Actuala generație Porsche 911 are de astăzi un nou vârf de gamă: 911 Turbo S. Modelul producătorului german mizează pe elemente aerodinamice noi, are dimensiuni mai mari și, bineînțeles, este echipat de un motor biturbo capabil să "pună pe jar" multe supercar-uri.
Noul Porsche 911 Turbo S are o caroserie mai lată cu 45 de mm în partea din față, respectiv 20 de mm în partea din spate. Ecartamentul este și el mai generos cu 42 de mm pe puntea față, respectiv 10 mm pe puntea spate, în timp ce o parte dintre elementele aerodinamice au fost reproiectate.
Designerii germani au pregătit prize de aer mai mari, faruri Matrix cu LED cu "inserții întunecate", un splitter frontal activ și o aripă spate supradimensionată. Conform oficialilor germani, noua aripă activă dezvoltă cu până la 15% mai multă forță de apăsare pe puntea spate.
Pachetul estetic se încheie cu noile terminații ale sistemului de evacuare, dar și cu jantele de 20 de inch pe puntea față, respectiv 21 de inch pe puntea spate (este pentru prima dată când modelul nemților mizează pe dimensiuni diferite de jante).
Sub capota noului Porsche 911 Turbo S se află un motor boxer biturbo cu șase cilindri de 3.8 litri.
Propulsorul pe benzină dezvoltă 650 de cai putere (+70 CP comparativ cu vehicul 911 Turbo S) și 800 Nm (+50 Nm). Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată PDK cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală.În aceste condiții, versiunea Coupe va accelera de la 0 la 100 km/h în doar 2.7 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid față de vechiul 911 Turbo S. Repriza 0-200 km/h are loc în 8.9 secunde (cu o secundă mai rapid față de predecesorul său), iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 330 km/h.
Pentru interior, Porsche a pregătit scaune sport cu reglaj electric pe 18 direcții, cusături speciale inspirate de cele ale lui 930 Turbo și un ecran central cu diagonala de 10.9 inch. Tot la interior, clienții vor descoperi noul volan sport GT, dar și aplicația Porsche Track Precision.
Pe piața din România, noul Porsche 911 Turbo S Coupe va avea un preț de pornire de 224.145 de euro, în timp ce versiunea 911 Turbo S Cabrio va porni de la 237.740 de euro.
indraznesc sa afirm ca actualul 992 chiar si cu motorizarile mai obediente in 6 pistoane ii mult si peste Tudor, coupe-ul cutezator de altadata al celor din Mlada ramas din nefericire la stadiul de concept
Nu toate conceptele devin realitate. Skoda Tudor concept ar fi fost un coupe foarte reusit in doua usi. Ar fi fost un coupe foarte frumos cu farurile primei generatii Skoda Superb (2001-2008), si un motor puternic. Exact cum era conceptul din 2002. Ce vremuri....