Audi: "2009 va fi cel mai greu an din istoria industriei auto"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi este pe cale sa isi serbeze centenarul cu o veste proasta. Marca din Ingostadt va inregistra prima scadere a vanzarilor din ultimii 14 ani. Din cauza acestui fapt, veniturile inregistrate pe anul 2009 vor fi mai scazute, iar costurile vor trebui reduse pentru a micsora impactul pe care il au acestea asupra veniturilor.
Oficialii Audi au declarat ca anul 2009 va fi cel mai greu an pentru industria auto. Cu toate acestea, actiunile Audi au crescut cu 3.16 procente iar managerii acestei companii vad stabilitate pe toate pietele incepand cu anul urmator. In ciuda faptului ca veniturile inregistrate in 2009 vor fi mai mici fata de incasarile anului trecut, diferenta va fi miscorata prin castigurile din productivitate si strategiile de micsorare a acosturilor. Acest fapt elimina necesitatea unor surse externe de finantare.
Marca premium a grupului Volkswagen va investi in continuare circa 2 miliarde de euro in fiecare an pentru dezvoltarea de produse noi, iar directorii companiei Audi intentioneaza sa isi pastreze angajatii pentru a realiza o crestere mai eficienta pe termen lung.
Audi vrea sa isi mareasca portofoliul la 40 de modele pana in anul 2015. In acest moment, constructorul ofera 28 de modele, inclusiv viitorul A1 si noul Q3. Audi A1 va fi construit in Bruxelles iar SUV-ul compact Q3 va fi lansat in anul 2011.In decursul anului 2008, Audi a inregistrat o crestere de 2% a veniturilor, care au atins pragul de 34.20 miliarde de euro, pe cand productia modelelor sale a crescut cu 5% in aceeasi perioada de timp. Veniturile Audi au avut de suferit din cauza ratei de schimb nefavorabila euro-lira sterlina si euro-dolar, in urma careia profiturile au fost reduse cu 290 milioane de euro, pana la pragul mentionat mai sus.
Via | Reuters (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
pe mine unul nu m-ar "deranja" deloc un Audi A4 in locul Logan-ului
din fata curtii.............si nu de dragul siglei............