Pt o masina care imparte aceeasi platforma cu un banal VW Polo???..........nu mersi. Vreau exclusivitate baietii. Putin imi pasa mie de globalizare si de tentativa voastra de reducere a costurilor "inter brands"
    Ce mama dracu......platesc bani grei.....vreau sa am lux si exclusivitate. Nu-mi plac ciorile vopsite pe post de papagali pe garduri. Sa le pastrati voi in muzeul vostru VW. Fara suparare.
    19 12
  • A1
    Nu cred ca vom vedea prea multe pe strazi la noi, poate in vest se va vinde binisor, dar la suma asta de bani romanul isi doreste ''mai multa masina'', ca sa spun asa.
    Plus ca la noi multi vor prefera sa dea banii acestia pe un A3, A4 sau A6 second, daca se vrea neaparat un Audi. Ca sa nu mai spun de oferta bogata din clasa compacta care se situeaza in pretul unui A1.
    Personal cred ca Mini ramane cel mai distractiv de condus, chiar daca multi si-ar dori de la acest model un aspect nou. MiTo pare cel mai aspectuos ( parerea mea ) asa ca A1 nu prea are un loc clar la noi, deocamdata. Pe scurt, A1 mi se pare prea mic, prea scump si prea cu stopuri care nu merg pe un supermini, stopuri care seamana cam mult cu cele de pe Q5. Poate A1 va deveni la noi o masina de fite, pentru anumite personaje care vor neaparat sa fie vazute intr-un Audi sau care sunt obisnuite sa primeasca diferite ''atentii''. Chiar nu vad locul unui astfel de model pe piata noastra, in conditiile economice actuale si la pretul cerut.
    10 4
  • @Marius
    Ptr 17000 E vrei exclusivitate?! Ce glumet esti... Daca vrei exclusivitate ia-ti un supercar, modifica-l, fa-l custom... In ziua de azi daca vrei exclusivitate, mai pui inca un 0 la suma aia ...
    4 12
  • @Vortex @Marius
    In primul rand este aberant sa spui despre o masina premium ca e prea scumpa. De exemplu, un Mercedes Clasa C dotat mai serios e cam 35000 de euro, iar un Mondeo de ex cu motor echivalet si dotari asemanatoare e vreo 25000 si nu degeaba. Ca sa iti dai seama despre ce e vorba trebuie sa mergi cu o masina "de masa", asa cum e masina ta si echivalentul ei premium. Incepand cu tehnica si terminand cu finisajele si confortul, tinuta de drum etc. este o diferenta enorma. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa critic masina ta, pentru ca nu imi permit lucrul asta, dar atat as vrea sa-ti zic: da o tura cu un A4 sau un Seria 3 si cu un Mondeo si vei avea parte de o surpriza. E drept ca premium inseamna mult mai multi bani, insa si calitatea este alta.
    O masina premium nu este neaparat practica. Pretul justificat este in alta parte. Gandeste-te ca, de exemplu, inca din versiunea de baza are motor TFSI, adica unele dintre cele mai bune (si scumpe) motoare supraalimenate de pe piata (la cilindreea lui).
    Deci cel putin in opinia mea, masina asta are un pret justificat.

    @Marius: hai sa-ti spun in mare unde e diferenta intre un VW si un Audi. In primul rand e vorba de calitate si cand spun calitate ma refer de la calitatea materialelor (inclusiv plasticul de sub bord, mocheta, capitonaj... adica zone pe care nu le vezi sau le dai prea putina importnata), pana la cum e conceputa (construita) masina. A4 de ex. are tabla mai groasa decat Passat. Inclusiv materiarelele din care sunt concepute piesele sunt diferite, chit ca TDI scrie si pe VW si pe Audi. Cum se face atunci ca masinile Audi au mai putine probleme tehnice decat VW, daca au aceasi tehnica?!
    Iar in cazul asta:
    "Ce mama dracu......platesc bani grei.....vreau sa am lux si exclusivitate."
    Iti recomand un Morgan. ;)
    9 10
  • Marius
    "Progres prin....vrajeala" - Audi
    @Ripper
    Mai baiatule, stim ca nu exista lucru ieftin si bun. In capitalism exista o vorba "iti ofer o anumita calitate la un anumit pret". Si mai exista o vorba a dracului de interesanta "prost e cel care da, nu cel care cere".
    Asadar, eu nu stau sa fac apologia teoriei batului de chibrit, daca Audi A1 are sau nu un pret ok. Nu-i vait eu pe astia. Totusi, 17000 euro este o suma mare de bani. Ori in anul de gratie 2010, cand banul este la mare pret iar carburantii costa cat un vin bun la un restaurant...........sa vii cu o "gaoace de fitze cool" imi pare curata nebunie. Totusi, vedeti voi de ce occidentalul este om pragmatic?........este criza - isi cumpara Dacia (pt shoping sau naveta); nu stramba din nas; nu face nazuri; nu da banul aiurea.
    In schimb, bagabontul de ruman comenteaza pe bloguri si este complet rupt de realitate.
    Sa fie fff clar si sa va intre foarte bine in cap - odata cu sfarsitul epocii carburantilor fosili, cele mai favorizate firme vor fi cele care ofera masini ieftine, "verzi", si cu un bun randament si consum. Totul are o logica. Nimni nu-ti ofera ceva bun, intamplator si pe degeaba. Ideea este ca trebuie sa castige si cel care produce, dar si cel care cumpara. Ori Audi sfideaza acest principiu. Mai vorbim noi la sfarsitul acestui an, odata cu a doua criza mondiala.
    8 7
  • @Marius
    Pai l-a sfidat si BMW cand a lansat Mini si mai ales Coper S care e foarte mic si costa 25000 de euro si Mercedes ca are Smart care sub 10000 de euro nu prea il gasesti... sau Audi cu masina asta.
    Masina asta nu este adresata unora ca tine. Fii sigur ca cei de la marketingul lui Audi nu au fost fraieri cand s-au hotarat sa trebuie ca Audi sa fabrice asa ceva. Si fi si mai sigur ca nu s-au gandit la cei din Romania, unde puterea de cumparare a unei masini premium e foarte diferita fata de tarile din vest. Cand conduci o masina gen Logan (adica incapatoare si nu foarte scumpa) e normal sa spui ca masina asta e o prostie.
    Lasa faza cu combustibilii folisi, e un subiect foarte complex. Mai inati sa renunte americanii la motoarele V8 de 4-5-6 cmc si apoi mai vorbim de economie.
    12 7
  • @Marius alias ciumpalacul
    Care e problema daca impart aceeasi platforma ? Nu ai bani nici de chiftele si stai sa comentezi? Te-ai gasit tu sa le zici lor cum sa scoata profit? Asta e capitalismul. Te-ai nascut in comunism si ai ramas cu aceeasi mentalitate. De ce crezi ca Daimler a facut o alianta cu Renault-Nissan ? Faptul ca impart aceeasi platforma se traduce prin cheltuieli mai mici pentru ei, nu printr-un pret mai ridicat al "varului" care are aceeasi platforma(evident, in mintea ta A1 e tot Polo).
    Cine are bani si nu se gandeste la "cantitatea" cumparata isi va permite sa achizitioneze un A1.
    Pentru cei care debitau alte prostii mai sus, de genul ca isi iau o masina mai mare, va anunt ca sunteti complexati. Se zice ca masina e o prelungirea a propriei "personalitati.
    Cine nu isi permite, sta pe forum si debiteaza prostii ca ale tale si a celor de mai sus. Sunt acri strugurii, nu-i asa?
    7 13
  • Marius
    "Progres prin....vrajeala" - Audi
    @LauCalin
    Din moment ce Mercedes colaboreaza cu Renault pt schimb de platforme si de motoare......imi dau eu seama care diferenta intre o masina premium si una pentru mase.
    Mai baieti, voi confundati termenul de "premium".
    Sa va dau un exemplu de bagabonteala din prezent. Exista 3 tipuri de produse: de masa, premium, superexclusiviste.
    1.Cele de masa - de atatia bani - atata peste.
    2.Cele superexclusiviste - nu mai conteaza banul, sunt opere de arta de serie limitata.
    3.Problema e la chestiile premium, pt ca, desi ar trebui sa fie ceva intermediar, sunt de fapt versiuni upgrade-atate ale chestiilor de masa, vandute la preturi mari. Mai concret, nu au neaparat acel ceva, incat sa nu te lase sa mai dormi noaptea, si sa iti doresti neaparat acea masina. Ia sa desfacem un Audi A1 si un VW Polo cu aceeasi motorizare, pana la ultimul surub sau piulita, sa vedem ce mare branza si lux avem la Audi A1, incat sa merite un astfel de pret. Vedeti-va de treaba copilasi.......ce e bun cu adevarat, este rar, scump, si nu este pt toata lumea.
    Servus!
    11 4
  • Marius
    "Progres prin....vrajeala" - Audi
    @Pentru toti agaricii care m-au contrazis
    @Andi - alta tuta care abereaza

