- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Audi A1 a fost lansat oficial în România
No comment.
spatarele scaunelor si airbaguri pentru
cap
Computer de bord cu display 3,5" alb
monocrom, cu afisaj pentru radio, MMI,
navigatie, ceas, meniu telefon (daca
este comandata instalatia), informatii
durata deplasare, consum, rezerva
carburant, vitezometru in format
digital, afisaj pentru usi, portbagaj si
capota (in cazul in care raman
deschise). Program de eficienta integrat
cu sfaturi pentru reducerea consumului
(afiseaza sursele de consum
suplimentare, indica treapta de viteza
in care se afla masina si recomanda
treapta adecvata)
Diferential blocabil electronic (EDS) –
in situatii de aderenta diferita intre
roti, franeaza automat rotile motoare
care patineaza si asigura astfel un
comportament de drum impecabil.
ESP (controlul electronic al
stabilitatii) – face legatura intre ABS,
EBV, ASR, EDS si senzorii proprii si,
prin compararea datelor din timpul
rularii cu datele de referinta,
intervine asupra managementului
motorului si/sau franeaza rotile
independent, indiferent de viteza,
pentru a asigura o stabilitate marita
Functie electronica pentru recunoasterea
cheii de contact, integrata cu
managementul motorului, nu permite
plecarea de pe loc fara cheia originala
Geamuri laterale si luneta termoizolante
Inchidere centralizata cu telecomanda
integrata in cheie, functie confort
pentru inchiderea/deschiderea geamurilor
si deschidere individuala pentru
portbagaj.
Indicator nivel lichid stergator parbriz
Instalatie spalare / stergere pentru
luneta
Oglinzi exterioare reglabile electric,
cu semnalizatoare cu tehnica LED
integrate
Ornament esapament polisat
Pachet optic aluminiu pentru interior,
elemente de actionare a usilor,
torpedou, butoane actionare climatizare,
comutator lumini in optica aluminiu,
praguri usi cu insertii de aluminiu
Plafon din stofa in culoarea
interiorului
Praguri cu insertii din aluminiu
Prezoane antifurt
Proiectoare de ceata
Radio CD Chorus, compatibil MP3, cu 4
incinte acustice, 12 posturi, reglaj al
volumul in functie de viteza, putere
totala 40W
Reglaj anti-patinare (ASR), asigura o
tractiune mai buna impiedicand patinarea
rotilor la pornire
Reglaj lombar manual pentru scaunele
fata
Scaune fata cu reglaj manual pe
inaltime, adancime si inclinare
(inclusiv pentru tetiere)
Scaune fata sport cu contur pronuntat
pentru o mai buna sustinere laterala
Sistem de ventilatie si incalzire
Sistem franare dublu-circuit in
diagonala, sistem antiblocare ABS cu
distributie electronica a fortei de
franare EBV, amplificator al fortei de
franare, discuri frana fata/spate, fata
ventilate
Sistem inteligent de recuperare a
energiei. Voltajul alternatorului creste
in fazele de franare pentru a converti
energia cinetica in energie electrica.
Aceasta energie este folosita pentru a
diminua utilizarea alternatorului in
fazele ulterioare de accelerare si
asigura o reducere a consumului cu pana
la 3%.
Sistem Start/stop, reduce consumul de
carburant si emisiile de CO2 prin
oprirea motorului in stationare, de ex.
la semafor. Pentru repornirea in
conditii optime, aceasta este initiata
deindata ce este actionata pedala de
ambreaj iar turatia necesara este deja
realizata in momentul in care a fost
angrenata treapta 1 de viteza
Spatar bancheta rabatabil 1/3, 2/3 sau
integral
Volan sport, imbracat in piele, design 3
spite
Asta e o prate din ce ofera versiunea standard. Eu zic ca are destule. Si intelege ceva, E O MARCA PREMIUM. normal ca nu o sa fie l a acelas pret cu un matiz.
2. la mana nu se compara cu astra, si compara daca vrei cu mini care cel mai ieftin MINI ONE costa 16.678 cu motor de 1.6 aspirat si 75 de cai.
3. Noul opel astra costa 14.850. Nu ma intereseaza promotii si alte prostii. Si daca vrei o duci lejer peste 20.000. Nu ma intelege gresit, a crescut mult. DAR NU E PREMIUM.
Invatati sa priviti un produs obiectiv. Sa acceptati calitatile lui chiar daca nu sunt pe gustul vostru.
Fiti destepti, e foarte usor sa urlii "e proasta" ca nu iti place sau "e scumpa " ca nu ai da tu banii pe ea.
Poate masina e facuta pt o clasa de oameni din care nu apartii. asta nu inseamna ca e nici proasta nici scumpa. E doar altceva, o alternativa.
Sper ca v-am lamurit.
Nu poti compara Opel cu Audi, indiferent de optiuni/volum/pret.
