Esential
200 | de kilometri promitea autonomia conceptului Audi A2. |
Audi A2 pare a fi unul din acele modele născute sub o stea potrivnică. După eşecul vechii generaţii, fanii brandului din Ingolstadt se pregăteau de o reinterpretare ceva mai reuşită, anunţată chiar anul trecut de un concept expus la Frankfurt. Se pare că modelul de serie nu va mai vedea lumina zilei, cel puţin dacă judecăm după informaţiile obţinute de publicaţia britanică Car Magazine.
Gândit ca un model electric, viitorul A2 a fost trecut momentan pe lista de aşteptare de către oficialii germani, motivul principal fiind preţul său de pornire, estimat la 40.000 de euro. Conceptul din 2011 anunţa un model urban electric de 114 cai putere şi 270 de Nm, capabil să garanteze o autonomie de 200 de kilometri cu zero emisii.
Practic, A2 se vroia a fi un răspuns la BMW i3, debutul său pe piaţă fiind programat în 2015. Din păcate, se pare că bavarezii se vor bucura singuri de clienţii acestei nişe.
În afară de viitorul A2, Audi va renunţa, se pare, şi la A1 e-tron, versiunea electrică a mezinului familiei. În acest caz, oficialii germani sunt de părere că potenţialul unei pieţei auto electrice cu caracter premium este mediocru. Audi nu mai crede atât de tare în această nişă, mai ales că vânzările sunt în scădere, chiar dacă guvernele oferă susţinere financiară.
via l egm
Eu zic sa mai duca la vreo 7 saloane R8-ul E-tron cu Nspe mii de Nm si CP adunati si ridicati la patrat ne N luate cate K si apoi sa ne lase in pace.
Si apropos de R8 au dres-o cei de la Audi in vreun fel dupa ce au fost prinsi cu minciunica sau s-au facut ca ploua?
Zic rau oare?....
Ei stiu sa polueze aerul cu motoare diesel Made in China.
Povara prostiei e coplesitoare ... De fiecare data ma uimiti cu profunzimea nemarginita a tampeniei. Irefutabila si imposibil de confundat.
Priceless!
Parerea mea ramane ca, in ciuda nevoilor evidente pentru motorizari cat mai ecologice, lucru cu care sunt perfect de acord, amalgamul format din caratul de sute de kg baterii pentru o autonomie reala de 100km in medie, timpul de incarcare ridicol de mare si preturile aberant de mare nu are si nu va avea nici un viitor.
Trist e ca in industria militara de top exista tehnologii de zeci de ani care sa permita o adevarata revolutie in acest segment al automobilelor electrice insa, dintr-un motiv, probabil, strategic nu se doreste implementarea lor in domeniul civicl.
Sau mai bine zis "rezervorul" tine 13 ani.