    Ion Tiriac spunea odata o vorba interesanta, si asta nu intelegem noi in Romanica, anume......este adevarat ca la Paris de exemplu, poti manca bine cu 250 euro la un restaurant, dar la fel poti manca bine si cu 25 euro.......diferenta fiind de rafinament culinar.
    Ei bine, intre un VW si un Audi de ex, se vrea a fi o diferenta de "rafinament auto si prestanta". OK, nimic de zis. Dar da-mi dom'le o masina la un pret corect. Adica scuzati-ma, regulam aceeasi tarfa la urma urmei, dar cerem preturi preferentiale...pentru putin machiaj in plus :P
    11 7
  • @Marius
    Te inseli. Asa cum ai zis, chiar iti recomand sa desfaci un Polo si un A1 asistat de unul care se pricepe la mecanica si vei avea parte de o surpriza. Iti mai spun odata: nu intamplator o masina premium este mai scumpa. Daca nu vrei sa intelegi e problema ta.
    Sunt curios de ce ti-ai cumparat de exemplu, televizor Samsung sau Sony sau telefon Nokia sau SE (nu zic ca marcile astea le ai, dar sunt catalogate ca fiind cele mai bune) si nu ti-ai luat televizor Eboda sau telefon Alcatel, ca oricum sunt mai ieftine si fac acelasi lucru?!
    In plus e si vorba de siguranta. Crezi tu ca o masina gen Logan sau Sandero este mai sigura, sau la fel de sigura, precum un A1? Fac referire la Dacia pentru ca ai vorbit de masini mai ieftine unde nu conteaza marca.
    11 10
  • Marius
    "Progres prin....vrajeala" - Audi
    @LauCalin

    Caz concret - televizor Toshiba CRT (cu tub), are la baza sasiu Beko, care este doar al turcilor.
    Caz concret - telefoane Apple sau Nokia, cu afisaj LCD luat direct de la Sharp sau LG; microprocesor de la Motorola
    Caz concret - televizor Panasonic LCD, care are la baza sasiu Toshiba, Sharp sau LG (efectiv ei nu-si mai bat capul si cumpara o anumita tehnologie, o mai rafineaza putin, apoi o vand sub brand prorpiu
    Caz concret - Volvo V40 diesel, brand premium, cu motor de origine Renault usor imbunatatit
    Caz concret - VW vs Audi - motor si cutie aproape identice, tren rulare identic, usor modificate la design si calitatea tablei, interioare diferite insa.......pentru care se cere o diferenta de cel putin 5000 euro
    Caz concret - Sandero vs Renault Clio 3 - motare 1.2 (75CP) identice; cutie identica, caroserie varza ca design si calitate la amandoua, interior complet diferit si mai bun la Clio dar in definitiv o masina slabuta........si se cere o gramada de bani diferenta de pret
    Caz concret - rulmenti fabricati in Romania de japonezi.......rebuturile se vand ieftin, calitatea mijlocie se vinde sub alt brand al lor mai vechi in Orient, iar rulmentii de top merg spre Anglia sau catre Japonia la firma mama Toyota.
    Sa mai continui?........:P

    PS: Unii traiesc intr-o tara de mana a doua spre a treia (Romanica), cu infrastructura de ev mediu tarziu, si-mi vorbesc mie de "scule auto premium care-si merita toti banii". Stati dracu in banca voastra.
    12 6
  • @Andi
    Baiete, tu esti cel complexat, habar nu ai ce reprezinta de fapt o masina pentru un barbat ... mars la jocul tau in nisip! Poate peste cativa ani o sa intelegi cum e treaba cu ''personalitatea'' si cum alege un barbat ( nu un baiat ca tine ) o masina ... nicidecum ca o prelungire ...
    Daca totusi nu reusesti sa intelegi nici atunci, cred ca la complexul tau ti-ar sta bine un Jaguar E Type ;)
    12 1
  • mai mariuse dar de ce iti versi frustrarile aici? Atat te duce mintea? Nu e nimeni interesat de povestile tale conspirative. Macar de ai avea vre-un habar, dar tu nu si nu.. batman-batman
    4 6
  • A1 - O gluma proasta
    Audi A1 1.4 TFSI 122CP Stronic Ambition
    Pret DDP 22.149 €
    Putere maxima CP (rpm) 122 (5000)
    Cuplu maxim Nm (rpm) 200 (1500)
    Viteza maxima km/h 203
    Acceleratie 0-100 km/h s 8.9


