Audi a cumparat spatiu publicitar la Super Bowl

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 11.12.2008
Audi va difuza o reclama de 60 de secunde in timpul campionatului Super Bowl din America.

In 2007, Audi a difuzat o reclama in timpul campionatului Super Bowl, in urma careia a beneficiat de o dublare a traficului de pe site-ul sau american. R8 a devenit rapid cel mai cautat termen pe Google. Din dorinta de a repeta acest succes, Audi a cumparat 60 de secunde de spatiu publicitar in timpul meciurilor din campionatul Super Bowl din acest an.

Spot-ul va fi difuzat in prima parte a meciului, ceea ce ar putea fi extrem de costisitor pentru Audi. Publicitatea in timpul meciurilor Super Bowl este cea mai costisitoare din lume, difuzarea unui spot de 30 de secunde costand circa trei milioane de dolari.

Prin aceste miscari de marketing, Audi spera sa mareasca popularitatea marcii in Statele Unite ale Americii si sa atraga mai multi vizitatori catre site-ul sau. Dintre cele trei marci germane premium, Audi este cel mai putin cunoscut brand din America. Segmentul de piata al Audi in SUA a fost de 8.6 procente in decursul acestui an, fata de 6.2 procente in 2007.

Subiectul spotului de 60 de secunde nu a fost divulgat, dar directorii Audi se bazeaza pe agentia Venables Bell & Parteners pentru a crea o reclama de succes.

Via | Autoblog 

Mai jos puteti vedea spot-ul publicitar de anul trecut:

Comentarii (1)

  • e vb de finala NFL si e un singur meci si reclamele sunt din cate stiu eu la pauza cand e si un sho , Halftime show parca.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru