Esential
264.100 | de unitati a livrat Audi la nivel global intre ianuarie si martie. |
248.500 | de unitati a livrat Mercedes la nivel global in primele trei luni ale anului. |
264.100 | de unitati a livrat Audi la nivel global intre ianuarie si martie. |
248.500 | de unitati a livrat Mercedes la nivel global in primele trei luni ale anului. |
Vazut ca anul revenirii in industria auto, 2010 a marcat deja un record important pentru unii constructori. Pe piata premium, Audi se bucura de o noua victorie in lupta cu granzii BMW si Mercedes. Constructorul din Ingolstadt a reusit sa depaseasca vanzarile rivalului din Stuttgart la nivel global in primele trei luni ale anului.
Intre lunile ianuarie si martie, Audi a reusit sa livreze in toata lumea 264.100 de unitati, in timp ce Mercedes s-a multumit doar cu 248.500 de exemplare.
Subsidiarul grupului Volkswagen a fost ajutat in principal de dealerii sai din China, care au reusit o performanta deosebita in actuala situatie economica: unul din cinci modele vandute de Audi la nivel global a fost livrat in Tara Marelui Zid.
Tinta nemtilor din Ingolstadt este aceea de a depasi conationalii BMW si Mercedes la nivel global pana in 2015, cand isi propune sa totalizeze 1.5 milioane de unitati vandute pe an.
via | autocar
MULT SUCCES in continuare.
Audi demult vinde mai mult ca Mercedes-Benz.
Dar mai putin ca Bayerische Motore Werke .
Daca a vandut mai mult in China asta nu inseamna ca a vandut la nivel mondial!
BMW si MB sunt cele mai tari!
On topic: Si in 2009 Audi a vandut mai mult decat BMW si Mercedes-Benz....Asta insa nu inseamna ca sunt neaparat mai bune. Fiecare masina are plusurile ei si se adreseaza unei anumite categorii. Sunt multi factori care influenteaza vanzarile si fiecare companie isi angajeaza oameni cat mai buni pentru a inclina balanta in favoarea lor. Pe acei oameni ii incalzeste stirea asta, pe mine (chiar daca sunt fan Audi) ma lasa rece, ca nu castig nimic din asta, nici material nici intelectual.
cred ai vrut sa zici ca in momentul de fata AUDI e pe primul loc si in functie de datele furnizate de bmw atunci vom vedea daca vor ramane pe locul 1 sau vor cobora pe pozitia secunda.
pana atunci se stie cine e nr 1.
Pentru ca asa ...Dacia vinde mai bine decat ambii constructori :)).
Si atat timp cat vin bani, restul conteaza mai putin (cine lucreaza in economie sau marketing intelege cam ce vreau sa spun:) )
volumele de vânzări a companiei a crescut cu 12,1% martie pentru a ajunge la un total de 141701 (prev. an 126381). vehicule. Toate cele trei branduri din câştigurile puternice: vanzarile de autovehicule marca BMW au urcat cu 12,7% la 117696 (prev. an 104423). Unităţi în luna în curs de revizuire. MINI a livrat 23,880 de vehicule martie (prev. an 21888 / 9.1%.), În timp ce automobile Rolls-Royce au fost prezentate la 125 de clienti (prev. an. 70 / 78.6%) în ultima lună.
Ian Robertson, membru al consiliului de administraţie al BMW AG, responsabil pentru Marketing şi Vânzări: "Suntem din nou pe drumul nostru de creştere în aproape toate pieţele auto. Am avut un trimestru bun primul, cu o crestere a vanzarilor de 13,8%. Am intenţia de a continua îmbunătăţirea pe cifrele de anul trecut în întreaga-al doilea trimestru - nu datorită cel la noul BMW Seria 5 Sedan şi noi modele, cum ar fi Seria 3 Coupe si Convertible "Robertson a adăugat:." Pentru anul 2010 ca un întreg, suntem cu scopul pentru creştere economică sănătoasă în intervalul de procente cu o singură cifră pentru a ajunge la mai mult de 1,3 milioane de vehicule. "
BMW Group câştigurile realizate în aproape toate pieţele de automobile în primul trimestru. Compania a atins noi recorduri trimestriale, nu numai în ţările emergente BRIC a Braziliei (1658 / 131.2%), Rusia (4668 / +11,6%), India (1314 / 32.5%) şi China (34,179 / 106.1%), dar, de asemenea, în Austria (3589 / 23.1%) de Sud, Coreea (3517 / 65.8%) şi Malaezia (967 / 14.0%), precum şi pe pieţele din America Latină (4173 / 71.0% -, inclusiv Brazilia) şi din Orientul Mijlociu (3908 / 13.1%).