    Mini Cooper S 1.6L 184CP
    Pret DDP 23.681 €
    Putere maxima CP (rpm) 184 (5500)
    Cuplu maxim Nm (rpm) 240 (1600)
    Viteza maxima km/h 228
    Acceleratie 0-100 km/h s 7

    Si 2 interioare

    A1 Navi version -
    http://www.seriouswheels.com/pics-2010/a/2010-Audi-A1-Dashboard-1280x960.jpg

    New Mini Cooper S navi version 2010 -
    http://l.yimg.com/dv/izp/mini_cooper_convertible_john_cooper_works_2010_dashboard_dashboard.jpg

    Sa fim seriosi, interiorul premium la A1 este o gluma proasta.
    11 5
  • first_yoyo
    cum sa nu...
    mor cand va aud ca nu e scump.

    da e un audi, insa e o cutie de "cribite". fiti seriosi

    nici macar atractiva nu e
    7 6
  • Nivel
    @LauCalin ai explicat fenomenul cum nu se poate mai bine. Cine nu vrea sa inteleaga este ori rau intentionat sau nu are nivelul necesar pt a intelege aceasta discutie.

    @gtrazvan mai citeste odata:
    - Audi A1 1.4 cu motorul de 122cp si cutie Stronic = 22.149€
    - Mini Cooper 1.6 cu motorul de 122cp si cutie Steptronic (plus pachetul Salt care este cel mai ieftin si contine optiuni de bun simt cum ar fi aerul conditionat manual, CB, covorase textile) = 22.456€

    @Marius toate masinile au 4 roti si te duc din pct A in pct-ul B. Toate au materiale mai proaste sau mai bune. Diferenta dintre o masina premium si una non-premium este data tocmai de modul cum sunt lucrate: antifonare mai buna, tehnologie mai noua, materiale de mai buna calitate (parti mecanice, plastic interior, tabla etc), finisaje mai curate si multe multe altele. Sunt detalii care puse la un loc fac o mare diferenta (cine a condus o masina premium stie). Personal as cumpara o masina premium doar daca as avea foarte multi bani si nu as avea ce face cu ei pt ca sunt de parere ca nu merita sa dau pe un A4, Seria 3, C classe cu 50% mai mult decat pe o Laguna, deoarece pt mine confortul oferit de francezi este suficient. Asta nu inseamna ca sunt limitat in gandire si nu vad avantajele reale ale unei masini premium sau ca nu mi-ar place una in detrimentul oricarei alta. Cat despre exclusivitatea despre care tu vorbesti, aia o ai doar la Bentley, RR, Bugatti, Ferrari & Co.
    9 6
  • the next big thing hmm.......right
    4 6
  • Pret
    Scump sau nu este irelevant. Scump este pentru o persoana care castiga 300 euro pe luna si ieftin pentru cineva care castiga peste 1000.

    Intrebarea corecta este: Merita? Pentru 3.9m de masina cu 2 usi, cu spatiu clar insuficient pentru cap oferit pasagerilor din spate, fara prea multe dotari sau performante de invidiat eu zic ca nu merita. La aceeasi bani iti poti lua ceva cu adevarat sportiv sau ceva spatios sau ceva confortabil si chiar ceva mai economic sau mai sigur.

    Evident, daca vrei prestigiul unei marci, atunci probabil merita si nu se gasesc multe masini premium pentru aceeasi suma de bani. Daca stiti un Mercedes, Jaguar, Lexus etc. la sub 20.000 euro sa ma anuntati si pe mine.
    7 5
  • Incercati o corsa cu 7000 euro si 3 vauchere,la motorul de 1.2 are 85 CP si pilot automat plus alte dotari :),iar opc-ul adica varful;la motorul de 1.6 are 192 CP si costa 20.000 euro :D
    mai vreti A1??????
    8 6
  • pitzi
    doamnelor si domnilor, va prezentam viitoare masina a pitzipoancelor de Bucuresti.....ma lasati cu A1. nu ca e scumpa, sunt o galagie de bani...doar nu am innebunit. intr-o saptamana maxim o sa fie pe strada, ca de doar e Bucuresti, Romania undeva in Balcani
    7 4
  • @coco
    La banii astia daca as vrea o masina mica (hatch) mi-ar veni in cap o singura optiune: Clio RS 200 cp care acum costa 18.600 € cu TVA. M-ar durea la basca ca nu este premium :D
    7 3
  • Vortex66
    @LauCalin
    Hai sa ne limitam la clasa supermini, n-are rost sa compari mondeo cu c class, care oricum are tractiune si asa mai departe.

    Eu nu stiu ce diferenta mare de finisaje ar putea fi intre acest Audi A1 si un Ford Fiesta. Daca ii asa bun, si finisajele sunt cu asa mult peste Fiesta, ar trebui sa vedem strazile pline de A1 pe anu viitor, la fel cum sunt si Fiesta pe strazi.

    Cum o mai spus cineva aici. Acest A1 va fi un fail total, la fel ca si A2. Pentru ca nimeni n-o sa fie tacanit la cap sa dea atatia bani pe o masina in clasa supermini, ori isi vor lua una cu mult mai ieftina, ori la pretul acela isi vor lua ceva mai mare gen Golf.

    Singurii cumparatori ai acestui A1 or fi cei care vor sa fie exclusivisti sau cei fara cap care n-au mai explorat alte variante(desi greu de gandit ca exista asemenea persoane).

