Audi: "2009 va fi cel mai greu an din istoria industriei auto"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi este pe cale sa isi serbeze centenarul cu o veste proasta. Marca din Ingostadt va inregistra prima scadere a vanzarilor din ultimii 14 ani. Din cauza acestui fapt, veniturile inregistrate pe anul 2009 vor fi mai scazute, iar costurile vor trebui reduse pentru a micsora impactul pe care il au acestea asupra veniturilor.
Oficialii Audi au declarat ca anul 2009 va fi cel mai greu an pentru industria auto. Cu toate acestea, actiunile Audi au crescut cu 3.16 procente iar managerii acestei companii vad stabilitate pe toate pietele incepand cu anul urmator. In ciuda faptului ca veniturile inregistrate in 2009 vor fi mai mici fata de incasarile anului trecut, diferenta va fi miscorata prin castigurile din productivitate si strategiile de micsorare a acosturilor. Acest fapt elimina necesitatea unor surse externe de finantare.
Marca premium a grupului Volkswagen va investi in continuare circa 2 miliarde de euro in fiecare an pentru dezvoltarea de produse noi, iar directorii companiei Audi intentioneaza sa isi pastreze angajatii pentru a realiza o crestere mai eficienta pe termen lung.
Audi vrea sa isi mareasca portofoliul la 40 de modele pana in anul 2015. In acest moment, constructorul ofera 28 de modele, inclusiv viitorul A1 si noul Q3. Audi A1 va fi construit in Bruxelles iar SUV-ul compact Q3 va fi lansat in anul 2011.In decursul anului 2008, Audi a inregistrat o crestere de 2% a veniturilor, care au atins pragul de 34.20 miliarde de euro, pe cand productia modelelor sale a crescut cu 5% in aceeasi perioada de timp. Veniturile Audi au avut de suferit din cauza ratei de schimb nefavorabila euro-lira sterlina si euro-dolar, in urma careia profiturile au fost reduse cu 290 milioane de euro, pana la pragul mentionat mai sus.
Via | Reuters (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
pe mine unul nu m-ar "deranja" deloc un Audi A4 in locul Logan-ului
din fata curtii.............si nu de dragul siglei............