Este ca si cum ai compara telefoanele Sagem cu Nokia sau Apple...toate au agenda telefonica, suna, au vibratii...deci optionale! cam asa este si la masinile premium.
vzi Mini in cea mai ieftina versiune are pret de pornire 16.700 EURO si e ROVER (sub aripa BMW totusi)
Asa ca nici Audi nu puteau lasa pretul mai jos :)
La noi va aparea mai degraba in cca 4-5 ani la SH .
Dar ar fi trebuit ca pretul sa fie ceva mai ieftin ....undeva pe la 14000.
In fine , in romania sunt multi oameni cu bani .. si mai multi copii de bani gata ,care ar da banii astia pentru juma' de audi
Explicatiile de mai sus sunt penibile si reflecta nivelul intelectului fiecaruia.
Pentru cei ce gandesc asa: "Decat o suu da grame da icre negre, mai bine-mi cumpar pashcinci de kile de parizel si 10 kile de carnate vrac ca sa imi unplu matzu", masini ca DS3, MiTo, Mini si A1 nu sunt bune si de aceea comentariile lor nu isi gasesc locul aici.
geamuri electrice are?ce sa mai vb..imi vine greata cand o vad ..sa nu mai zic ca audi ne intoxica cu reclamele inainte de aparea masinile iar cand apar se desumfla totul...
Am zis macar ca imi place masina sau ceva? Daca esti analfabet invata sa citesti mai intai toate cuvintele si dupa aia vino cu raspunsuri sarcastice!
Am spus doar de ce are pretul mare pentru, ca e o masina cu un target foarte restrans si plin de bani. Nu am spus ca imi place sau nu. Tu esti prea limitat ca sa intelegi conceptul de target si marketing.
Ca sa nu mori de curiozitate am un Peugeot 206 din 2005 si nu conduc pe contrasens, ba chiar nu am mai luat o amenda de 3-4 ani si fac cam 30k km pe an. Si nu nici eu nu mi--as cumpara asa ceva 1 pentru ca nu imi permit si 2 pentru ca nu imi place si masina SH nu imi cumpar din principiu.
Te las ca poate trebuie sa dai tarate la porcul de pe balcon.
PS Ia spune-ne si noua chiar doare sau e doar o vorba?
@ lol
Sigur A1 este premium. Asa cum sigur vor mai apare sa comenteze si altii cu anumite fite care vor lauda A1, de parca nu se va defecta 100 de ani, de premium ce este. Mai ales ca la pretul asta, este un chilipir ;))
Totusi, ceva nu suna bine in ceea ce ai spus ... ''marca care'' ... cam bizara alaturarea de cuvinte ...
Macar Mini are o istorie in spate, pe cand A1 ce a dovedit pana acum? Si nu ma refer aici la materialele bune pe care le are A1 la interior...
Start&Stop la noi in capitala, pe masina asta de 1.2 si 85 CP? Pai un motor se uzeaza mai mult daca tot este pornit-oprit, decat daca nu s-ar intampla asta :))
... nu mai comentati ca e prea scumpa, pretul a crescut de la 16.500 euro la 17.193 euro, pentru versiunea cea mai ieftina ;)) Si nu va mai certati ca poate iar mai creste pretul ... :))
Te rog insa dupa ce te mai civilizezi sa imi explici si mie notiunile astea abstracte gen target si marketing ca sa stiu si eu cu ce se manaca. :)
@ Vlad - acum am vazut cacofonia, ai dreptate :)))))
AC in dotarea standard http://www.automarket.ro/masini-noi/audi/a1-12-tfsi-85cp-attraction-9600/dotari/standard.html
Climatizare manuala X
ca nu e automata este alta poveste ....
@ G. scuze am uitat ca nu stiu ce e ala marketing sau target, retrag ce am scris mai sus :p
ps: exista masini si mercedes, asa ca, nu vad de unde e premium audi sau bmw :)))
si mai multe manute rosii
vreau si injuraturi
cine vrea sa ne intalnim sa n luam la bataie?
p.s: faza cu mercedes si altele e cocalareasca.
p.s.2: hai la o palma peste umar :P
numai bine
Pune mana pe DEX mai citeste odata ce am scris mai sus si vezi exact ce inseamna in limba romana, nu ce crezi tu ca inseamna. Tot ce am zis este ca masina asta, la fel ca si alte minihatchuri "premium" are un pret mare si o "categorie de cumparatori" restransa.
Nu e parerea mea, ci este realitatea. Sau tu crezi ca Mini si A1 sunt masini concepute pentru someri si muncitori necalificati?
PS Personal nu am vazut posesori de Mini sau de MiTo agresivi prin trafic si cu atitudine de melteni. Si la fel cred ca va fi si cazul lui A1, pentru ca melteanul adevarat vrea masina mare ca sa vada lumea de la distanta despre ce e vorba.