    Sau ar mai fi o varianta, ca la Mini, devine un trend, o moda, si automat, unii platesc mult pentru a fi la curent cu moda, dar ma indoiesc.
    6 2
  • Vortex66
    @C-G-C
    Acum vreo o luna, aici in Timisoara la reprezentanta Renault din Timisoara pe Calea Sagului era Clio RS la 14 000 de euro pe verde stoc. Sta de ceva vreme acolo, pun pariu ca nici acum nu l-a cumparat nimeni, chit ca-i la super-oferta :)) Dar nu stiu de ce, mi se pare excelent discountu.
    7 0
  • @Marius @Coco
    Hai sa zicem ca la partea cu televizoare si telefoane poate ai dreptate. Recunosc ca nu ma prea pricep la ele. Na, eu cand cumpar un telefon il iau in primul rand sa-mi placa si sa nu fie foarte scump (consider ca un telefon scump e o investitie aiurea, mai ales cand nu ai nevoie de toate functiile lui, insa asta e o alta poveste).
    Cat despre ce ai spus acolo, despre exemplele de masini care le-ai dat (Volvo vs Renault sau Renault vs. Dacia cu "ceva" imbunatatiri) si diferenta de pret enroma, din nou te inseli. Nu uita ca primul S40 a fost facut in colaborare cu Mitsubishi (ei au avut Carisma), deci S40 nu are nici o treaba cu Renault. Singurele lucruri care au fost preluate de la Renault au fost cateva cutii de viteza si motoare care au fost modicate in uzinele Volvo (si Mitsu) din Belgia, acolo unde cele 2 masini au fost cnstruite. In rest vorbim de cu totul alte masini. Gandeste-te numai ca in '96, cand a aparut S40, a fost una dintre cele mai sigure masini din lume. In '97 cand EuroNCAP a testat masina asta, a luat 4 stele(repet: o masina care a fost proiectata prin '93-'94,in conditiile in care Megane 1 a luat 4 stele tot in '97 si a fost proiectat cand Volvo era foarte aproape de Renault, iar pana atunci Renaukt nu era prea cunoscut in domeniul sigurantei-cam mare coincidenta, nu crezi?).
    Daca tu crezi ca diferenta de calitate generala a masinii si mai ales siguranta pe care o are Clio fata de un Logan nu merita diferenta de 3-4000 de euro, fara suparare, dar recomnadarea mea e sa iti pastrezi parerile pentru tine.

    @Coco: sa-ti spun drept la 20000 de euro mi-as lua un Mini Cooper S de vreo 2 -3 ani si nu se compara cu Corsa. In primul rand o masina nu e formata numai din motor si cutie de viteze. Si spre deosebire de Corsa OPC, Cooper S a fost proiectat de BMW. E o mare diferenta.
    Acum doua saptamani am condus un Mini Cooper S Cabrio si este incredibil ce zenzatii iti poate da o masina atat de mica. Daca ies cu bine din criza, sincer mi-as schimba Broasca cu asa ceva. Pus si simplu mi-a intrat la suflet masinuta. Nu intru in detalii ca deja sunt rau de tot off topic :)))
    5 8
  • Coco, ai fi surprins sa vezi ca unii or sa vrea audi :)

    parerea me apersonala : A1 este o masina inutila. ( punct , fara alte comentarii )

    motivul pentru care audi a facut masina asta este destul de clar pentru toata lumea -- aducerea emisiilor la nivel de gama sub limitele impuse de US, de americani , etc.

    @ lumea de mai sus - nu va mai "infocati" asa pentru o masina pe care nici in cele mai urate vise nu o sa o cumparati pentru ca nu-i sanatos la organism :)

    @discutia despre Premium vs. Mainstream

    ... ma copii.. masinile alea d'asta costa cat costa... ca sa fie premium. Pe langa pret mai vine si o calitate mai buna, dar si o "problema", dupa cum urmeaza :

    Parerea mea este ca multi constructori Premium au inceput sa faca niste treburi urate, si anume folosirea de sasiuri si solutii tehnice de la masini ieftine - pana si Jaguar a folosit platforma de mondeo... no comment .. .
    Pe piata trebuie sa incepem sa distingem 2 categorii Premium - acele masini cu adevarat Premium si masinile derivate din modele de volum. Linia de demarcatie este destul de vaga , A4 si Passat sunt punctul de "trecere" dintre categorii. La fel exista si pe la Inifinity, Lexus - in general la grupurile care au in portofoliu marci Premium si marci de volum. Cei care nu au marci de volum in portofoliu - Mercedes, BMW ( si altii probabil ) au inceput deja sa caute colaboratori pentru a imparti cu ei costurile pentru dezvoltarea de masini din clasele mici.
    In momentul asta cred ca masini cu adevarat Premium, masini gandite de la zero ca fiind premium sunt destul de putine, si in nici un caz nu sunt in categoria masinilor de clasa mica - poate seria 1, A classe etc. ( cele cateva care si-au demonstrat "inutilitatea" bugetara si care acum forteaza mana producatorilor catre asocieri cu marci de volum pentru "eficientizare" ).
    Masinutele astea mici din clasa Premium eu nu le vad decat ca pe 'cadoul perfect" pentru ala micu' de face 18 ani, sau pt vre-o nevasta/amanta ( depinde care merita mai mult :P). In nici un caz nu cred ca un om sanatos la cap, care face bani cu adevarat, si isi permite o masina Premium, va cumpara ceva mai jos de Seria3, A4 sau C Classe.
    6 0
  • LauCalin - la Carisma motoarele nu sunt tocmai de la Renault, dar cutiile sunt identice :) . Mecanica este impartita intre Volvo si Mitsubishi, si pe alocuri sunt si treburi de pe la Renault. Toate astea sunt exemplul clasic de diminuare a costurilor prin productia de masa a anumitor componente.

    ( spun ca motoarele pe benzina nu-s de la renault , de diesel habar n'am :P )
    3 1
  • @C-G-C
    Eu zic sa te informezi tu mai bine:
    ai zis:
    "Audi A1 1.4 cu motorul de 122cp si cutie Stronic = 22.149€
    - Mini Cooper 1.6 cu motorul de 122cp si cutie Steptronic (plus pachetul Salt care este cel mai ieftin si contine optiuni de bun simt cum ar fi aerul conditionat manual, CB, covorase textile
    ) = 22.456€ "

    Pachetul nu e salt e Pachet Pepper 1.800 € si duce costul total la 21350 €

    si

    - Audi A1 1.4 cu motorul de 122cp si cutie Stronic = 22.149€
    nu are nici un fel de aer conditionat standard de bun simt, este optiune
    867 € Instalatie de climatizare reglabila manual
    1.205 € Instalatie de climatizare automata


    Cat despre desing interior la Mini este unic, la A1 este u Vag clasic cu un bord banal si anost ajutat de un volansi 4 guri de ventilatie foarte frumoase, care nici macar nu mi se pare mai premium sau mai frumos decat cel de polo.