În ciuda tendinţei generale de scădere a pieţei, BMW Group a fost singurul producator german de a face, de asemenea, câştigurile sale în cea mai mare piaţă unică, Germania, unde a extins cota sa de piaţă. Cu un total de 56,617 (prev. an 55,837). Vehicule vândute în ţara în primele trei luni ale anului, au existat 1,4% mai mult nou BMW si MINI înregistrări decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
În Statele Unite, compania a inregistrat o crestere de 7,4% în volume, cu vanzari de 55,051 (prev. an 51,244). Vehicule între ianuarie şi martie. creşteri substanţiale, de asemenea, au fost observate la alte pieţe cheie: De exemplu, în cadrul vânzărilor Marea Britanie a urcat 13,8% la 34,327 (prev. an. 30165) unităţi; în Franţa vânzările au crescut cu 5,2% la 14,462 (prev. an 13,745). unităţi; şi în vânzările Spania au fost cu 37,4% mai mare la 10374 (prev. an 7549). unităţi.
Încă o dată serie marca BMW model mai mare - BMW Seria 7, cu 14,245 (prev. an 9246 / 54.1%). Livrările şi BMW X5 si X6 cu modele livrările totală combinată de 33723 (prev. an. 30784 / 9.5% ) vehicule - a contribuit la câştigurile din primul trimestru de vânzări. Un alt şofer de creştere cheie în primele trei luni ale anului a fost BMW Z4 Roadster cu 6461 (prev. an. 1563 / 313.4%) livrările. Toate cele trei serii modelul a rămas lideri de clare la nivel mondial de piaţă în segmentele lor respective.
Cu un milion de unităţi produse de la lansarea sa în 2004, BMW Seria 1 este o altă forţă motrice a creşterii producător mondial de automobile premium. În primul trimestru al anului 2010, această serie model compact, cu patru variante de caroserie au raportat o creştere a vânzărilor de 2,4% pentru a ajunge la un total de 47,909 (prev. an 46,798). Unităţi. Ce este în mod tradiţional BMW-cel mai mare volum de serie, BMW Seria 3, înregistrate 91619 (prev. an. 89468 / +2,4%), vânzările în perioada analizată.
Ian Robertson: "noi comenzi pentru cele două lansat recent X1 si Seria 5 Sedan sunt în căutarea de modele foarte bune - de peste aşteptările noastre pur deja ridicat. De asemenea, suntem foarte mulţumiţi de răspunsul pieţei la noul BMW Seria 5 Gran Turismo "Nu mai puţin de 19,657 BMW X1 si BMW 4484 Seria 5 Gran Turismo au fost livrate către clienţi în primele trei luni ale anului.. Noul BMW Seria 5 Sedan a fost disponibil în Europa începând cu sfârşitul lunii martie şi va fi lansat în SUA în iunie. livrările iniţială a noului BMW Seria 5 Touring, precum şi noul Mini Countryman va începe în toamna anului 2010 -, prin urmare, se aşteaptă ca vânzările să crească în continuare în a doua jumătate a anului, în special. modele revizuite ale BMW Seria 3 Coupe si Convertible, disponibil pentru clienţii din sfârşitul lunii martie, va oferi un impuls suplimentar.
Mecanicul de creştere principal pentru marca MINI în primul trimestru a fost MINI Convertible, care a livrat cea mai puternică creştere cu 5,954 (prev. an 1878). Vânzărilor la nivel mondial (217.0%). clienţii considerabil mai ales Hatch MINI One Clubman şi variante decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un total de 12302 unităţi (prev. an 6889 / 78.6%). vândute.
BMW segmentul de motociclete depăşit în mod evident vanzarile de anul trecut, în primele trei luni ale acestui an: vânzările au fost 20,9% mai mare la 20840 unităţi (17,232). În martie 2010, 11,541 motociclete - o creştere de 26,8% - au fost livrate către clienţi (prev. an 9100)..
Lucrurile stau in felul urmator la vanzarile trimestriale:
1. BMW cu 265,809 unitati
2. Audi cu 264.100 unitati
3. Mercedes cu 248.500 unitati
Concluzie personala: Mercedes cu vanzari neasteptat de slabe, practic s-a distantat la aproape 20.000 unitati de ceilalti doi constructori germani. Audi are cel mai bun trimestru din istorie si surprinzator a reusit sa depaseasaca in vanzari Mercedes si sa vanda aproape cat BMW. In timp ce bavarezi pastreaza inca un avans minim de 1700 unitati si este posibil (datorita noii Serie 5) ca si la sfarsitul anului sa aiba cele mai multe unitati vandute.