În ultimele luni au existat o serie de zvonuri care menționau că Audi este gata să renunțe la o serie de modele din gama de sportive. Cu toate acestea, câțiva oficiali din cadrul diviziei Audi Sport au susținut cu tărie dezvoltarea unor noi generații pentru modelele de performanță, iar acum avem o serie de informații clare cu privire la viitorul lui R8.
Supercar-ul din Ingolstadt va primi un succesor, iar sub capota acestuia va fi instalat un sistem electrificat de propulsie.
"Vom avea o formă de electrificare pentru R8, dar încă nu am luat o decizie cu privire la sistemul pe care îl vom utiliza. Lucrăm la un concept, ținem legătura cu conducerea, dar încă nu am stabilit țintele finale. Avem câteva concepe extrem de interesante în ceea ce privește sistemul de propulsie", a declarat Oliver Hoffmann, directorul general Audi Sport.
În prezent, în gama Audi există trei forme de electrificare: mild-hybrid cu sisteme electrice la 12V și 48V, plug-in hybrid și 100% electric.
Cel mai probabil, divizia de performanță va miza fie pe varianta mild-hybrid la 48V (aceasta fiind disponibilă și într-o versiune cu compresor electric), fie pe o soluție benzină+electric de tip plug-in hybrid.
Fanii actualului R8 vor avea parte de o serie de surprize din partea conducerii Audi Sport.
Conform declarațiilor făcute de Oliver Hoffmann, divizia de performanță va oferi o variantă de stradă cu elemente preluate de pe versiunea de circuit R8 GT3, dar și cu câteva ediții speciale.Via | Motoring
sunt foarte multi fani diesel, mai ales la noi si mai ales care isi permit
Aaaa, mi-am amintit, au vandut doar 7 unitati si se pune numai de la 10 in sus :)))
Hai Audi, Skoda sau Bugatti, cum te mai chemi tu, haide ca stiu ca se poate!
În oraş electric pe o baterie cu autonomie 80-200 km
iar în rest pe un rezervor de hidrogen cu autonomie de 800 km !!
Eu vorbesc pentru cei care cumpăra Audi noi, nu SH.
https://www.automarket.ro/stiri/audi-prinsi-cu-minciuna-e-tron-nu-dezvolta-4500-nm-ci-doar-680-nm-27343.html