    A1 navi piele interior-
    http://www.seriouswheels.com/pics-2010/a/2010-Audi-A1-Dashboard-1280x960.jpg

    Polo GTI interior
    http://www.ausmotive.com/images/VW-Mk6-Golf-GTI-17.jpg
    6 3
  • Ştefan
    Inuman de scump
    Mi se pare preţul mult prea mare pentru o maşină aşa mică.
    8 2
  • @gtrazvan
    La configurarea preturilor Mini are un avanta deoarece apar pe site-ul oficial. Optiunile de pe Automarket in cele mai multe cazuri sunt pe langa (crezi ca A1 in varainta de varf cum este Ambition-ul de 1.2 nu are aer standard?). Preturile sunt oricum apropiate si tu gresisei grav mai sus cand nu luasei in calcul cutia automata.

    Nu este interiorul de A1 vreo frumusete, dar ala din MIni (personal) imi provoaca greata (vazut live nu in poze). Defapt Mini nu-mi place deloc si imi pare ca o masina cu o estetic schizofrenica.

    P.S.: @vortex iti dai seama ca A1 nu va avea niciodata volumele de vanzari ale lui Fiesta si stii foarte bine de ce. Oricum ai o masina foarte misto, iar verdele ala la exterior (desi ala de pe Mazda 2 e mai contrastant) e demential.
    2 5
  • Vortex66
    @C-G-C
    @Evident :) Mersi de complimente.
    3 1
  • Castravetele.
    ar trebui votata masina GAY a anului 2010!
    9 5
  • Mai sus sunt postate cele mai cretine comentarii posibile.
    Pentru multi romanii 20.000 euro inseamna 1 noapte la cazino sau 2 zile la mare la Mamaia asa ca oricand cineva cu un buget suficient de mare poate sa isi ia un A1 pentru plimbari in Bucuresti din 2 motive:
    1. oamenii de rand,, fraierii,, nu au banii de asa ceva
    2. Bucurestiul e plin de Mini, fiat 500, Clio, Polo asa ca o sa fiu mai cu mot , mai unicat.

    PS: La 10 mil euro in banca nu iti iei A 1 ca e prea ieftin pentru valoarea ta.
    5 5
  • Vortex66
    @DKW
    La 10 milioane de euro in banca iti cumperi un A1? :)) Hai ca ma amuzi.
    7 0
  • Castravetele.
    faina masina ai vortex66
    5 1
  • Vortex66
    @Castravetele.
    ma bucur ca-ti place :D
    6 0
  • :!@
    Mi-am cumparat de 11.000 Euro Fiat Grande punto Abarth la 47.000km si stiti ceva se invart rotile si la ala..... Deci sunt si alte solutii si cumlea mai avantajoase.
    10 1
  • m-ati distrat
    am ras cu lacrimi citindu-va posturile.
    @marius (in special) - moshule, tot respectul.

    eu unul am pus ochii pe A1 de vreo luna. mi-am imginat ca, avand in vedere realitatile pietei, competitia directa si strategia de preturi a lui audi, o vor opri la 20,000 EUR. iar ce as fi primit de 20,000 trebuia sa-mi rupa gura.

    mi-a trecut. indiferent daca e audi si pretul se justifica, e nesimtit de scumpa. si nu ma faceti sofer de logan, ca nu se aplica.

    ma reorientez repede. o sa ma indrept catre un civic hatch s-type, care full-full nu ajunge la plafonul asta. si care imi rupe gura.
    12 0
  • @Vortex66
    Daca as avea 10 mil Euro in banca imi luam pentru Bucuresti un A1 sau un Smart - tu fiind din Timisoara nu sti cu ce se mananca circulatia din Bucuresti si cum e cu locurile de parcare.

    Asta nu inseamna ca la banii aia nu imi luam si o alta masina sau alte masini.
    1 6
  • Vortex66
    @DkW
    Sau iti cumperi loc de parcare prin toate zonele Bucurestiului si iti iei un Nissan GT-R :))

    Sincer acuma, stiu cum e si in Bucuresti si in Timisoara, ca am fost in ambele orase, intr-adevar Bucurestiul este sufocant, dar nici Timisoara nu-i prea departe. Acuma nah, nu pot sa spun ce masina ti-ar fi potrivita pentru ca nu stiu daca o folosesti in oras sau afara.
    7 1
  • @Vortex
    Gresesti din start cand compari o masina premium cu una non premium. Daca nu sti ce diferente pot fi intre o masina premium (A1) si una "de masa" (Fiesta ta) iti recomand sa te urci in ele, sa dai o tura si sa le iei si la "puricat". Pe de alta parte nu vor fi strazile pline de A1 pentru ca nu se adreseaza maselor, nu se adreseaza celor care vor porbagaj mare, spatiu mare etc. Din cauza asta masinile premium nu se vand cel mai bine, in primul rand pentru ca sunt mult mai scumpe. Dar repet, calitatea e alta.
    Urca intr-un Ka, 107 sau un VW Fox si apoi intr-un Mini sau un astfel de A1. Vei vedea de ce astea din urma sunt mai scumpe.
    Pe de alta parte e normal sa gandim asa, daca ne gandim la puterea de cumparare a romanului si faptul ca incearca sa pretuiasca cu grija fiecare ban. Cand un roman are 16-17000 de euro nu se gandeste sa-si cumpere A1, ci vrea ceva cat mai mare, cat mai incapator, cat mai practic, cat mai util etc. Deci nicidecum nu se uita la A1. A1 nu a fost gandit pentru astfel de pretentii. Pentru asa ceva VAG are alternativa Skoda Octavia sau VW Golf 6.

