Au demarat lucrarile la uzina Mercedes-Benz din Ungaria
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Mercedes-Benz au fost prezenti pe 16 octombrie la Kecskemet pentru a pune piatra de temelie a viitoarei uzine care va produce masini din segmentul compact al marcii. La ceremonia oficiala a fost prezent Primul Ministru maghiar Gordon Bajnai, alaturi de Rainer Schmueckle si Michael Frieu, ambii reprezentanti Mercedes-Benz.
Uzina de la Kecskemet este programata sa isi deschida portile in anul 2012 si va produce masini precum A-Klasse, B-Klasse dar si viitoarele modele din segmentul compact pe care Mercedes le va lansa pana la finele lucrarilor din Ungaria. Germanii vor investi la Kecskemet 800 de milioane de Euro, iar uzina va colabora si cu fabrica din Rastatt.
Odata cu ceremonia au debutat si lucrarile la atelierul de vopsitorie al uzinei, uramand ca la inceputul anului viitor sa inceapa si constructia sectiilor de asamblare. De asemenea, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. a inceput sa recruteze si sa pregateasca personalul din cadrul departamentelor de administrare si resurse umane.
Pana la sfarsitul lucrarilor, 2.500 de oameni vor fi angajati si pregatiti ca sa lucreze in cadrul uzinei de la Kecskemet.“Noua fabrica din Ungaria va spori considerabil competitivitatea noastra din cadrul segmentului compact”, a declarat Rainer Schmueckle. “Kecskemet ofera cele mai bune perspective din punct de vedere comercial si indeplineste criteriile calitative si cantitative in ceea ce priveste standardele Mercedes-Benz. In acelasi timp, Rastatt va ramane centrul de comanda al retelei noastre de productie”, a adaugat Michael Frieu, seful proiectului de la Kecskemet.
via | Mercedes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
de aia am pierdut investitia si de aia ar trebui sa inceapa din vest constructia lor pentru ca de acolo asteptam investitii si acolo asteptam sa exportam.