    Unckle, motoarele pe benzina eu stiu ca au fost concepute de Mitsu si Volvo (motoarele noi), iar restul au fost folosite de fiecare(ce a avut). Diesel-ul de 90CP si cel de 110 (sau ceva de genul asta, nu mai stiu exact), e de origine Renault :)
    5 8
  • cosminel
    ehe
    lasa bei ca tot loganul e mai bun :))
    5 2
  • simion
    a1
    de ... masina asta...mai urata de atat nu puteau sa o faca...cu masina asta au atins limita inferioara la capitolul design..mai frumos e matiz-ul
    6 0
  • Vortex66
    @LauCalin
    Inteleg ce vrei sa spui, A1 vrea sa fie un trend, o moda, nu ceva practic. Din pacate va esua grav. N-arata destul de bine :)
    6 0
  • A1 la noi
    Atatea discutii si orgolii despre o masina care nu cred ca se va vinde bine la noi in tara. O fi ea premium, mai bine antifonata sau cu bucse mai bune decat cele de pe alte masini, etc. ... dar pe criza asta romanul nu isi face probleme ca ar avea o reactie alergica de la un Polo, Fiesta, Fabia, Clio, Ibiza sau alte modele ceva mai accesibile. Nu compar clasa supermini cu clasa mica, dar cifrele de vanzari ale clasei mici vorbesc de la sine (la noi in tara cat si in vest).
    Cei care se considera de portelan, sa aleaga acest model premium, ca sa se simta mai bine, iar ceilalti (probabil mai mult de 3 sferturi din cumparatori) vor opta pentru Polo, Fiesta si alte modele. Unii sunt interesati sa auda motorul si nu tin atat de mult la antifonare si premium, mai ales ca modelele pe care le-am enumerat sunt bune si au castigat pe merit premii anul acesta. Deci de unde atatea pretentii pe unii?!?
    A1 va fi prea scump pentru piata noastra si prea mic, nu este nimic absurd in asta, unii sunt practici, vor sa aiba mai mult spatiu si vor ceva performante. De exemplu Polo 1.2 tsi de 105 cp sau 1.4 tsi de 122 cp au performante mai bune si se situeaza ca pret sub A1 cel premium de 85 cp care costa mult (chestie de imagine, de brand), plus ca intretinerea unui Polo este mai convenabila si valoarea la revanzare nu scade asa mult tocmai si din acest motiv. De asemenea, unii poate prefera Fiesta 1.6 de 120 cp, cum spunea cineva mai sus.
    Luati-va care vreti marci premium care se devalorizeaza cu 50% destul de rapid, iar marea majoritate a cumparatorilor vor cumpara masini ''obisnuite''. Desi multi cred ca aveti de fapt masini second care nici macar nu au primit prea multe premii la viata lor, dar va place sa visati la premium, intr-o tara care se confrunta cu atatea probleme ...
    Cat despre trepadusii rupti de realitate care cheltuiesc intr-o seara suma asta pe distractii, aceia nu sunt cumparatori, sunt doar consumatori ... ;)
    Iar Mini mi se pare tot imbatabil, cu tinuta lui de drum, cu genele BMW si cu aerul lui retro cu tot :)
    10 0
  • Cosmin
    Utilitate
    Ca sa ma injurati toti, va spun doar atat: Fiat Bravo, 1.4 TJet, 120 cp, Emotion (6 airbaguri, 4 geamuri electrice, ESP, clima, etc), nou, 13200 EUR. In cazul meu, 12300 (programul rabla de anul trecut). Asadar, 3400 EUR in plus pentru o masina mai mica, cu motor mai mic, doar pentru ca este AUDI?

    Nu o spun din alt motiv decat din acela de a sublinia utilitatea banilor munciti de tine, din greu. Daca iti pretuiesti munca, vei cauta sa obtii maximul pentru suma de care dispui, in concordanta cu dorintele si placerile tale. Da, mie imi place FIAT, asta e, fiecare cu pasrica lui :) Dar, totusi, e o masina din clasa compacta. Iar despre fiabilitate, tooooti cei care nu mai pusesera mana in viata lor pe un FIAT, dar stiau din carti "ca sunt proaste domne, italinesti, ce sa le faci", in momentul in care au condus-o, nu am auzit decat OOOH, AAAHHH, VAAAI, ce frumoasa e, ce bine merge, ce motor, etc.

    Sigur, fiecare e liber sa aleaga! Eu, daca aveam bani mai multi, imi luam Alfa MITo de 155 de cai, la 18000. Si veneau altii si-mi spuneau ca puteam sa-mi iau AUDI sau VW :P De gustibus :P
    9 2
  • Castravetele.
    @Cosmine iti poti lua si o Lancia Ypsilon la 18.000 euro
    3 2
  • Vortex66
    @Cosmin
    Corect 100%
    4 1
  • @indragostitul de castravetele
    mda... alt frustrat care nu are treaba. Ai adaugat un punct la numele lui Castravetele si bam! ne areti tu cat de smecher esti.... ne-ai impresionat. Cu prostia.
    5 6
  • Cosmin
    @Castravetele.
    @Castravete, trebuie sa recunosc ca mi-a placut de cand a aparut, dar, la fel ca Audiul, mi s-a parut exagerat de scumpa. Insa, noua Lancia Delta (desi este un Fiat Bravo mai elegant) este o capodopera :D

    @Vortex66: Mersi! Si eu am vrut Fiesta cea noua, dar se terminase oferta aia de care ai beneficiat tu. Tot ce mai aveau erau motoarele alea de 1.4/1.2, dotari medii, undeva la 13000. Plus ca finisajele, doamne, eterna problema la Ford, din pacate :( Sigur, pe Titanium e alta mancare de peste :P
    5 1
  • Degeaba
    E clar, nu se poate ajunge la un numitor comun deoarece majoritatea privesc masina asta ca masina unei familii. Este si normal pt Romania acest lucru, unde majoritatea dintre noi (printre care si eu) stragem din buci pt o masina, ne imprumutam etc si daca tot stragem bani macar sa ii dam pe o masina intreaga nu pe jumatate :D . In vest A1 va fi alegerea ideala pt a doua masina, obicei care la noi nu exista (la ce salarii infecte avem este si normal). O masina mica, cocheta, premium care poate veni perfect langa un A8, E class etc. Este scump, dar are locul sau pe piata si sunt convins ca vanzarile vor contrazice pe multi. Sa nu uitati ca piata de masini noi premium din RO este infima in comparatie cu ce se intampla in Vest. Asta este ultimul meu post pe tema asta. Sa fim sanatosi si sa avem bani sa luam fiecare cate un A1 ca sa facem piata cu el :)).
    6 5
  • porcarie
    o adunatura de piese din partea concernului vw, cu marketing agresiv, orientare catre publicul gay (se sie ca ratatii asia au suficienti bani)sau amante , preturi nesimtite ca sa sustina minciuna de ,,premium'' si o cramada de aplaudaci care il sustin fara sa mearg cu unul ( gcg - de unde sti tu de calitatea finisajelor? @ lau - ma asteptam la mai mult, acum ca volvo este maden china te dai la vw?
    7 4
  • Da, un hatch foarte mic, exact pe segmentul MINI si ca pret si ca "fel de a fi" - premium dar fara"retro-chic" si "fashion icon".

    Ramane de stabilit sportivitatea si calitatea manufacturii sau a filtrarii NVH; probabil ambele sunt la acelasi nivel inalt .

    Mini are un competitor serios si AUDI nu putea sa se inscrie in competitia din clasa asta in alta parte decat la varf.

    Ramane de vazut cat de mare e in segment influenta retro / chic / fashion sau cat de pragmatici sunt clientii.
    3 3
  • Pentru cei ce mi-au raspuns recunosc ca aveti dreptate,normal ca un mini nu se compara cu corsa,am avut inainte 320 din 2002,am tinut-o 2 ani superba masina,din cauza crizei am ales corsa si cu siguranta o sa revin la bmw dar niciodata nu o sa-mi iau A1
    6 3
  • Citind toate parerile care s-au scris, personal am ajuns la cateva concluzii:
    -putini sunt cei care inteleg ce inseamna o masina premium,
    -si mai putini sunt cei care inteleg de ce este (mult) mai scumpa decat una de masa si de ce ar merita investitia
    -romanul vrea cat mai multa masina (caroserie) la un pret cat mai mic (si uite de ce Loganul e atat de iubit)
    -unii se dau mari cunoscatori si zic ca masinuta asta fac parte din clasa supermini (wtf?!)-as vrea sa-i intreb in ce clasa ar fi atunci Smart Fortwo sau Tata Nano?
    8 8
  • @LauCalin
    Unii nu se dau mari cunoscatori, denumirea de supermini nu este folosita prea bine nici de altii, cu mai multa experienta decat cei care comenteaza pe aici. Asta este tendinta cu denumirile, cand se spune mini unui model cand supermini, nu vad o problema mare in asta, mai ales ca era clar ca subiectul este A1.
    Nimeni nu e perfect, nici chiar tu care care critici niste aspecte si apoi iti schimbi parerea si le lauzi. Asa ca o denumire nu e mare lucru, poate altii prezinta mai multe date corecte decat tine, in comentariile postate.
    Discutia asta cu A1 este o cramponare prea mare de modelele premium, desi si alte masini sunt bune si foarte bune. Cifrele de vanzari ( care, in cazul lui A1 la noi, nu cred ca vor fi cine stie ce ) isi vor spune cuvantul.
    Era o expresie ca romanul vrea ''mai multa masina'' la 16.500 de euro, care vrea sa insemne ca pentru cei pasionati de automobil dar cu venituri nu prea mari ( cazul a peste 3 sferturi din cumparatorii romani, probabil ... ) este buna masina fiabila, cu costuri de intretinere mici, nu o fita premium. Oamenii vor si ceva confort, spatiu ceva mai mare si o masina decenta de condus.
    Cei mai multi nu tin atat la premium, poate in vest, cum bine spunea @C-G-C mai sus, A1 va fi a doua masina. Romanul nu doreste marci premium, in criza economica actuala, care marci desi sunt ceva mai elaborate, au corespondent masini bune mai convenabile ca pret. Iar romanii, marea parte a lor, nu sunt incantati ca banul pe care l-au strans pentru o masina, sa-l dea pe un model premium care se devalorizeaza cu 50% in 3-4 ani.
    Asa ca fiecare sa-si vada de second-ul lui si sa fie realist, daca se poate ... cei care tooot insistati cu un model premium. Poate Mini e singurul care merita, dintre toate ...
    Nu conduc vreun model Dacia, dar ma bucur foarte mult pentru succesul lor si le doresc cat mai multe vanzari si progrese, sa scoata 3 noi modele, asa cum am auzit. Dar nici nu voi spune ce masina conduc ( decat daca @automarket creeaza in viitor o rubrica pentru asa ceva ), asa cum vad ca fac altii pe aici, eu caut mai curand sa vorbesc la subiect si sa fac doar asocieri necesare.
    Cum e necesar si pentru unii sa vada de fapt adevarata orientare a pietei, nu numai miscarile de marketing. Iar orientarea actuala nu este spre modele premium.
    Numai bine.
    4 2
  • @LauCalin
    Poate te lamuresti cu niste lucruri, ca vad ca iti permiti des sa-ti dai cu parerea despre altii :
    - unii stiu ce inseamna un model premium, dar nu ii intereseaza acest lucru, sunt mai practici si adaptati conditiilor economice actuale. A1 nu cred ca va face mari vanzari la noi.
    - iti dai cu parerea despre Corsa, ca ar fi cea mai buna in clasa ei, desi jurnalisti si oameni cu experienta mai mare decat tine au plasat in 2009 Corsa pe locul 10 din 11 automobile testate. Dupa facelift 2010 nu cred ca a schimbat grav clasamentul, tot Polo, Fiesta, Fabia si altele fiind in fruntea plutonului.
    - te laudai cum umileai pe viraje cu o Fabia proprietari de masini mai puternice. Eu am cunoscut campioni de raliu ... nici unul nu se lauda ca umilea pe altii. Daca tu, care nu ai experienta lor, iti permiti sa fii laudaros, asta spune multe despre tine ...
    - cauta sa vorbesti la subiect, nu despre masina pe care o conduci sau ce visezi sa-ti cumperi dupa criza
    - nu am de impartit nimic cu nimeni dintre cei care comenteaza pe aici, decat pasiunea pentru automobile, despre care caut sa scriu obiectiv, fara orgolii si ambitii. Sunt parerile mele si atrag atentia doar cui este necesar si care vad ca insista intr-o anumita atitudine. Bine cel putin ca ti-ai schimbat parerea despre motoarele tsi de la VW ...
    Sper sa iti fie de folos aceste randuri.
    O zi buna celor care privesc subiectul automobil din pasiune si nu fac din el o disputa personala.
    4 1
  • @Octan
    Nu stiu cum ai ajuns la aceste concluzii despre mine. Nu am nimic cu A1, nu am nimic cu cei care o critica sau carora le place, insa drept sa spun mi se pare absurd sa spui despre A1 ca este o vrajeala de masina, o teapa data de Audi prostilor care o cumpara si am zis in comenturile mele de ce.
    Cat despre ultimul comentariu, ma simt nevoit sa-ti raspund la fiecare "problema" in parte:
    -asa cum am scris si in primul coment de aici, premium nu inseamna ieftin. Iar daca unii stiu asta (asa cum crezi tu), insa nu ii intereseaza, parerea mea e nici nu ar trebui sa ii intereseze vreo stire despre o masina premium, daca astfel de masini nu ii interereaza. Daca nu am bani sa mi-o permit nu cred ca e normal sa zici ca e o masina praf, ca e foarte scumpa, ca e mica etc., dar sa omit punctele forte ale masinii, precum calitatea mai buna.
    - nu am spus despre Corsa ca e cea mai buna din clasa ei (pune aici linkul unde am spus asta), ci am spus ca este o masina care isi merita banii, avand un raport pret/calitate/dotari printre cele mai bune din clasa. Iar aprecierea mea se mai datoreaza a doua motive:1. in trecut am avut de-a face cu Corsa si am fost multumit 2. Daca intrebi posesorii de Corsa daca sunt multumiti de masinile lor iti vor spune altfel de ce zic jurnalistii. Eu cred ca asta conteaza mai mult, vorbind din postura unui simplu consumator al unui produs. Sa spun drept citesc reviste auto de mai bine de 10 ani si am ajuns la concluzia ca este o diferenta enorma intre parerea jurnalistilor si cea a posesorilor (Cosmin care are un Fiat iti poate confirma asta) Daca imi permiti un off topic, cand iti cumperi un televizor sau un telefon, cumperi o revista de specialitate si vezi ce au zis jurnalistii sau intri pe un forum, intrebi cunoscutii, prietenii care au acel produs daca sunt sau nu multumiti si apoi iti cumperi sau nu? Eu sa spun sincer apelez la a doua varianta.
    -sigur ma confunzi. Si in cazul asta te rog sa imi arati linkul unde am scris asta despre Fabia
    -Faptul ca am scris off topic a fost pentru a face mai bine inteles ce am vrut sa spun, iar Polo=A1 (celebrul VW=Audi) cred ca avea nevoie de putina "luminare" (ti se pare ok comparatia asta?) Mie nu mi se pare ok deloc.
    -Da, mi-am schimbat parerea despre TSI, recunosc ca initial ma cam indoiam de aceste motoare (si in acelasi timp cred ca sunt singurul de aici care recunoaste cand greseste).
    Poate vei considera ca mesajul meu este un atac la ce ai scris mai sus despre mine. Sincer mi-ar parea rau sa crezi asta. Nu am zis ca sunt perfect, ma consider o persoana careia ii plac masinile si imi spun punctul de vedere. Atata tot. Ca unii considera ca gresesc, atata timp cat ma contrazic intr-un mod civilizat, fara jigniri si cu argumente chiar nu ma deranjeaza. Din contra.
    Numai bine!
    3 4
  • @LauCalin
    - in primul rand, Octav nu Octan
    - iti recomand sa citesti ce comentariu ai avut la articolul ''OFICIAL: Noul Audi A1'' din 10.02. 2010. Spuneai: ''De vandut, sigur se va vinde, ... '' , ceea ce nu mi se pare chiar asa, sa asteptam mai intai cifrele de vanzari si sa treaca ceva timp de la lansare. Spuneam atunci cate ceva despre A1 si cand ma refer acum ca nu intereseaza un astfel de model premium, ma refer la faptul ca in general cumparatorii romani nu sunt interesati de un astfel de model in conditiile economice actuale.
    - cat despre Corsa, in comentariul tau la articolul ''Opel Corsa facelift, primele fotografii si informatii'', din 10.02.2010, spuneai: ''Personal cred ca este una dintre cele mai bune masini de clasa mica la ora actuala''. Nu este vorba neaparat de fiabilitate, ci si de comportamentul unei masini, vizibilitate, raspunsul motorului ( care la Corsa pe benzina, lasa de dorit ), finisaje interioare si alte aspecte. Corsa nu este una dintre cele mai bune masini de clasa mica la ora actuala, nu este macar nici in primele trei clasate, nu este vorba numai de parerile jurnalistilor care au supus modelul la teste variate, este vorba de realitate. Poate dupa facelift sa se schimbe un pic lucrurile. Dar, fiecare cu parerea lui, cine a testat destule modele din clasa mica stie cum stau lucrurile in ceea ce priveste primele clasate.
    - spui deseori ca nu te intereseaza pareri ale altora, le numesti povesti, dar unii am aflat despre anumite modele si de la oameni de incredere, proprietari ai anumitor marci. Vad ca acum aprobi si folosesti si tu acest mijloc util de informare ...
    - cat despre comentariul de cum lasai in urma masini mai puternice, parca iarna pe viraje si parca era vorba de o Fabia, nu l-am gasit inca. Sunt zeci si sute de pagini unde poate exista acel comentariu, nu era un articol despre Fabia. Cand mai am ceva timp caut si nu este exclus sa si gasesc despre ce era vorba.
    Fiecare avem puncte de vedere, fiecare cum considera. Numai ca e bine sa nu uitam, cand facem anumite afirmatii, ca pana la urma timpul poate sa dea cel mai bun raspuns, in ceea ce priveste un model sau altul. Cum spunea cineva de la @automarket, uneori este bine sa fi mai rezervat.
    4 1
  • @Octan
    -imi cer scuze de confuzie, intru pe un forum unde este cineva cu username-ul Octan si din obisnuinta ti-am gresit numele
    -Da, asa am spus despre A1 si cu siguranta nu m-am referit la piata din Romania. Si cand am spus ca se va vinde bine, fii sigur ca m-am referit la tarile din Vest, acolo unde puterea de cumparare este alta
    -Da, am zis de Corsa ca este printre cele mai bune masini de clasa mica, cel putin in opinia mea si am zis in comentariul anterior de ce cred asta.
    -diferentele dintre VW si Audi care consider ca sunt destul de mari ca sa poti face diferenta intre una si cealalta le-am vazut si dupa ce am discutat si cu membrii forumului grupului VAG, care au de mult timp marcile astea si cred ca stiu ce vorbesc (in speranta ca nu fac reclama, iti recomand sa iti arunci o privire aici: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=41153 ). Iar parerile celor care nu ma intereseaza sunt cele care nu spun nimic concret (de exemplu, "marca x e mai tare ca marca y pentru ca ce face marca x, marca y niciodata nu va face-nu au concurenta, frate!)
    -pe bune ca asta cu Fabia chiar nu stiu de unde ai scos-o. Uite aici singurul lucru care l-am scris despre Fabia pe automarket.ro: http://www.automarket.ro/raspunsuri/intrebare/ce-parere-aveti-de-skoda-fabia-cu-motor-de-12-litri-559.html
    Daca gasesti tu altceva, sa-mi zici, eu nu-mi amintesc sa fi scris asa ceva despre Fabia si ca am dat "fum" la masini puternice (in primul rand pentru ca nu sunt vitezoman, iar singura Fabia pe care am condus-o a fost cea cu motor de 1.2 65 CP si nici pe zapada nu am fost cu ea).
    3 5
  • @Octav
    Scuze din nou, oboseala isi cam spune cuvantul. Multumesc!
    0 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru